סנט פטרסבורג – הכוכב של הקרוז בים הבלטי

קרוז בים הבלטי הוא חוויה שההנאה בה מובטחת. זהו ים רגוע ושקט והסיכוי לים סוער או לתחושות בטן לא נעימות נמוך ביותר ולכן מומלץ מאד לצאת לקרוז ראשון בים הבלטי.

השייט בים הבלטי מביא עימו מפגש עם מדינות וערים יפות המקיפות את הים. ערים בעלות אופי ייחודי, ארכיטקטורה מרשימה, תרבות וחיי לילה מגוונים. הכוכב הבולט בשמי הקרוזים בים הבלטים היא העיר סנט פטרסבורג שאין קרוז שאינו עוצר בה לביקור ובילוי.

אם אתם מגיעים לסנט פטרסבורג בקרוז בים הבלטי, תזכו לראות את העיר מזווית שונה ויפה, תחצו את 342 הגשרים שבעיר בשייט ולמעשה, לעולם לא תהיו רחוקים מהמים בסנט פטרסבורג. העיר מלאה בתעלות ובינהן בנויים ארמונות מפוארים בסגנונות בארוק ונאו קלאסי ונופים מרהיבים.

העיר סנט פטרסבורג הוקמה מתוך כוונה לפאר את שמה של רוסיה ברחבי העולם על ידי בניית עיר בסגנון מערבי ומודרני ומקדישה את העיר לפטר הגדול.  העיר נוסדה על ידי הצאר פטר הגדול ב 1703 וכונתה: החלון אל אירופה.

יורשיו של פטר הגדול כווננו את סגנון הבניה בעיר, העסיקו ארכיטקטים אירופאיים והוסיפו לעיר ארמונות מדהימים וקתדרלות רבות. סנט פטרסבורג צמחה וגדלה להיות בירתה של רוסיה והעיר המודרנית הראשונה בה. זוהי עיר מוכרת ברחבי העולם כמרכז כלכלי, תרבותי ופוליטי של רוסיה ושל אירופה.

לאחר המהפכה הקומוניסטית, עיר הבירה של רוסיה חזרה להיות מוסקבה, ועדיין, עד היום, בסנט פטרסבורג מרגישים כמו בעיר אימפריאלית והיא מהווה את הלב ההיסטורי והתרבותי של רוסיה – עירם של הצארים הרוסיים.

סנט פטרסבורג היא פנינה של אוצרות אמנותיים ותרבותיים. ניתן לבלות ימים שלמים בהרמיטאז' ולראות שפע של אמנות ויצירה, החל ממומיות מצריות ליצירות של פיקאסו וכמובן אמנות רוסית – האוסף הגדול ביותר בעולם. תוסיפו לזה מופע בלט, אופרה או קונצרט קלאסי (או הכל) ותקבלו בילוי  לאמנות.

הלילות הלבנים של סנט פטרסבורג בחודשי הקיץ ידועים בעולם כולו. השמש הצפונית בקושי שוקעת.

בחודש מאי כל הפארקים והגנים הציבוריים מתמלאים בפריחה יפהפייה ובעצים מלבלבים  ופורחים ובאמצע חודש יוני מצטרפים גם מופעי אומנות ופסטיבלים שונים, קונצרטים בחוץ לקהל הרחב ומסיבות אל תוך הלילה. זוהי עונה נהדרת לבקר בעיר. אבל העיר יפה מאד גם בתחילת האביב, בסתיו ואפילו בחורף. השמיים יכולים להיות אפורים והקרקע מכוסה בשלג אבל יש בה שפע של מקומות של תרבות והנאה!

בסנט פטרסבורג תמצאו תערובת יוצאת דופן של תרבויות מרוסיה ואירופה. מכל השמות שיש לעיר, השם המתאים ביותר הוא: בירת התרבות.

זוהי ללא ספק עיר ייחודית עם אווירה מיוחדת במינה ואי אפשר להישאר אדישים אליה. והיא ללא ספק הכוכב הבולט בשמי הקרוז בים הבלטי.

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם