צרפת המלכותית נורמנדי, ברטאני, עמק הלואר
9
PL

צרפת המלכותית

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – פריס

    ניפגש בנתב"ג ונמריא בטיסת בוקר של אל על לפריס. עם ההגעה נערוך סיור בין כל האתרים המפורסמים, בהם חיו ופעלו גיבורי ההיסטוריה והספרות: מקתדראלת נוטרדאם העתיקה, ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"), עד לרובע הלטיני היפהפה, המאכלס אומנים רבים. משער הניצחון ושאנז אליזה, כיכר הקונקורד וכיכר האופרה ועד מגדל אייפל, סמלה המסחרי של פריס, הפנתיאון, שדרות סאן ז'רמין ועוד. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 2

    ג'יברני, רואן, נורמנדי

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לגי'ברני ונבקר בביתו של הצייר קלוד מונה, האימפרסיוניסט הידוע ובגנים הצמודים אליו. כמה וכמה מציוריו המוכרים של מונה, ביניהם ציורי החבצלות המרהיבים שלו, צוירו ממש שם. נמשיך לרואן, עיר עתיקה השוכנת על גדות נהר הסיין, בירת חבל נורמנדי בעבר והמקום בו הועלתה ז'אן דארק על המוקד ע"י האנגלים. נערוך סיור היכרות, בו נראה את כיכר השוק העתיקה בה הוקם המוקד, נבקר בקתדראלה מהמאה ה-12, נטייל בעיר ונתרשם מהמבנים העתיקים. נסיים את היום במלון באזור נורמנדי. ארוחת ערב.
  • 3

    נורמנדי - דוביל, הונפלר, פאליז ד'אבל

    ניסע צפונה לעיירת הקיט המקסימה דוביל, בה עשירי צרפת מבלים את חופשת הקיץ שלהם. נמשיך להונפלר, עיר נמל קטנה ועתיקה שהיטיבה לשמר את צביונה ומשמשת מזה דורות מקום מושבם של ציירים רבים. הלאה לאטרטה, שחוף המצוקים שלה היה אחד הנופים המועדפים על הציירים האימפרסיוניסטים ולפאליז ד'אבל, המצוק המרשים. העיירה שוכנת בין צוקים לבנים המתנשאים מעל הים ויוצרים מבנה מיוחד החודר לתוך הים. לקראת ערב נחזור ל-Caen, העיר שנהרסה ברובה במלחמת העולם השנייה אך שוקמה במהירות. נטייל באזור המצודה שנבנתה בימי ויליאם הכובש בימי הביניים ולאורך המדרחוב ונראה את הכנסיות הרבות והמבנים ששופצו לאחר המלחמה. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 4

    באייה, ארומאנש, חופי הפלישה, פוינט דו הוק, סנט מר אגליש

    ניסע לבאייה ונבקר במוזיאון בו נמצא השטיח הרקום של מתילד – אשתו של וויליאם הכובש, בו מתוארת השתלשלות המאורעות שהביאו לכיבוש אנגליה על ידי בעלה. נמשיך לארומאנש, שהיה אחד מאתרי הנחיתה הראשונים בפלישה הגדולה לחוף נורמנדי במלחמת העולם השנייה, ב-6 ליוני 1944 ונבקר במוזיאון ה-"D Day". מכאן פנינו מועדות אל אזור חופי הנחיתה של צבאות בנות הברית במלחמת העולם השנייה באומהה, ובקולוויל נבקר בבית העלמין ל-9,386 חיילי ארה"ב שנפלו בפלישה. הלאה לפוינט דו הוק, אחד המשלטים המבוצרים ביותר ב"חומה האטלנטית", בו ניהלו כוחות קומנדו אמריקאים קרב גבורה נגד הגרמנים שהתבצרו במשלט. נסיים בביקור בסנט מר אגליש, כפר שהתפרסם בקרבות שהתחוללו בו ובסביבתו ומפורסם בכנסייה שעל גגה מוצג פסלו של הצנחן האמריקאי, שנתלה על הגג בעת הפלישה. לקראת ערב נחזור למלון וארוחת ערב.
  • 5

    מונט סאן מישל, קנקאל, ראן

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע למונט סן מישל, מנזר הבנוי על צוק, ההופך בזמן הגאות לאי ומחובר ליבשה בסוללה צרה בלבד. נבקר במנזר התלת מפלסי האדיר, הבנוי על גבעות סלעי גרניט ומוקף חומות ומגדלים. נמשיך לקנקאל, עיירה המפורסמת בעולם כמרכז עולמי לגידול צדפות. נלמד על החקלאות הימית במפרץ ובטיול לאורך הטיילת נראה את בתי הגידול שלהן. לקראת ערב נגיע למלון באזור ראן וארוחת ערב.
  • 6

    ראן, דינאן, דינאר, סאן מאלו

    נתחיל את היום בסיור בראן, בירת ברטאני. נבקר בכיכר פאלה ונראה את היכל המשפט, קתדראלת סאן פייר ובית העירייה. נבקר בראן העתיקה, שנהרסה בשריפה הגדולה בשנת 1720 וכילתה כ-1,000 בתים. נטייל בסמטאות הצרות ונתרשם מהבתים הציוריים שנותרו מימי הביניים. בתום הסיור נמשיך לדינאן, עיר עתיקה ובה טיילת הפרומנד דז אנגלז על גדות נהר ראנס. נסייר ברחובותיה הקסומים של העיירה, נטייל לאורך רחוב השעון בו נמצא מגדל השעון, מתנת הדוכסית אן ב-1507 ונמשיך לתצפית על נהר ראנס. הלאה לביקור בדינאר, עיר נופש יוקרתית השוכנת על שפך נהר הראנס לאוקיינוס. מכאן נעשה דרכנו לסן מאלו, עיירה רומנטית מוקפת חומה שביצרה את העיר בימי הביניים, השוכנת על גדות תעלת למאנש ונראית כמבצר ענק מימי הביניים. ניכנס בשערי העיר העתיקה לטיול לאורך החומה ומגדליה – מצידה האחד – הנמל והמגדלור הצופה אל הספינות ומצידה האחר – הגגות האדומים וסמטאות עיר הנמל ההיסטורית. לקראת ערב נחזור למלון וארוחת ערב.
  • 7

    אנג'ר, סומור, עמק הלואר

    הבוקר מועדות פנינו לאנג'ר, אחת הערים העשירות ובעלות המורשת בצרפת. נבקר בטירה הענקית, בה שמורים שטיחים עתיקים המתארים סצנות מהאפוקליפסה (אחרית הימים) של יוחנן. מכאן נעשה דרכנו לאורך נהר הלואר לסומור, הבנויה על צוק סלע אדיר וידועה בייצור יינות משובחים ונערוך טעימת יין מקומי באחד מהיקבים המפורסמים. לסיומו של יום נגיע לטור – בירת חבל עמק נהר הלואר, המכונה "הגינה של צרפת". אזור זה מפורסם בטירות האגדתיות הפזורות לאורכו, שהוקמו בעיקר בתקופת הרנסאנס, במאות ה-15 ו-16, בהן פרחו האומנויות באירופה המערבית. ארוחת ערב.
  • 8

    שנונסו, אמבואז, שמבור

    עם בוקר ניסע לביקור בטירת שנונסו, הבנויה על נהר השר. הטירה מכונה "טירת הנשים", לאחר שהנרי השני העניק את הטירה כמתנה במאה ה-16 לפילגשו דיאן דה פואטייה. לאחר מכן קתרין דה מדיצ'י לקחה בעלות על הטירה ולאחר מותו של הנרי, גירשה את דיאן דה פואטייה מהמקום. הייתה זו קתרין דה מדיצ'י שהפכה את הטירה למקום מפואר ובו גנים מרהיבים. לאחר שנבקר בטירה ובגנים, נמשיך לאמבואז – עיירה נחמדה השוכנת על גדת הנהר כשהטירה שלה מתנשאת מעל העיר. גולת הכותרת בטירות הלואר היא שמבור, בה אף נבקר. זו הגדולה בטירות הלואר, המכילה 440 חדרים ויופייה המיוחד הוא הגג על צריחיו המעוגלים. לסיומו של יום נחזור למלון וארוחת ערב.
  • 9

    שארטר, פריס – תל אביב

    ניפרד מעמק הלואר בדרכנו לשארטר בה נבקר בקתדראלה, שהפכה לאתר עליה לרגל גם לשוחרי ארכיטקטורה. הוויטראז'ים בקתדראלה הם מהיפים ביותר הקיימים – 4,000 דמויות מפוסלות בתוך הכנסייה ו-5,000 בתוך הוויטראז'ים שלה, כאשר הצבע השולט בזכוכית הוויטראז'ים הוא כחול עמוק, שהפך למושג באומנות – "הכחול של שארטר". נמשיך לנמל התעופה של פריס ובטיסת לילה של אל על נעשה דרכנו חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם