פארק אירופה – כל מה שמשפחה צריכה במקום אחד

הייתם רוצים לבקר ב 15 מדינות ביום אחד?

פארק אירופה מאפשר לכם לעשות זאת. פארק אירופה הוא הפארק השני בגודלו ביבשת אירופה, לאחר דיסנילנד פריז והגדול ביותר בגרמניה ומבקרים בו כ- 5.5 מליון מבקרים בכל שנה. זהו פארק אקסרימי במיוחד ומעוצב בצורה נפלאה ומיוחדת.

הפארק שייך למשפחת מק והוא נפתח ב 1975 ברוסט אשר בגרמניה שבאירופה – קרוב לגבול גרמניה וצרפת באזור היער השחור. הנושא עליו מבוסס הפארק הוא מדינות אירופה ובכל "מדינה" יש את האפיון הייחודי לכל מדינה הן מבחינת העיצוב, הן מבחינת האוכל והמתקנים. המדינות שיש בפארק הן: אוסטריה, צרפת, גרמניה, יוון, איסלנד, איטליה, הולנד, פורטוגל, רוסיה, סקנדינביה, ספרד, שוויץ ובריטניה.

בפארק אירופה יש רכבות הרים מהירות וגבוהות במיוחד כמו ה Blue Fire שמאיצה מ 0 ל 100 קמ"ש תוך 2.5 שניות בלבד, רכבת מהירה מעץ ועוד ועוד, רכבות המשלבות מים, נפילות מגובה רב. מרבית הרכבות והמתקנים בפארק מתאימים לילדים גדולים יותר אבל יש אזורים המותאמים לילדים קטנים.
ב 2014 נפתח מתחם המינימונים והוא מרהיב ביופיו. ב- 2015 הגיעה לפארק המציאות המדומה וב 2016 הצטרפה מדינה חדשה לפארק – אירלנד!
סביב הפארק יש בתי מלון בהם ניתן ללון לאלו המבקשים לבקר בפארק יותר מיום אחד (וזה אפשרי בהחלט) אולם מרבית המבקרים משלבים את הביקור בפארק כחלק מביקור באזור היער השחור או בחבל אלזס אשר בצרפת.

אוכל בפארק אירופה

אחד הדברים הטובים בפארק אירופה הוא מגוון האוכל הקיים בו, לפי המדינות השונות והאזורים השונים. תוכלו למצוא את כל המטעמים האירופאיים בכל מדינה. מהנקניקייה האיסלנדית, קרפ צרפתי, פרצל, טאפאס ספרדי ופאייה, פסטה איטלקית, סופלאקי יווני ועוד ועוד. המחירים סבירים. יש כמובן גם דוכנים לאוכל קל ולבירה.

פארק אירופה הוא מעל ומעבר למצופה והוא מהנה ביותר. הנה מספר טיפים לביקור בפארק:

• ניתן לרכוש כרטיסים און ליין ולחסוך את העמידה בתור ואת הכסף.
• ניתן לרכוש את כרטיס היער השחור והכניסה לפארק היא חלק מהכרטיס.
• הפארק נמצא בצומת הגבולות בין גרמניה, צרפת ושוויץ. קל מאד להגיע אליו. שדות התעופה הקרובים ביותר הם בבאזל ובשטרסבורג.
• תגיעו מוקדם- כך תחסכו עמידה בתור.
• שלמו על החניה בכניסה – כך תחסכו זמן כשאתם יוצאים.
• הורידו את האפליקציה של פארק אירופה. יש בה מפה אינטראקטיבית, אירועים, זמני המתנה בתור ועוד.
• הפארק לא פתוח כל השנה. יש שתי עונות. קיץ: מסוף מרץ ועד תחילת נובמבר וחורף: מסוף נובמבר ועד תחילת ינואר.
• נעלו נעליים נוחות – כי הולכים הרבה!

את כל אלו ויותר תוכלו לראות במגוון טיולי הפארקים שלנו

תהנו (:

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם