עולם האגדות שווייץ, היער השחור, צרפת
8
BMF

עולם האגדות – טיול משפחות

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – ציריך, קניון נהר הארה, אינטרלקן

    נמריא בטיסת בוקר לציריך ועם הנחיתה פנינו מועדות לנופים הציוריים של מרכז שווייץ. נבקר בקניון נהר הארה, אחד האתרים המרשימים באזור. במשך אלפי שנים חצב נהר הארה את הקניון הצר שקירותיו התלולים מתנשאים עד לגובה של כ-180 מ'. נטייל במסלול הליכה על גשרוני עץ ונלווה את זרימת המים הגועשים. נמשיך לאינטרלקן, עיירת הנופש המפורסמת השוכנת בין שני אגמים – ברינז וטון. נטייל ונהנה מהעיירה ולקראת ערב נגיע למלון באזור ציריך.
  • 2

    לוצרן, אנגלברג

    פנינו מועדות ללוצרן, בירתה התיירותית של שווייץ. נבקר בגן הקרחונים בו נראה את פסל האריה ה"גוסס", נטייל בעיר העתיקה, על גשר העץ – סימלה של לוצרן ועל גדות האגם. בהמשך אפשרות להצטרף (בתשלום) לטיול לאנגלברג ולהעפיל ב-3 רכבלים לפסגתו המושלגת של הר הטיטליס, המתנשאת לגובה של כ-3000 מ'. לבקר במערת הקרחון, לגלוש באבובים במורד המושלג וליהנות מאטרקציית גשר המצוקים. נרד חזרה ברכבלים ובערב נחזור למלון.
  • 3

    מפלי הריין כולל שייט, טיטיזיי, מגלשה אלפינית, פרייבורג

    ניסע למפלי הריין, בעלי העוצמה הגדולה באירופה, 137 מ' רוחבם ו-21 מ' גובהם ונשוט בסירה אל הצוק הגדול שניצב במרכז המפלים. נמשיך לטיטיזיי, עיירת הנופש שקיבלה את שמה מהאגדה המספרת כי טיטוס טבל באגם, כאשר שימש בתפקיד המושל צבאי של האימפריה הרומית. נטייל בעיירה ונערוך שייט באגם, שעל גדותיו שוכנת העיירה. בהמשך מועדות פנינו לאחת האטרקציות הפופולאריות ביער השחור – מגלשת הרים אלפינית, ממגלשות ההרים המלהיבות ביותר ביער השחור. זוהי אטרקציה נפלאה של כמעט 3 קילומטרים של סיבובים ופיתולים מלהיבים (יש להקפיד על מרחק מהגולשים לפניכם). נגיע ברכבל אל נקודת המוצא ואת הדרך מטה נעשה במגלשה. נמשיך לפרייבורג, בירת היער השחור – עיר אוניברסיטאית יפה ותוססת. נטייל לאורך תעלות המים ולאורך השדרות, בשוק המסורתי, סביב הקתדראלה ובכיכרות ראטהאוז ומינסטר. בשעות הערב נגיע למלון באזור שטרסבורג או קולמר.
  • 4

    אירופה פארק

    יום של חוויות והנאה בו נצא לביקור באחת האטרקציות החווייתיות באירופה – אירופה פארק. הפארק מחולק לחמישה עשר אזורים שונים, רבים מהם על שמן של ארצות או מחוזות באירופה. מלבד טיול ב"ארצות השונות" וטעימת המאכלים הלאומיים שלהן, נוכל למצוא בפארק למעלה מ-100 מתקנים והופעות טובות. ביניהם ספינת פיראטים מתנדנדת, מסלולי מרוצים, קרוסלות, מתקני גלישה ושעשועי מים, שייט רפסודות, מגלשות מים, רכבות הרים ועוד. חזרה למלון.
  • 5

    פריס

    לאחר ארוחת הבוקר נחצה את צרפת ממזרח למערב, בדרכנו לפריס. העברה למלון.
    בערב –  אפשרות (בתשלום) לצאת לסיור באתריה המרשימים והמוארים של העיר.

  • 6

    דיסנילנד

    יום של חגיגה – דיסנילנד מצפה לנו. דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע ובארץ ההרפתקאות, שם נפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס, ונצפה בפסטיבל דיסני – התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.
  • 7

    פריס

    יום סיור בפריס. נגיע לכיכר הקונקורד ונראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה, נראה את שער הניצחון המרשים,  נצפה אל מגדל אייפל – סמלה המסחרי של פריס והלאה לרובע הלטיני היפהפה, המאכלס אומנים רבים ובו שוכנת אוניברסיטת הסורבון. נראה את הפנתיאון, גני לוקסמבורג ונבקר בקתדראלת נוטרדאם העתיקה, ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם").
    אחה"צ – המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) לסיור בארמון המלכים פונטנבלו, אותו הפך המלך פרנסואה הראשון לארמון מפואר בסגנון הרנסאנס ובו גנים מרהיבים ואולמות מפוארים.

  • 8

    שייט בנהר הסיין. פריס – תל אביב

    הבוקר נגיע תחילה למגדל מונפרנאס, גורד השחקים ברובע מונפרנאס המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 בה נמצא המצפה וברגל נגיע לקומה ה-59, שם נמצאת מרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נערוך שייט מהנה בנהר הסיין ונתרשם מגשרים המרהיבים והמבנים ההיסטוריים המפורסמים. בהמשך נראה ארמון האינווליד – בו קבור ה"קיסר" בונפרטה, את בית האקדמיה הצבאית ונצפה אל מגדל אייפל, סמלה המסחרי של פריס.
    אחה"צ – נבקר בגבעת המונמארטר, שם נטייל בפלאס די טרטר ההומה בציירי פורטרטים, קריקטוריסטים, אומני רחוב, דוכני אומנים מסעדות ובתי קפה.
    בערב – ניסע לנמל התעופה של פריס, לטיסת הלילה חזרה ארצה.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם