חיי הלילה בקובה

חיי הלילה בקובהחיי הלילה בקובה בכלל ובהוואנה בירתה בפרט תוססים במיוחד וידועים בעולם כולו.
אולם, מה שהתיירים המבקרים בהוואנה מספיקים לראות בביקור קצר בעיר הוא רק קצה הקרחון של חיי הלילה הקובניים… אותם חיי לילה אינם ניתנים להשוואה לחיי לילה בכל מדינה אחרת.

המוסיקה מצויה בכל מקום. גם בברים בינוניים תמיד תמצאו להקה שמנגנת מוסיקה קובנית קלאסית. שני "בתי המוסיקה" בהוואנה מושכים אליהם תיירים רבים וגם תושבים מקומיים אשר ניתן להבחין בהם בקלות בזכות תנועות הגוף שלהם בעת ריקודי הסלסה.

מועדון הטרופיקנה המפורסם מציג כל לילה קברט באוויר הפתוח הזורקים אתכם לעבר לתקופה שלפני המהפכה. גם הקברט במלון נאציונלה דומה ושניהם מושכים אליהם קבוצות של מבלים המגיעים מהריזורטים לאורך החוף.

בבתי הקולנוע בעיר מוצגים סרטים הוליוודיים בספרדית. בריזורטים שעל חוף הים יש בילויים ליליים הדומים לאלו שהוואנה מציעה מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.

לאורך כל החופשה שלכם בהוואנה תנועו בין הבילויים השונים ותיחשפו בעיקר למוסיקה חיה. בעיר יש למעלה מ – 2200 מועדוני לילה וברים הנסגרים כשאחרון הלקוחות עוזב, בדרך כלל בים 02:00 ל – 03:00 לפנות בוקר. הקובנים אוהבים להתלבש יפה בצאתם לבילוי אז התאימו את עצמכם ללבוש חגיגי דיו.

במועדונים רבים יש קוד לבוש עליו יש להקפיד: אסורים מכנסיים קצרים או כפכפים כמובן.
הערוב התרבותי הקיים בהוואנה, בשילוב עם עידוד הממשלה למגוון המאמנותי ובמיוחד למוסיקה יוצר מגוון רחב ומרתק של סגנונות חוויה ובילוי.

דוגמאות לברים מפורסמים הראויים לביקור בהוואנה:
Bar Montserrate
Café Bar Madrigal
La Bodeguita del Medio

דוגמאות למועדונים מפורסמים:
Privé – המועדון הפרטי הראשון בהוואנה
Salon Rosado de La Tropical – מועדון סלסה מפורסם ביותר.
Tropicana

מוסיקה חיה:
Café Teatro Bertol Brecht
Jazz Club La Zorra y el Cuervo

ריקודים:
Gran Teatro de La Habana
Teatro Mella

הנאה ובילוי לילי סוער מובטחים לכם בהוואנה בירתה של קובה ובכל המדינה. תהנו!

03-5260011
cal

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם