גרנד תור קנדה והרי הרוקי
15
13
UC

גרנד תור קנדה והרי הרוקי

קנדה - הרי הרוקי

הכי 'צפון' אמריקה שאפשר: טיולי הקיץ של רימון לרוקיס הקנדיים ואלסקה. 18 ימים קסומים (כולל טיסות) במהלכם נחווה את האטרקציות המרכזיות בשטח הפראי העצום החולש על פני הים, האוויר והיבשה. נתחיל את המסע שלנו בעיר הציורית קלגארי שתשמש לנו כשער הכניסה לרוקיס הקנדיים. בין היתר נטייל על קרחון אטבסקה, נבקר במפלי ספאהטס ושמורת ג'אספר וניקח את הרכבל למעלה הר גראוס. את הפרק הקנדי של הטיול נחתום בוונקובר שנחשבת לאחת הערים היפות והמוצלחות בעולם. מוונקובר ניקח קרוז מפואר של 8 ימים באלסקה במהלכו נעגון ונטייל באתרים המרכזיים כמו ג'ונו בירת אלסקה (ממנה נצא לסיור בקרחון מנדנהול), אנקורג' וסיוורד.

טורונטו, מפלי הניאגרה, ניאגרה און דה לייק, 1000 האיים, אוטאווה, קוויבק סיטי, מונטריאול, קלגארי, באנף, "שדות הקרח", ג'אספר, קמלופס, ונקובר, ויקטוריה

 

.

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – טורונטו

    ניפגש בנתב"ג ונמריא לטורונטו. נחיתה בשעות אחה"צ המאוחרות והסעה למלון ויציאה לסיור במרכז העיר. נשקיף על בית העירייה החדש לצד הישן, על בית הפרלמנט של מחוז אונטריו, נצפה אל מגדל סי.אן הנודע ונגיע למלון.

  • 2

    מפלי הניאגרה, ניאגרה און דה לייק

    יום טיול למפלי הניאגרה. נראה את מפל הפרסה ושעון הפרחים ונערוך שייט מיוחד אל המפלים. בהמשך נבקר בניאגרה און דה לייק, עיירה ציורית יפהפייה מהמאה ה-19. נטייל ברחובות הציוריים וההיסטוריים ונתרשם מהבתים הנראים כלקוחים מהסרטים. לקראת ערב נחזור למלון.

  • 3

    1000 האיים, אוטאווה

    ניסע אל שמורת "1000 האיים", הפזורים בנהר סנט לורנס. לאחר שנערוך שייט באזור בו נוכל לצפות במאות האיים הפזורים באפיק הנהר נמשיך לאוטאווה, בירת קנדה.

  • 4

    אוטאווה, קוויבק סיטי

    סיור בוקר מודרך באוטאווה. בית הפרלמנט, נראה את מרכז האומנויות הלאומי, הפארקים, תעלת רידו  אשר הוכרזה ע"י או"נסקו כאתר מורשת ועוד.
    אחה"צ – ניסע לקוויבק סיטי, אשר העיר העתיקה בה הוכרזה כאתר מורשת ע"י או"נסקו.

  • 5

    מפלי מונטמורנסי, מונטריאול

    סיור בוקר בקוויבק סיטי. נראה את בית הפרלמנט, הכיכר המלכותית ובית העירייה. נמשיך לביקור במפלי מונטמורנסי, כולל עלייה ברכבל. מכאן פנינו מועדות למונטריאול ועם ההגעה סיור מודרך במהלכו נבקר ברובע העתיק, נראה את כנסיית נוטרדאם והאצטדיון האולימפי, נערוך תצפית ממאונט רויאל על העיר והנמל ולא נחמיץ את חוויית הביקור בעיר התת קרקעית.

     

  • 6

    קלגארי, באנף

    לאחר ארוחת הבוקר נטוס לקלגארי, בירת הנפט של קנדה ושער הכניסה לשמורות הרי הרוקי הקנדיים המרהיבים. נערוך סיור היכרות במהלכו נראה את בית העירייה החדש והישן, מגדל התצפית ונטייל במדרחוב המעוטר בפרחים, מרכז העיר ונבקר בגני דבוניאן הססגוניים. בתום הסיור נצא בנסיעה לאורך נהר Bow באזור הפארק הלאומי באנף, הנחשב לפארק הלאומי הראשון של קנדה והמובחר שבהם. נעפיל ב"גונדולה" (רכבל) להר הגופרית, על שם מעיינות מי הגופרית השוכנים לרגליו. ההר מתנשא לגובה של כ-2,500 מ' ומספק תצפיות נוף מרהיבות של 360 מעלות. נראה רכסי ההרים, היערות ובימי ראות טובה ניתן לראות גם את אגם מיננו ונקה והעיירה באנף כמובן. לקראת ערב נגיע למלון באזור באנף.

     

  • 7

    פארק באנף ופארק יוהו

    לפנינו יום של הטבע במלוא הדרו. נתחיל באגם מורין, אחד האתרים הציוריים ביותר בעולם, המדהים בצבע מימיו על רקע היערות וההרים עם הפסגות המושלגות. נראה את  ה"מנהרות הספירליות", דמויות הספרה "8", שנחצבו בתוך ההרים על מנת לאפשר לרכבות להתגבר על הפרשי גובה של 16 מ'. נמשיך ל"גשר הטבעי" – סלע קשתי תחתיו שוצף הנהר ולאגם האזמרגד (אגם אמרלד) הנפלא ובהמשך נערוך סיור רגלי בקניון ג'ונסטון, בו נראה את המפל התחתון .

    אחה"צ – נבקר באגם לואיז הידוע, שצבעו ירוק בוהק והוא מוקף יערות. על שפת האגם שוכן המלון המפורסם "שאטו לייק לואיז". נבקר במרכז המבקרים ונחזור למלון.

     

     

  • 8

    "שדות הקרח", קולומביה אייספילד, ג'אספר/הינטון

    ניסע צפונה אל "שדות הקרח". בדרך נראה את קרחון קראופוט וערוץ מיסטאיה.
    נעבור לרכב שטח מיוחד וניסע אל קרחון אטבסקה, שהוא חלק משטח הקרחונים הענק – כ 320 קמ"ר, הקרוי קולומביה אייספילד. נטייל רגלית (בזהירות רבה) על קרחון  אטבסקה הגדול והפופולרי. נמשיך לביקור במפלי סנוואפטה ובמפלי אטבסקה ונסיים את היום במלון באזור ג'אספר או באזור הינטון.

  • 9

    פארק ג'אספר, קמלופס

    היום נטייל בפארק ג'אספר, אחד הפארקים הגדולים המקיפים את הרי הרוקי'ס. נבקר באגמים פטריסיה ופירמיד. מכאן נמשיך לביקור בקניון מלין, בו איתני הטבע יצרו עשרות מפלים בגדלים שונים. נערוך מסלול רגלי קצר ונתרשם מהצמחייה העשירה ומצבעי הסלע השונים. נמשיך בנסיעה ונחצה את רכס ההרים בדרך הנקראת "ראש צהוב". נראה את הר רובסון – ההר הגבוה ביותר בהרי הרוקי ונבקר במפלי ספאהטס, בשמורת וולס גריי. נסיים את היום במלון באזור קמלופס, בלב אזור חקלאי שופע מטעים.

  • 10

    קניון פרייזר, ונקובר, שמורת גשר קפילנו, רכבל להר גראוס

    לאחר ארוחת הבוקר פנינו מועדות לונקובר. בדרכנו נעצור בקניון נהר הפרייזר, בנקודה המכונה "שער הגיהינום", שם נרד ברכבל עד לנהר ונתרשם מכמויות המים הגדולות היורדות בשצף קצף. נמשיך דרומה לונקובר, העיר השלישית בגודלה במדינה והמטרופולין הגדול במערב קנדה ועם ההגעה נערוך שייט וחציית המיצרים ב-Seabus, כשנופה המדהים של העיר לנגד עינינו. לינה באזור ונקובר.

     

     

  • 11

    ויקטוריה וגני בוצ'ארט

    נחצה בשייט את מפרץ הורסשו לאי ונקובר (להבדיל מהעיר ונקובר) לויקטוריה, בירת בריטיש קולומביה. שונה ויוצאת דופן בנוף המקומי ומעין מוזיאון פתוח לאנגליה הישנה בקנדה, בה ניכרים תרבות ורוגע בריטיים. אופייה של העיר עוצב במשך 150 שנה ובנייני הפרלמנט ומלון "אמפרס" מעידים על ההיסטוריה הקולוניאלית שלה. נערוך סיור בעיר בו נראה את בנין הפרלמנט ואת המוזיאון המלכותי. נבקר בגני בוצ'ארט, בהם תצוגות פרחים מרשימות. בערב נחזור למלון בונקובר.

     

     

  • 12

    ונקובר

    היום נערוך סיור בונקובר. נבקר במרכז העיר ובצ'יינה טאון – שנחשב לשני בגודלו בצפון אמריקה (אחרי סאן פרנציסקו). נמשיך לגסטאון – הרובע העתיק והמרכז ההיסטורי של העיר, שהפך לאזור בילוי עם שפע של בתי קפה, חנויות, וגלריות, כמו גם מבנים משוחזרים מהתקופה הוויקטוריאנית ונראה את הרחוב המרכזי של הרובע הלא הוא רחוב "ווטר". נמשיך לפארק סטנלי, אחד מסמלי העיר. הפארק משתרע על כ- 4,050,000 מ"ר ומהווה ריאה ירוקה גדולה ומטופחת ובו מרחבים ירוקים, פסלים, תצפיות נוף ואפילו חופי רחצה. לא ניפרד מהפארק לפני שנראה את עמודי הטוטם. בהמשך נבקר באי גרנוויל, שהיה בעבר מרכז תעשייתי וכעת מהווה מוקד בילוי אטרקטיבי  ובו חנויות, גלריות, מסעדות ושוק מזון צבעוני.

     

  • 13

    ונקובר

    יום סיור בונקובר. נבקר במרכז העיר, נראה את פארק המלכה אליזבט, המפרץ האנגלי, נבקר בצ'יינה טאון ובגאסטאון-מרכזה ההיסטורי של ונקובר שהפכה למרכז בילוי ובידור. נבקר בשמורת גשר קפילנו ונהלך על גשר החבלים הגדול, התלוי מעל נהר קפילנו. נעלה ברכבל  לפסגת הר גראוס, המתנשא לגובה של 1200 מ', ממנו נשקפת תצפית פנורמית מרהיבה על העיר והמפרץ.

     

  • 14

    ונקובר – תל אביב

    נסיעה לנמל התעופה וטיסה דרך טורונטו לתל אביב.

  • 15

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון. תם ונשלם טיול מקיף ומלא רשמים וחוויות בקנדה.

     

לתשומת לב:

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* מסלולים לטיולים השונים מהמתכונת הנוכחית יימסרו למעוניינים.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.  

* ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות בינלאומיות בחברת איר קנדה ת"א-טורונטו, ונקובר-ת"א (דרך טורונטו).   

טיסה פנימית מונטריאול – ונקובר.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה, דרגת תיירות טובה ולודג'ים/אכסניות כפריות באזור באנף, ג'אספר וקמלופס.

כלכלה – ארוחות בוקר אמריקאיות.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים.

דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם).

פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת    הטיול.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

דרוש נוהל כניסה לקנדה

טען בטיסות הפנים:

חברת התעופה תגבה תשלום לכל מזוודה, אשר ישולם במקום ע"י המטיילים (כ-30$ למזוודה ראשונה וכ-40 $ למזוודה שנייה). תנאי הטסת המטען (גודל ומשקל) נקבעים ע"י חברות התעופה וכפופים לשינויים.

מה עושה את ההבדל

מפלי הניאגרה – שייט למפלים

שמורת "1000 האיים" – שייט בנהר הסנט לורנס

מפלי מונטמורנסי – עלייה ברכבל

באנף – העפלה ב"גונדולה" להר הגופרית

פארק באנף ופארק יוהו – אגם מוריין, אגם האזמרגד

"המנהרות הספירליות"

"שדות הקרח" – סיור ברכב שטח/שלג מיוחד לקרחון אטבסקה

מפלי סנוואפטה ומפלי אטבסקה

פארק ג'אספר – אגם פטריסיה, אגם הפירמידה

קמלופס – שמורת וולס גריי, תצפית אל מפלי ספאהטס

קניון נהר הפרייזר – רכבל ל"שער הגיהינום"

ונקובר – שמורת גשר קפילנו וגשר החבלים התלוי

ונקובר  – רכבל להר גראוס

ויקטוריה – גני בוצ'ארט

ונקובר – פארק סטנלי ועמודי הטוטם

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
טורונטו 2 HOLIDAY INN TORONTO DOWNTOWN
אוטאווה 1

BEST WESTERN PLUS GATINEAU

קוויבק סיטי 1 HOTEL CLASSIQUE
מונטריאול 1

HOTEL SANDMAN LONGEUIL

קלגארי 1 SANDMAN SIGNATURE CALGARY DOWNTOWN
אזור באנף 2 HIGH COUNTRY INN
ג'אספר 1 MOUNT ROBSON HOTEL
קמלופס 1 COMFORT INN & SUITES
ונקובר 4 SANDMAN SIGNATURE AIRPORT

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם