טיולים מאורגנים לבולגריה

החופים הארוכים והחוליים של הים השחור, הבריזה הנעימה והמים הכחולים בשילוב עם מזג אויר נפלא בחודשי הקיץ – מושכים אליהם תיירים מכל העולם, ואלו מציפים את בתי המלון הרבים באזור זה. בערים ורנה ובורגס תמצאו תיירים רבים ואטרקציות תיירותיות להנאתם – חופי ים זהובים, בתי קזינו, מסעדות ומועדוני בילוי רבים.

בנוסף לחופי הזהב היפים, תוכלו למצוא בבולגריה גם אמנות דתית רבה, מכנסיות מפוארות לציורים מיניאטוריים. כנסיות רבות בעיר הבירה סופיה אבל גם בכפרים הקטנים ובהן יורים איקוניים ויצירות אמנות רבות.

בולגריה מושכת אליה חובבי לכת רבים וזאת בשל ההרים הגבוהים ושבילי ההליכה המרובים שבהם. גם רוכבי האופניים וחובבי הסקי יהנו בבולגריה ממסלולי רכיבה מאתגרים, המוקפים בנוף ירוק וגם ממדרונות לגלישה מהנה במיוחד ובמחירים שווים לכל נפש. ההרים סובבים את המדינה, פסגות מרהיבות ויערות, מפלים ואגמים. הטבע במיטבו בבולגריה ולכם נותר רק לטייל בו וליהנות!

ואם אתם חובבי היסטוריה, אז בבולגריה תחושו גם במשק כנפי ההיסטוריה בעתיקות הרבות שבה, במערות מימי האדם הקדמון ועוד. הרומאים בנו בה ערים מפוארות עם מרחצאות, מבנים מפוארים. כל אחד ימצא את מקומו במדינה המסקרנת הזו ובשפע הבילויים והאטרקציות שהיא מציעה!

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם