טיולים בראש השנה עם ילדים

מוכנים לצאת להרפתקה חדשה? תארזו את המזוודות, כי חגי תשרי הם זמן מושלם לטיול בחו"ל עם כל המשפחה. ראש השנה פותח את ההזדמנות הראשונה בשנה החדשה לצאת לטיולים קסומים לחו"ל, במיוחד אם משלבים יחד את כל חגי תשרי לחופשה ארוכה במיוחד.

אחת הדרכים לטייל בנעימים היא לצאת לטייל עם חברת טיולים מאורגנים בראש השנה, כך לא תצטרכו לעשות דבר מלבד להגיע ולהצטרף למסע. בין אם אתם משפחה עם ילדים, סטודנטים שרוצים לצאת לחופש רגע לפני שמתחילה שנת הלימודים או שפשוט לא הספקתם לטייל בכלל או מספיק בחופשת הקיץ, טיול מאורגן לראש השנה יספק לכם שפע של חוויות חדשות ומרגשות.

היתרונות של טיולים מאורגנים לראש השנה בחו"ל

ראש השנה פותח לנו דלת לשנה של טיולים וחוויות חדשות ומסמן את הרגע האידיאלי לנסיעה לחופש. סטודנטים יכולים להנות מחופשה ממושכת לפני שהם שוקעים בספרי הלימוד, בעוד שמשפחות וזוגות יכולים לגלות יחד עולם, רגע לפני שהשגרה משתלטת. זו ההזדמנות האולטימטיבית לצאת לחופש עבור אלה שלא הצליחו לצאת לטייל בקיץ ורוצים לנצל את הימים האחרונים של מזג אוויר נעים לטיולים.

אם אתם חושבים לצאת לחופש בחגי תשרי, אבל עדיין לא לגמרי משוכנעים שזה הזמן הנכון, הרשימה למטה היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להחליט. אספנו עבורכם כמה סיבות מצויינות לצאת לטיול במיוחד בראש השנה ובתקופת החגים:

מזג האוויר: דמיינו את עצמכם מטיילים בסמטאות המקסימות של כפר אירופאי שלו או מסתחררים מהאווירה התוססת של פארק שעשועים מטורף, וכל זה במזג אוויר מושלם – אחרי החום הלוהט של הקיץ ולפני הקור הנוקב של החורף. ראש השנה הוא זמן מצוין לטייל באירופה ואף ביעדים נבחרים בארצות הברית, כאשר מזג האוויר הוא הנח ביותר לטיולים.
מחירים נמוכים: ככל שגל חופשות הקיץ שוכך, כך יורדים המחירים באתרי תיירות פופולריים. בירות אירופה מנמיכות מחירים כשהן נכנסות לעונת ה – OFF SEASON ומציעות תמורה מדהימה למטיילים. צניחת המחירים ביעדים מבוקשים, כמו אגם גארדה באיטליה, היער השחור בגרמניה או איי יוון, מעניקה הזדמנות לחוות חוויות בלתי נשכחות מבלי לשבור את הכיס.
שקט ושלווה: סוף חופשות הקיץ מביא איתו גם רגיעה בכמות התיירים, וככל שיש פחות תיירים, כך לכם יש יותר פנאי ומקום לטייל בנחת. עם פחות קהל, אתרים פופולריים הופכים שלווים יותר, ומאפשרים לחוות את הקסם של המקום בצורה הטבעית ביותר שלו. המלונות גם הם פחות עמוסים, מה שמבטיח שהות נוחה, והפארקים רגועים ופתוחים ללא ההמולה של תיירות שיא.
חופשה ארוכה: תנו להרפתקה שלכם להמשך עוד ועוד! בזכות מקבץ חגי תשרי תוכלו לצאת לחופש יוצא דופן וארוך במיוחד. טיולים מאורגנים לחול בראש השנה יכולים להמשך גם שבועיים שלמים, כל זאת תוך חופשה מינימלית מהעבודה. חברות רבות אף מעודדות עובדים להפיק את המרב מהחגים הללו ולצאת להתרענן בחופש ארוך ומספק.

טיולים בראש השנה עם ילדים

טיול מאורגן למשפחות – חוויה שתזכרו תמיד

טיולים בראש השנה עם ילדים הם הזדמנות נפלאה לצבור חוויות משותפות וזכרונות בלתי נשכחים יחד. אבל לתכנן, לארגן ולצאת לטיול כזה יכול להיות משימה כל כך מתישה, שבסוף צריך עוד חופש רק כדי לנוח מכל המשימות של החופש הקודם. כאן מגיעות חברות מקצועיות, כמו חברת רימון טיולים, שיתכננו עבורכם חופש מרגש, מרתק וכיפי, בלי שתצטרכו לדאוג לכלום.

הטיולים מתוכננים בקפידה כך שהמשפחות יוכלו להתמקד ביצירת זיכרונות במקום להתמודד עם לוגיסטיקה. ממסלולי טיול מתוכננים בקפידה ועד מקומות לינה נוחים ומדריכים מומחים, טיולים מאורגנים מבטיחים הרפתקה נטולת מתח ומלאת שמחה לכל אחד מבני המשפחה.

המלצות למבחר טיולים מאורגנים לחול בראש השנה

למשפחות המחפשות חוויות מדהימות במהלך ראש השנה וחגי תשרי, מציעה חברת רימון טיולים מבחר רחב במיוחד של אפשרויות טיול. הנה שלוש המלצות המתאימות במיוחד למשפחות מטיילות:

טיול מאורגן בצפון איטליה: אתם מוזמנים להתרגש מהיופי הקסום של צפון איטליה – הנופים החלומיים של אגם גארדה, עיירות ציוריות ונופים עוצרי נשימה של הרי האלפים. אזור צפון איטליה והאגמים מלא אטרקציות וחוויות שיתאימו לכל בני המשפחה.
טיול פארקים בהולנד, צרפת ובלגיה: התכוננו להרפתקה מסעירה בפארקים המרגשים ביותר באירופה. הגרנד טור לוקח אתכם למסע בן 8 ימים בין אטרקציות כיפיות לילדים, מסורות אירופאיות עתיקות ואתרי תיירות מרגשים שיעשו את הטיול לחוויה מדהימה לכל המשפחה.
טיול לרומניה בעקבות דרקולה: אתם מוזמנים להיכנס לעולם של מסתורין ואגדות, תוך כדי מסע בין הנופים המרתקים של רומניה. נצא למסע בעקבותיו של הרוזן דרקולה האגדי, נחקור טירות עתיקות, עיירות מימי הביניים, מכרות מלח עמוקים ואזורי כפר ציורים. זוהי הרפתקה חד פעמית שתצית את הדמיון ותמלא את הנפש.

התאריכים והזמינות של טיולים מאורגנים מתעדכנים כל הזמן. כדי להבטיח שלא תפספסו את החוויות המדהימות הללו, אנו ממליצים לפנות למומחים של רימון טיולים. הצוות המסור יספק לכם את המידע העדכני ביותר ויסייע לכם בתכנון חופשת ראש השנה החלומית שלכם.

 

הטיולים המאורגנים של רימון טיולים מציעים לכם את מלוא הנוחות והשקט הנפשי כך שתוכלו  להנות מטיול מושלם. המומחיות שלנו היא ליצור מסלולי טיול מדויקים באירופה, ארה"ב ובכל רחבי העולם, שיתאימו לכל אחד מבני המשפחה. אם אתם קבוצה גדולה במיוחד ומחפשים חוויה יוצאת דופן, תוכלו לצאת איתנו לספארי מרגש באפריקה או סיור מאורגן פרטי המותאם לרצונות הספציפיים שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של רימון טיולים עוד היום ולהצטרף לחוויית טיול יוצאת דופן. אימייל: info@rimon-tours.co.il טלפון: 03-5260000

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם