אמריקה הקסומה ארה"ב מחוף לחוף
20/21
19
מאי
UST |
ארה"ב מחוף לחוף כולל סאן דייגו, יוסמיטי פארק, ציון פארק, ברייס קניון, גרנד קניון

טיול מאורגן לארצות הברית

טיול מאורגן לארצות הברית- Coast to coast קלאסי: טיול שמאפשר לכם לחוות את תמצית החלום האמריקאי בעשרים יום. נפתח את הטיול בלוס אנג'לס המסעירה בצדה המערבי של ארצות הברית לחופי האוקיינוס השקט, ונסיים אותו בתפוח הגדול של ניו יורק על גדות האוקיינוס האטלנטי. בין שתי הערים הנפלאות האלו נטעם מהפסיפס הנופי והתרבותי של ארצות הברית. בגזרת אתרי הטבע הבלתי נשכחים נבקר, בין היתר, בגרנד קניון, יוסמיטי פארק ומפלי הניאגרה. בנוסף, נחווה מהעושר התרבותי והמורשת ההיסטורית של אמריקה ונבקר בערים מרתקות כמו סן פרנסיסקו, וושינגטון וסאן דייגו ובאטרקציות כמו לאס וגאס.

לוס אנג'לס, סאן דייגו, סנטה ברברה, סולוונג, דרך "17 המילין", מונטריי, סאן פרנציסקו, יוסמיטי פארק, לאס וגאס, ציון פארק, ברייס קניון, גרנד קניון, וושינגטון, חבל האמיש, מפלי ניאגרה, ניו יורק

לכתבה מרתקת על ארצות הברית לחצו כאן

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - לוס אנג'לס

    ניפגש בנתב"ג ונטוס ללוס אנג'לס. עם בוקר ננחת בעיר הכוכבים ונצא לסיור שיכלול את הוליווד, שם נראה את תיאטרון גרומן שבחזיתו טביעות הידיים של כוכבי הוליווד ואת תיאטרון "קודאק", בו מתקיים מידי שנה טקס חלוקת פרסי האוסקר. נמשיך לאזור היוקרתי  בוורלי הילס על רחובותיו המפוארים ובתי העשירים  ולא נחמיץ את "שוק האיכרים" הייחודי. בתום הסיור ניסע למלון.

  • 2

    סאן דייגו

    היום נצא לבקר בסאן דייגו , עיר השמש הנצחית. נבקר בטיילת ובמרינה ולא נשכח להצטלם לצד "פסל הנשיקה" הניצב לצד נושאת המטוסים MIDWAY. נבקר בעיר העתיקה  וברובע "מנורות הגז" הידוע ונסיים ברובע לה הויה, ממנו נשקף נוף מפרץ לה הויה המרהיב. בשעות הערב נחזור למלון.

  • 3

    אולפני יוניברסל, סנטה מוניקה

    ניסע לביקור באולפני יוניברסל  פארק שמהווה "מאחורי הקלעים" לרבים מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה המוכרים לנו.. נסייר בין האולפנים ואתרי ההסרטה ונראה כיצד מבצעים פעלולים קולנועיים ונפגוש כמובן לא מעט מההיסטוריה המצולמת של העולם. בהמשך ניסע לסנטה מוניקה, עיירת חוף שהתפרסמה בסדרת הטלוויזיה "משמר המפרץ". נטייל במדרחוב ולאורך המזח ונחזור למלון.

  • 4

    סנטה ברברה, סולוונג

    נצא צפונה לסנטה ברברה, בעלת הצביון הספרדי. נראה את בית המשפט המחוזי המשתכן בארמון ספרדי מפואר נטייל במדרחוב שבו בתים עתיקים מעוצבים אשר הוגדרו על ידי אונסקו כמורשת לאומית.. נמשיך לביקור בסולוונג, שהוקמה ב-1911 על ידי מתיישבים דנים ושומרת על צביון תואם. בסיומו של היום נגיע למלון.

  • 5

    דרך 17 המילין, סאן פרנציסקו

    פנינו מועדות לביקור בעיירה מונטריי,  עיר תעשיית שימורי הדגים לשעבר שהתפרסמה בזכות האומנים הרבים שהתיישבו בה והפכה לעיירת נופש מבוקשת . נמשיך לדרך "17 המילין"  עוצרת הנשימה המתפתלת ליד מצוקי האוקיינוס. בערב נגיע לסאן פרנציסקו.

  • 6

    סאן פרנציסקו, סוסליטו

    לפנינו יום סיור מקיף בעיר הקסומה בה עדיין נוכל לראות "ילדי פרחים" שכאילו נשכחו בה מהמאה שעברה.  נראה את פארק גולדן גייט ונחצה את גשר שער הזהב לביקור בסוסליטו, עיירת אומנים השוכנת לחוף האוקיינוס השקט. בהמשך נבקר ברציף הדייגים הססגוני – "פישרמנס וורף", בו דוכני דייגים ושפע חנויות (ואין כמו המרק בלחם המפורסם של הרציף) ונצפה אל האי אלקטרז – בו שוכן בית הכלא הידוע. נראה את רחוב לומבארד, הרחוב המפותל והציורי ונערוך תצפית מ"גבעת התאומות". נבקר בכיכר יוניון המרכזית והמפורסמת, לב ליבה של סאן פרנציסקו ולא נחמיץ ביקור בצ'יינה טאון – הרובע הסיני המפורסם והתוסס.

    בערב – אפשרות להצטרף (בתשלום) לסיור לילי.

  • 7

    יוסמיטי פארק

    הבוקר מועדות פנינו לשמורת הפארק הלאומי יוסמיטי, אתר הטבע והפארק הלאומי הגדול בקליפורניה המשתרע עד למורדות המערביים של רכס סיירה נבדה ובו צוקי גרניט ומפלי מים,  נראה את "אל קפיטן" – צוק הגרניט הענק והחשוף את  מפל "ההינומה" ועוד. לאחר הביקור נמשיך ללינה באזור פרסנו.

  • 8

    לאס וגאס

    דרך הרצועה החקלאית הפורייה של קליפורניה נגיע לקראת ערב ללאס וגאס הנוצצת. העיר שהחלה דרכה כתחנת עצירה לנוסעים מערבה ללוס אנג'לס הפכה בשנות ה40 של המאה שעברה לבירת התענוגות הרשמית של ארצות הברית. מלונות ענק, בתי קזינו והרבה אורות יקבלו את פנינו בחדווה.

    בערב – אפשרות להצטרף (בתשלום) לסיור לילי.

  • 9

    לאס וגאס, אזור סכר הובר

    הבוקר ניסע לאזור סכר הובר, שעל אגם מיד, מאגר המים הגדול ביותר בארה"ב, ונערוך תצפיות נוף על הסכר והאגם. נראה גם את בולדר סיטי העיר אשר נבנתה למגורי העובדים בפרויקט הבניה השאפתני של בניית הסכר. נחזור ללאס וגאס וזה הזמן לבקר במרכז קניות אטרקטיבי.

  • 10

    לאס וגאס, בילוי ערב במופע בידור

    היום נהנה מזמן חופשי לטייל בין בתי המלון השונים, כגון מלון "ונציה" הייחודי ולהשלמת הביקורים והקניות באופן עצמאי.

    בערב – נצא ליהנות מאחד ממופעי הבידור בהם מפורסמת העיר.

  • 11

    ציון פארק, ברייס קניון

    אנו בדרכנו למדינת יוטה ליום של טבע בשניים מהפארקים הלאומיים הידועים ביותר בארה" נתחיל בביקור בין  הסלעים הענקיים שבפארק הלאומי ציון פארק, ששמו ניתן לו ע"י המורמונים שהתפעלו מיופיו. נמשיך לברייס קניון, אתר טבע מדהים ממנו נשקיף על תצורות סלע שונות כגון צריחים, מגדלים ועמודים בצבעי לבן, ורוד ואדום.

    נמשיך ללינה באזור.

  • 12

    סכר גלן, עיקול הפרסה, גרנד קניון

    גם היום נהנה מפלאי הטבע נראה את סכר גלן ואגם פאואל, מאגר המים המלאכותי השני בגודלו במדינה. נמשיך לתצפית על המקום בו נהר הקולורדו עושה עיקוף כמעט מלא שקיבל את השם "עיקול פרסת הסוס". מכאן פנינו מועדות לגראנד קניון (הקניון הגדול). נופיו המופלאים של אתר טבע זה יתגלו לעינינו עת נערוך תצפיות נוף שונות אל שכבות הסלע שגילן מגיע עד שני מיליארד שנים. לינה באזור.

  • 13

    אריזונה, וושינגטון

    ניפרד מאריזונה בדרכנו לנמל התעופה של פניקס ממנו נטוס לוושינגטון – בירת ארה"ב, מרכז השלטון של הדמוקרטיה הגדולה בעולם. עקב הפרשי השעות בין החוף המערבי לחוף המזרחי, ננחת בשעות הערב המאוחרות וניסע למלון.

  • 14

    וושינגטון

    נצא לסיור בוושינגטון המרשימה. נראה את גבעת הקפיטול ובה בית הנבחרים, את הסנט, את בית המשפט העליון וכמובן את הבית הלבן. לא נוכל להחמיץ את האובליסק לזכרו של ג'ורג' וושינגטון – נשיאה הראשון של ארה"ב, את המוזיאונים והמבנים המונומנטליים של העיר ובהם מצבת הנשיא ג'פרסון כמו גם את אנדרטת וייטנאם. נמשיך לביקור באנדרטת פרנקלין דלאנו רוזוולט, ונבקר בתחנת הרכבת העתיקה והמרשימה – יוניון.

    בערב – אפשרות להצטרף (בתשלום) לסיור לילי

  • 15

    חבל האמיש, עולם השוקולד של הרשי

    ניסע לחבל האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שווייצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים. בני הכת חיים ללא מים זורמים, חשמל ומכשירים חשמליים ועדיין נוסעים בכרכרות רתומות לסוסים. נלמד על אורח חייהם המיוחד ונמשיך לעולם השוקולד של הרשי, בו נלמד על תהליך ייצור השוקולד האמריקאי המפורסם. לינה באזור.

  • 16

    שמורת ווטקינס גלן, מפלי הניאגרה

    נגיע אל שמורת הטבע ווטקינס גלן. נטייל לאורך הנחל בתוך הקניון ונצפה במפלי המים השוצפים. נמשיך לגבול קנדה ולמלון במפלי הניאגרה המפורסמים בעולם.

    בערב – נצא רגלית לראות את המפלים המוארים והמרשימים.

  • 17

    מפלי הניאגרה, סקרנטון

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בניאגרה און דה לייק, השוכנת על גדות אגם אונטריו. בהמשך נראה את שעון הפרחים ונגיע אל מפלי הניאגרה. נראה את מפלי הפרסה ונערוך שייט מיוחד אל המפלים, כשאנו לבושים במעיל גשם מיוחד ונחוש את עצמתו וכוחו של הטבע המופלא. בתום הביקורים נצא דרום-מזרחה, נחצה את אזור "אגמי האצבעות" בצפון מדינת ניו יורק ונגיע למלון באזור סקרנטון.

  • 18

    ניו יורק

    פנינו מועדות דרומה לניו יורק העיר ועם ההגעה נתחיל בסיור במהלכו נראה את המדיסון סקוור גארדן – ביתה של קבוצת הכדורסל המקומית, ה"הניקס". נמשיך ונראה את גורד השחקים מהמפורסמים בעולם – האמפייר סטייט בילדינג, נגיע לטיימס סקוור, נראה את מרכז רוקפלר- מרכז העסקים בלב מנהטן, ניסע לאורך השדרה החמישית המפורסמת, נראה את קתדראלת סנט פטריק – הקתדראלה הנאו גותית הקאתולית הגדולה ביותר באמריקה הצפונית, את הסנטראל פארק, מרכז לינקולן,המכיל מספר רב של מוסדות תרבות ובהם הספרייה הציבורית של ניו יורק לאמנויות הבימה, תיאטרון לינקולן סנטר, ניו יורק סיטי בלט ועוד. בהמשך נראה את הדקוטה – בניין הדירות היוקרתי המפורסם שבפתחו נרצח ג'ון לנון. לאחר שנראה גם את בניין האו"ם, ניסע למלון.

    בערב – היכרות רגלית ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה.

  • 19

    ניו יורק

    נתחיל את היום ב"EDGE ". מרפסת תצפית שבולטת החוצה מהקומה ה-100, עם רצפה שקופה, בר ונוף ב-360 מעלות של העיר ניו יורק.. נמשיך לגריניץ' ווילג', נמשיך לצ'לסי מרקט – שוק אוכל מקורה ומעוצב, המציע למבקריו חוויה קולינארית – מסעדות, מאפיות, מאכלי ים, ירקות, פירות ועוד. נטייל בטיילת ההיי ליין המיוחדת, אשר בנויה על פסי רכבת היסטוריים, שהובילו בשר מאזור ה-Meat Packing.

    נמשיך לסוהו, ל"איטליה הקטנה" ולצ'יינה טאון – הרובע הסיני. הלאה לאזור וול סטריט, נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, את גראונד זירו ונצפה אל פסל החירות וגשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן.

    אחה"צ – נוכל להמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד.

    בערב – אפשרות להצטרף לסיור בניו יורק המוארת.

  • 20

    ניו יורק - תל אביב

    בוקר חופשי לקניות אחרונות ובהתאם ללוח זמני הטיסה, ניסע לנמל התעופה ונמריא בטיסת לילה חזרה ארצה.

  • 21

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון. תם ונשלם הטיול המקיף מחוף לחוף בארה"ב.

תאריכי יציאה קרובים

UST - טיול מאורגן לארצות הברית

יציאה חזרה מדריך סטטוס הערות הורד מסלול הזמן טיול
20/05/2024 08/06/2024 אבי יולדוס
09/07/2024 28/07/2024 אלי קריספין
16/07/2024 04/08/2024 עמוס אבידוב
23/07/2024 11/08/2024 איציק טוניק
23/07/2024 11/08/2024 עמוס וולפסון
06/08/2024 25/08/2024 מוקי פרחיה
14/08/2024 02/09/2024 עמוס וולפסון
14/08/2024 02/09/2024 איציק טוניק
26/08/2024 14/09/2024 עמוס אבידוב
16/09/2024 05/10/2024 אלי קריספין
01/10/2024 20/10/2024 מדריך רימון

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* מסלולים לטיולים השונים מהמתכונת הנוכחית יימסרו למעוניינים.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.  

* ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

  • טיסות ישירות או דרך יעד ביניים באירופה.
  • טיסה פנימית פניקס-וושינגטון.
  • בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.
  • כלכלה – ארוחות בוקר משך כל ימי הטיול (בבתי מלון או מסעדות).
  • סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת.
  • מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.
  • אוטובוס תיור נוחים וממוזגים.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • דמי סבלות בבתי המלון בלוס אנג'לס וניו יורק.
  • פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת הטיול.
  • אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

דרושה אשרת כניסה (ESTA) באתר אינטרנט https://esta.cbp.dhs.gov/

מטען בטיסות הפנים:
חברת התעופה תגבה תשלום לכל מזוודה, אשר ישולם במקום ע"י המטיילים (כ-30$ למזוודה ראשונה וכ-40 $ למזוודה שנייה). תנאי הטסת המטען (גודל ומשקל) נקבעים ע"י חברות התעופה וכפופים לשינויים.

מה עושה את ההבדל

  • לוס אנג'לס – הוליווד, בברלי הילס, "שוק האיכרים"
  • סאן דייגו – שכונת קורונאדו היוקרתית
  • לוס אנג'לס – יוניברסל סטודיוז, סנטה מוניקה
  • קליפורניה – סנטה ברברה, סולוונג, דרך "17 המילין", מונטריי
  • סאן פרנציסקו – צ'יינה טאון, רציף הדייגים, גשר שער הזהב
  • סוסליטו – עיירת האומנים
  • יוסמיטי פארק
  • לאס וגאס – תצפיות נוף באזור סכר הובר
  • לאס וגאס – מופע בידור
  • הפארקים הלאומיים – ציון פארק, ברייס קניון, גרנד קניון
  • שמורת ווטקינס גלן
  • מפלי הניאגרה – שייט אל המפלים
  • ניו-יורק – תצפית ממרומי THE EDGE

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מס. לילות שם המלון
 

 

לוס אנג'לס

 

 

3

MARRIOT WOODLANDS

https://www.marriott.com/en-us/hotels/houmw-the-woodlands-waterway-marriott-hotel-and-convention-center/overview/

 

DOUBLE TREE BY HILTON

https://www.hilton.com/en/hotels/laxdtdt-doubletree-los-angeles-downtown

 

 

סנטה מריה

לומפוק

 

 

1

SURESTAY PLUS

https://www.bestwestern.com/en_US/book/hotels-in-lompoc/surestay-plus-by-best-western-lompoc/propertyCode.52049.htm

 

HOLIDAY INN SANTA MARIA

https://www.ihg.com/holidayinn/hotels/us/en/santa-maria/smxca/hoteldetail?cm_mmc=GoogleMaps

 

סאן פרנציסקו

 

2

 

HILTON GARDEN INN EMERYVILLE

https://www.hilton.com/en/hotels/sfobbgi-hilton-garden-inn-san-francisco-oakland-bay-bridge/

טולרה

פרסנו

1 LA QUINTA

https://www.wyndhamhotels.com/laquinta/fresno-california/la-quinta-inn-fresno-yosemite/overview

 

לאס וגאס

 

3

LUXOR

https://luxor.mgmresorts.com/en.html?ecid=GMB_LX_HO

 

קנאב

 

1

LA QUINTA

https://www.wyndhamhotels.com/laquinta/kanab-utah/la-quinta-kanab/overview

 

 

אזור גרנד קניון 

 

1

GREENTREE

https://www.greentreeinn.com/hotels/az/flagstaff

 

RAMADA https://www.wyndhamhotels.com/ramada/flagstaff-arizona/ramada-flagstaff-east/overview

   וושינגטון  

2

COURTYARD BY MARRIOT

https://www.marriott.com/en-us/hotels/wasps-courtyard-alexandria-pentagon-south/overview

 

SHERATON PENTAGON

https://www.marriott.com/en-us/hotels/wasgs-sheraton-pentagon-city-hotel/overview/

 

פנסילבניה

 

1

HOLIDAY INN

https://www.ihg.com/hotels/us/en/williamsport/iptpp/hoteldetail

 

 

מפלי הניאגרה

 

 

1

COURTYARD BY MARRIOT

https://www.marriott.com/en-us/hotels/iagcy-courtyard-niagara-falls/overview

 

RADISSON

https://www.choicehotels.com/ontario/niagara-falls/radisson-hotels

 

סקרנטון

 

1

HOLIDAY INN WILKES BARRE

https://www.ihg.com/holidayinnexpress/hotels/us/en/wilkes-barre/avpti/hoteldetail

ניו יורק  

 

2

 

GRAND HYATT

https://www.hyatt.com/en-US/hotel/new-york/hyatt-grand-central-new-york/nycgh?src=corp_lclb_gmb_seo_nycgh

 

MILLENNIUM BROADWAY

https://www.millenniumhotels.com/en/new-york/millennium-hotel-broadway-times-square

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם