אטרקציות מובילות בקובה

קובה הינה יעד תיירותי פופולארי בקרב תיירים מכל רחבי העולם.
רק במחצית הראשונה של שנת 2014 ביקרו בה כ – 2.9 מיליון מבקרים וזה יתר מאשר בכל אי אחר באזור הקריביים. קובה יפה מאד, מיוחדת במינה ומחזירה את המבקרים בה ב"מנהרת הזמן" לשנות החמישים של המאה הקודמת בהן כאילו נעצר הזמן…יש בקובה חיי לילה סוערים, מוסיקה נהדרת ועוד שפע אטרקציות הגורמות לכל כך הרבה תיירים לרצות להגיע אליה.

קיימות מספר אטרקציות ואתרים שאסור לותר עליהם בביקורכם בקובה ואותם נמנה בכתבה הבאה.

1. להישאר כל הלילה בטיילת מאלקון:
טיילת מאלקון בהוואנה היא כמו ה"סטריפ" בלאס וגאס ואין ביקור בעיר בלי בילוי בטיילת זו הנושקת לחוף האוקיינוס האטלנטי ושיש בה שמחה ופעילות לאורך כל הלילה הקובני.
הטיילת נמתחת לאורך 7 ק"מ ובלילה, לכל אורכה של הטיילת יש מוסיקאים שמנגנים, חבורות של בני נוער שמחים, זוגות אוהבים ואחרים שיוצאים לבלות ולטייל בה, לשתות משהו וגם לאכול ולחגוג לאורך כל הלילה לקצב המוסיקה המקפיץ!

2. ביקור באוניברסיטה של הוואנה:
האוניברסיטה של הוואנה נוסדה ב 1728 וכיום לומדים בה כ- 60 אלף סטודנטים. בשנות החמישים האוניברסיטה היתה מקום בו התרחשה פעילות ומחאה נגד הממשל. המקום נשאר זירה פוליטית וארגון חברתי ומקומם של הצעירים והתרבות בעיר כיום.

3. צפייה בהופעה של מוסיקה חיה – בכל מקום!
מוסיקה והופעות מוסיקה הן עניין גדול מאד בקובה. אנחנו ממליצים לבקר באחד ממועדוני המוסיקה הרבים הפזורים בהוואנה כמו La Zorra y El Cuervo. קיימים סגנונות רבים כל כך של מוסיקה ואתם יכולים רק לבחור ולבלות ערב מוסיקלי נעים ומהנה במיוחד.

4. אכלו "אוכל רחוב" טעים!
עסקים קטנים צומחים בכל רחבי רחובות קובה ויזמים חדשים רבים מקימים בעיקר דוכנים של אוכל רחוב. אנחנו ממליצים לכם לנסות את המילקשייקים הטעימים, את פאי הקוקוס ועוד ועוד. זה טעים וכדאי!

5. הסתובבו בוודאדו והתרשמו מהארכיטקטורה:
וודאדו הוא אזור במערב הוואנה ובו מרוכזות אחוזות קולוניאליות מפוארות מראשית המאה ה – 20 שהיו פעם מפוארות ומרשימות ביותר ושימשו משפחות קולוניאליות. גם מרכז העיר הוואנה מלא במבנים מהעידן הקולוניאלי וכן גם חלקים אחרים של העיר המלאים במבנים משנות ה – 60 וה – 70 והם צבעוניים ומעניינים ביותר.

6. למדו לרקוד סלסה:
לרבים מהקובנים צעדי הסלסלה הם טבעיים כמעט כמו הליכה אבל אל לכם לפחוד או להירתע מהרמה הגבוהה שלהם וגם אתם יכולים להתנסות ולקחת שיעורי סלסה כדי ללמוד לפחות חלק מהתנועות.
תרבות הריקוד בקובה מתבססת על ריקוד משותף וביחד. ממליצים להגיע למועדון הסלסה 1830 והתחילו ללמוד!

7. בילוי בכיכר וייג'ה:
"הכיכר הישנה" של הוואנה יש בה מהכל: גלריות אמנות, מוזיאוני בירה ואחרים ו"טונות" של תרבות וכל שנותר לנו להמליץ לכם הוא פשוט להסתובב באזור הכיכר בשעות אחר הצהריים, שבו באחד מבתי הקפה החיצוניים ותספגו את האווירה.

8. קחו אוטובוס לברקואה:
ברקואה מצויה בחלקו השני של האי וזה המקום בו קולומבוס נחת לראשונה בקובה.
חלק מרכזי בכלכלת ברקואה הוא השוקולד והקקאו ואתם מוזמנים לטעום קצת בזמן ביקורכם באזור בשעה שתעלו לפסגת אל יונקה – הר שולחן בגובה 575 מ'  ממנו תוכלו לחזות בנוף היפה. ניתן לטוס לשם משדה התעופה של הוואנה אולם אין טיסות בתדירות טובה ורבים מהתיירים נוסעים לשם באוטובוס.

9. צפו במופע ריקודים בתיאטרון הלאומי:
כדאי מאד לראות מופע ריקוד בזמן שהותכם בהוואנה.
התיאטרון הלאומי מארח רבות מההופעות המתקיימות באי ואנו ממליצים לבדוק את האפשרויות ולבחור מופע אחד. מופע ריקוד יכול להיות פתרון לבילוי תרבותי עבור מי שאינו דובר ספרדית.

10. צפו בשקיעה באל מורו:
אל מורו הוא מבצר מהמאה ה – 16 אשר שימש גם כבית כלא שנים רבות.
כיום המקום משמש כנקודת תצפית מעולה ממנה ניתן לראות שקיעות מדהימות.
בכל ערב ב 9 בערב מתקיים מופע מוסיקלי בין קירות המבצר.

11. טיילו לפיקו טורקוינו – הנקודה הגבוהה ביותר בקובה:
פיקו טורקווינו מצוי בגובה 1974 מ' ומהווה אתגר גדול לאילו המבקשים לטייל אליו.
חובבי הטיולים יהנו מאד מההליכה והטיפוס.

12. בקרו בחוף הים:
קו חוף הים בקובה משתרע על פני 3000 מייל וכל אחד יוכל למצוא בו את הנקודה בה יוכל ליהנות ולבלות באחד החופים הסמוכים להוואנה או לחפש פנינות יופי מרוחקות יותר במרחק של טיול יום מהוואנה או בפרובינציות המרוחקות יותר.

13. בלו יום בטרינידד:
בלו יום שלם בחלקו הדרומי של האי – טרינידד בו יש מים צלולים בצבע טורקיז וחיי לילה עשירים ותוססים.

14. בקרו במוזיאון המהפכה:
המוזיאון נמצא במבנה בו היה הארמון המלכותי בעבר.
זהו המוזיאון הפופולארי ביותר בהוואנה ובו האטרקציות המרהיבות שיגרמו לנו לחזור בזמן אל עברה של קובה.

שמחנו לסכם עבורכם את מיטב המקומות והאתרים שיש לראות בביקורכם הבא בקובה. מאחלים לכם הנאה מושלמת!

 
 התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם