טיול מאורגן בחול המועד סוכות – רימון טיולים

חופשת חנוכה היא הזדמנות מצוינת למשפחות לצאת לטיול בלתי נשכח בחו"ל. עם חופשה שנמשכת בין 7 עד 10 ימים, תקופת החגים הזו, שנחגגת בסמוך לחג הקריסמס ברחבי העולם, מציעה מספיק זמן לחקור, לגלות ולהתחבר ליעדים חדשים.

כדי לעזור לכם לתכנן חופשה משפחתית בחול בחנוכה ולהתאים אותה להעדפות של המשפחה שלכם, כתבנו את המאמר הבא, בו נסביר למה כדאי לנפוש בחו"ל דווקא בחנוכה, נמליץ על כמה יעדים מרגשים ונדון ביתרונות של טיולים מאורגנים, במיוחד למשפחות.

טיולים בחול בחנוכה – היתרונות של טיול בחג חנוכה

אז למה לנסוע לטיול בחו"ל דווקא בחנוכה? הנה מספר סיבות שהופכות את חג החנוכה למועד מצוין לטיולים בעולם:

הזמן הנכון: חג החנוכה חל בדרך כלל באמצע דצמבר, כלומר מעט לפני חג המולד וערב השנה הלועזית החדשה, שנחגגים ברחבי אירופה והעולם. מכיוון שחנוכה מקדים את ימי חג המולד, מחירי הטיסות עדיין סבירים, ובתי המלון נוטים להיות זולים יותר בתקופה זו. זהו זמן אידיאלי לנצל את תעריפי הנסיעות הנוחים לפני עליית המחירים החדה של סוף החודש.
אווירת חג המולד: השווקים האירופאיים מתעוררים לחיים במהלך העונה הזו, והערים מקושטות בקישוטים חגיגיים לקראת חג המולד. להיות חלק מהחגיגות המשמחות האלה ולהנות מהאורות, הקישוטים ואווירת החג, זאת חוויה ייחודית ומקסימה. יתרה מכך, זאת תקופה בה רוב החנויות מציעות הנחות גדולות על מגוון מוצרים וזו הזדמנות מצוינת לצאת לשופינג ברחבי העיר.
נופש חורפי קליל: למרות שאזורים מסוימים באירופה, במיוחד המדינות הצפוניות, יכולים להיות כבר ממש קרים בתקופה זו של השנה, מדינות בחלק הדרומי של היבשת, כמו איטליה, יוון, ספרד ופורטוגל, מציעות תנאי מזג אוויר נעימים יחסית שמאפשרים לטייל בנוחות ולבקר באתרי התיירות השונים.
פחות צפיפות באתרי תיירות מפורסמים: ערי בירה ואטרקציות מפורסמות בדרך כלל פחות צפופות במהלך חג החנוכה, מה שמאפשר למבקרים לטייל בקצב נינוח ללא עמידה בתורים ארוכים.
הזדמנות לטיול ארוך: החופשה מבית הספר נמשכת בדרך כלל כשבוע, אך אפשר להאריך אותה בקלות עם גשר בין ימי החג לאחד מסופי השבוע לפני או אחרי החופשה. על אף שמרבית מקומות העבודה לא יוצאים לחופשה מרוכזת בימי חנוכה, מקומות עבודה רבים מאפשרים לעובדים לקחת ימי חופש על מנת לבלות זמן איכות עם המשפחה. ימי החופש הנוספים מאפשרים חופשה רגועה ומספקת יותר, המשתרעת על פני 7 עד 10 ימים.

לאן מומלץ לטוס בחנוכה

לאן לטוס בחנוכה? – יעדים מומלצים בחנוכה

רבים חושבים שמאחר שחנוכה נחגגת בחורף, היא פחות מתאימה לטיולים באירופה, אבל למעשה, יש לא מעט יעדים אירופאיים בהם אפשר להנות מזג אוויר נעים גם בעונה זו של השנה. אז לאן מומלץ לטוס בחנוכה? הנה רשימה של כמה אפשרויות פופולריות:

דרום איטליה: החלק הדרומי של איטליה הוא מקום חם במלוא מובן המילה. האנשים חמים ומכניסי אורחים, הטיולים מלאי אקשן ומזג האוויר נותר יחסית נעים גם בדצמבר. הביקור בדרום איטליה מציע טעימה מהמורשת התרבותית העשירה של רומא, נפולי ופומפיי, כמו גם שפע אתרים היסטוריים, מטבח מקומי משובח ונופים עוצרי נשימה.
ספרד: מזג האוויר בספרד דומה מאוד למזג האוויר בישראל, כך שחודש דצמבר לרוב אינו גשום או סוער במיוחד. זו הזדמנות מצויינת לחקור את הערים הקסומות של ספרד כמו ברצלונה, מדריד, ולנסיה, גרנדה ועוד. תוכלו להנות מסצנת האמנות התוססת, להתענג על טאפאסים טעימים בערב, ולהתפעל מארכיטקטורה מדהימה, כמו יצירות המופת של גאודי.
פורטוגל: אם כבר הזכרנו את ספרד, אז חייבים להזכיר גם את שכנתה ממערב, פורטוגל המקסימה. גלו את היופי של הערים הגדולות, כמו גם את קסמם של עיירות וכפרים ציוריים מימי הביניים. בפורטוגל תוכלו לחוות את השילוב בין היסטוריה ותרבות מקומית לבין הקידמה האירופאית, תוך שאתם סופגים את האווירה הקסומה מכל עבר.

בנוסף ליעדים האירופאיים, ובהתאם לשיקולי מזג האוויר, ארצות הברית יכולה גם היא להיות יעד נופש בחול בחנוכה. ערים כמו ניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי מציעות חוויות תרבותיות מגוונות וחגיגות מרגשות במהלך עונת החגים. ולמי שמחפש הרפתקה אקזוטית יותר, תאילנד מציעה מזג אוויר קיצי לגמרי בדצמבר, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחופשת חנוכה ארוכה.

חנוכה בחול עם ילדים – טיול מאורגן למשפחות:

יש יתרונות רבים ליציאה לטיול מאורגן בחג החנוכה, במיוחד למשפחות. טיולים מאורגנים מציעים שפע של יעדים נבחרים ברחבי העולם, מסלולים מרתקים המותאמים לגילאים שונים ולהעדפות שונות, כולל התאמה למטיילים שומרי מסורת.

טיולים מאורגנים מספקים חווית טיול ללא טרחה, בה חברת הטיולים דואגת לסידורי הלינה, לתחבורה ולמסלולי טיול. זה מאפשר למשפחות להתמקד בהנאה מהחופשה במקום לדאוג ללוגיסטיקה.

בנוסף לסיורים מאורגנים מראש, חלק מחברות הנסיעות, כמו חברת רימון טיולים, מציעות את הגמישות להתאים אישית טיולים לקבוצות גדולות. זה מאפשר חוויה אישית יותר, המותאמת להעדפות ותחומי עניין ספציפיים של הקבוצה. בין אם מדובר בהרפתקת ספארי באפריקה או בסיור שורשים בערי אירופה, משפחות וקבוצות גדולות יכולות לעצב יחד עם המומחים של החברה את חופשת החנוכה החלומית שלהן.

חברת רימון טיולים מציעה מבחר יעדים ומסלולי טיול למשפחות בחנוכה. הצטרפו אלינו לטיול מרתק בו נגלה את העולם, נחגוג את המורשת שלנו וניצור זיכרונות יקרים לכל בני המשפחה. הצוות המקצועי והוותיק של רימון טיולים ידאג לכל הפרטים הקטנים על מנת שתוכלו ליהנות מטיול נוח, בטוח ומלא בחוויות מרגשות. אז ארזו מזוודות, הדליקו את החנוכייה וצאו למסע בלתי נשכח המשלב את שמחת החג עם ההתרגשות שבטיול. חג חנוכה שמח!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם