דברים מיוחדים לעשות בפריס

פאריס ידועה ומוכרת לרבים מאיתנו. האטרקציות הפופולריות שלה, כמו מגדל אייפל מוכרות לכולם אבל… ניתן לבקר בפאריס ולראות אטרקציות שונות ומיוחדות שלא חשבתם שקיימים. נחלוק מקומות אלו איתכם בכתבה זו:

השקט של הקטקומבות

הקטקומבות של פאריס הם מקום עם אוויר ייחודית. מייד תבחינו שהשקט הוא השליט וככל שיורדים עמוק יותר ויותר מתחת לאדמה כך השקט גובר. השקט והשלווה נמצאים בניגוד לרעש וההמולה של נעיר הגדולה הזו. במקום יש ציטוטים יפים על חיים ומוות. ציטוטים שיגרמו לכם לחשוב על החיים והפריכות שבהם.

חיפוש מציאות בשוק הפשפשים

שוק הפשפשים של סן אואן בצרפת ראוי בהחלט לביקור. אם אתם חובבי שוקי פשפשים ושל שופינג אז על אחת כמה וכמה! ניתן לבלות במקום שעות רבות בקלות רבה בחיפוש אחר אוצרות יחודיים. ניתן למצוא פה הכל: ריהוט, ספרים, פוסטרים ועוד ועוד – הרשימה אינסופית!

משקה בארמון הפריסאי

פאריס ידועה ברמונותיה ובבתי המלון היפים שבה. לשבת ולשתות משקה בארמון שכזה הוא חוויה יוצאת דופן ומיוחדת. סופרים מפורסמים כמו ארנסט המינגווי היו מבקרים קבועים במגוון ארמונות פריסאים כמו למשל – מלון ריץ.

בתי קברות יחודיים בפריז

יכול להיות שזה נשמע משונה, לבקר בבית קברות בזמן חופשה, אבל בתי הקברות בפאריס הם מקומות מיוחדים ובהם קבורים מפורסמים רבים הראויים לביקורכם. אין אלו בתי קברות רגילים. אמנים, מוזיקאים, סופרים, שחקנים, ידוענים ואפילו זוגות מפורסמים קבורים בבתי הקברות הללו.

מצרכים קונים בשווקים מקומיים

הצרפתים אוהבים מאד ללכת לשוק ולקנות מוצרים טריים ובאיכות גבוהה. יש שווקים רבים ברחבי העיר. בכולם תחשפו לגסטרונומיה הצרפתית העשירה ותפגשו את המקומיים.ההנאה מובטחת!

ביקור בבית האופרה גרנייה

מבקרים רבים חושבים להיכנס לבית האופרה גרנייה. בדרך כלל הם עומדים בחוץ ומצטלמים על רקע הבנין או החנויות מסביב כמו גלרי לפאייט. אולם, בית האופרה ראוי בהחלט לביקור. המקום מאד מלכותי. התקרה מצויירת על ידי הצייר המפורסם מארק שאגאל  וגרמי המדרגות מרשימים מאד. הארמון הוא גם מקום משכנו של פנטום האופרה המפורסם.

מוזיאון הביוב של פאריס

זה נשמע ממש מוזר….אבל כן, יש דבר כזה! יש בפאריס מוזיאון לביוב. למוזיאון היסטוריה עשירה ואורכת שנים וזוהי ההזדמנות שלכם לראות את עולמה התחתון של העיר וללמוד על הנדסת מים. זהו אתר חובה לחובבי "עלובי החיים" של ויקטור הוגו.

המוזיאון לתולדות הטבע

מקום מקסים וראוי לביקור. יש בו למעלה מ 7000 מוצגים המתארים את תולדות הטבע.

הליכה לאורך קו הרכבת הנטוש של פריז

דרך מיוחדת ושונה לגלות את פאריס היא ללכת לאורך קו הרכבת הנטוש של פריז. זהו פארק ליניארי המשתרע לאורך 4.7 ק"מ במזרח העיר. מגיעים לחלק המערבי של הבסטיליה ואז מצד שמאל יש מעלה מדרגות המובילות לקו העילי הנטוש.

לשוב על המהפכה הצרפתית בקונסיירז'רי

האסירים של המהפכה הצרפתית נאסרו בקונסיירז'רי לפני שנשלחו למותם (הגיליוטינה שבה השתמשו להרוג אות אצילים, אינטלקטואלים, פוליטיקאים ופשוטי העם במהלך המהפכה הצרפתית). יש שחזור של המקום בו נאסרה מארי אנטואנט המפורסמת לפני שערפו את ראשה. זהו מקום שעושה צמרמורת אך תוכלו ליהנות גם מהארכיטקטורה הגותית וחדר הנשקים המרדים.

אין ספק שאלו מקומות שונים ומיוחדים בהם תוכלו לחוות את פאריס הידועה בדרך שונה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם