קצת על אקוואדור

טיולים מאורגנים לאקוואדור

אקוודור היא מהמדינות הקטנות ביבשת, אבל כזו שיש בה עושר כה רב העומד בניגוד לגודלה. שטחה של המדינה הכיל בעבר היסטוריה ארוכה ומפוארת של ממלכות של אינדיאנים עוד לפני הכיבוש של האינקה והדבר ניכר באורח החיים, בשפה ובתרבות. למעשה, עד היום 40 אחוזים מהאוכלוסיה הם ילידיים בני האינקה שמדברים בשפת הקצ'ואה ועוסקים בחקלאות והיתרה דוברי ספרדית.

למטיילים באקוודור צפוייה חוויה הנעה בין מרכזים קולוניאליים ציוריים, כפרים קטנים ואותנטיים, יערות גשם על גדות האמזונס ונוף עוצר נשימה מהרי האנדים הגבוהים. הערים הגדולות של המדינה – קיטו הבירה וקואנקה, מכילות מרכזים היסטוריים מזמן הכיבוש הספרדי במאה ה-17 ואלו כוללים כנסיות, מנזרים וכיכרות כמו גם אחוזות מרהיבות שנשמרו היטב.

לחובבי הטבע וזאולוגיה אקוואדור היא אטרקציה שאסור להפסידה, הרבה בזכות האוצר של איי גלפאגוס ששייכים למדינה ומפורסמים בזכות הטבע הפראי המכיל צבי ענק, איגואנות, אריות ים, עופות ים רבים ומינים נוספים של בעלי חיים ייחודים אותם ניתן למצוא רק על האיים.

הטיולים שלנו למדינה מרכזים את המובחרים שבין האטרקציות שיש למדינה הקטנה הזו להציע ומציעים חוויה שהיא תמהיל של היסטוריה, תרבות וכמות אדירה של נופים עוצרי נשימה.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם