אירופה המשפחתית צרפת, בלגיה, הולנד, אנגליה
10
BMA |
צרפת, בלגיה, הולנד, אנגליה

אירופה המשפחתית

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - פריס

    נמריא בשעות הבוקר לפריס, בירת צרפת. עם ההגעה נערוך סיור בו נגיע לכיכר הקונקורד, בה נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה, נראה את שער הניצחון המרשים ומרחבת ארמון שאיו נצפה אל מגדל אייפל ונראה את בית האקדמיה. נראה גם את ארמון האינווליד, בו קבור ה"קיסר" בונפרטה ובתום הסיור ניסע למלון.
  • 2

    יום של חגיגה - דיסנילנד

    מצפה לנו. דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע ובארץ ההרפתקאות, שם נפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס, ונצפה בפסטיבל דיסני – התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.
  • 3

    פריס, סיור ערב כולל שייט

    נצא לסיור מקיף בפריס הנפלאה. נגיע תחילה למגדל מונפרנאס, גורד השחקים ברובע מונפרנאס המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 בה נמצא המצפה וברגל נגיע לקומה ה-59, שם נמצאת מרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נמשיך לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג ונבקר בקתדראלת הנוטרדאם העתיקה, ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עיריית העל המרשים של פריס ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נראה את מוזיאון הלובר, נתרשם מיופייה של כיכר ונדום ונראה את בית האופרה המפורסם.
    בערב – נצא לסיור באתריה המרשימים והמוארים של העיר, כולל שייט בנהר הסיין.

  • 4

    מערת הנטיפים בהרי הארדנים, בריסל

    פנינו מועדות לביקור במערת הנטיפים שבהרי הארדנים. ניסע ברכבת עתיקה לפתח המערה, שם ימתין לנו מדריך מיוחד שייקחנו לסיור מעניין באולמות השונים, במהלכו נתפעל מיצירות הפיסול שיצר הטבע ונהנה מהמופע האורקולי. נמשיך לבריסל, בירת בלגיה ונבקר בפארק המיניאטורות "מיני אירופה", בו מוצגים מבנים ואתרים מפורסמים ממרחבי אירופה – מגדל אייפל, מגדל פיזה, שער הניצחון ועוד. נערוך סיור שיכלול את כיכר ה"גראנד פלאס", פסל הילד המפורסם ה"מניקן פיס" והאוטומיום ולעת ערב נגיע למלון באזור.
  • 5

    פארק אפטלינג, הולנד

    הבוקר פנינו מועדות לבילוי משפחתי בפארק האגדות והשעשועים – פארק אפטלינג. נבקר בעולם האגדות המוכרות כמו שלגיה וסינדרלה, נדהר ברכבות הרים, נשוט בסירת פיראטים או באבובים, נבקר ב"מבוך", ב"בית המכושף" ועוד. בתום הבילוי בפארק, ניסע למלון באזור רוטרדם.
  • 6

    וולנדם, אמסטרדם

    נתחיל את היום בביקור בוולנדם, כפר דייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר, בו ניתן לצפות על מערכת הסכרים שבאגם. הלאה לזאנזסחאנס, שם נלמד כיצד פועלות טחנות הרוח כפי שהיו לפני 300 שנה וניכנס לבקר באחת מטחנות הרוח. נלמד על יצור הגבינות ההולנדיות וכיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. נמשיך לסיור באמסטרדם ונבקר בכיכר הדאם בה נראה את הארמון המלכותי והאנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה ובמדרחוב התוסס. נראה את הבית בו הסתתרה אנה פרנק (אין ביקור בבית אנה פרנק), את כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי. בערב נחזור למלון.
  • 7

    ברוז', לונדון

    פנינו מועדות דרומה לברוז', עיר מקסימה וציורית. נטייל בסמטאות העיר, בין חנויות השוקולד, רקמות התחרה ובכיכר השוק. נמשיך לתעלת לאמאנש אותה נחצה בשייט במעבורת לאנגליה בדרכנו לדובר וללונדון.
    בערב – ניתן לצאת להיכרות ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה ובתחבורה הציבורית – כיכר פיקדילי, אזור הסוהו והתיאטראות וכיכר טרפלגר.

  • 8

    לונדון

    עם בוקר נצא לסיור בו נבקר ב"סיטי" – המרכז הפיננסי של לונדון, נצפה בגשר לונדון המרשים ובמצודה המפורסמת. ניסע לאורך נהר התמזה עד לבתי הפרלמנט ומגדל השעון – ה"ביג בן". נמשיך לכיכר טרפלגר, המנציחה את ניצחונה של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805. במרכז הכיכר ניצב עמוד נלסון, שעליו פסלו של הלורד אדמירל נלסון, מפקד הצי הבריטי בקרב טרפלגר. נראה את רחוב דאונינג 10 – מקום מושבו של ראש הממשלה, נמשיך דרך כיכר פיקדילי ונראה את ארמון בקינגהם – מקום מגוריה של משפחת המלוכה הבריטית ומקום חילופי המשמר המלכותי.
    אחה"צ – בלוויית מלווה הקבוצה ניתן לבקר במוזיאון הטבע, בו אוסף של שלדי דינוזאורים, פוחלצי בעלי חיים ועוד (החזרה למלון בתחבורה ציבורית, אינה כלולה במחיר).

  • 9

    גריניץ', לונדון

    ניסע לרובע גריניץ', בו עובר קו האורך 0 ובו נקבעה נקודת ההתחלה של כל אזורי הזמן בעולם. נתרשם מקאטי-סארק, סירת המפרשים האחרונה שנבנתה במאה ה-19. נחזור למרכז לונדון ונעלה לתצפית מרהיבה מגלגל הענק, ה-London Eyeנמשיך לקובנט גארדן (שם הוסרט הסרט "גברתי הנאווה"), עם האווירה המיוחדת שבו כולל מופעי הרחוב (החזרה למלון בתחבורה ציבורית, אינה כלולה במחיר).
    אחה"צ – מרכזי הקניות באוקספורד סטריט, ריג'נט סטריט ועוד מצפים לנו – מרקס אנד ספנסר, פריימרק ועוד.
    בערב – בלונדון, מלכת התיאטרון, ניתן לחזות בהצגת תיאטרון או מחזמר.

  • 10

    לונדון - תל אביב

    בוקר אחרון בלונדון לסיום הקניות והמזכרות. פינוי חדרים בשעות הצהריים ונצא עם אוטובוס צמוד להמשך הביקורים וההיכרויות, כולל אזור הלונדון ברידג', כיכר פיקדילי ועוד.
    בערב – ניסע לנמל התעופה לטיסת הלילה חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם