טיול מאורגן ליפן לגיל הזהב

טיול מאורגן ליפן לגיל הזהב

יפן, על נופיה עוצרי הנשימה, הארכיטקטורה הייחודית לעריה שטופות הניאון, ההיסטוריה המרתקת שלה, תרבותה יוצאת הדופן והמטבח המפורסם שלה – היא פנינת תיירות שהביקור בה מספק חוויה עשירה ובלתי נשכחת. טיול מאורגן ליפן לגיל הזהב מציע הזדמנות לחוות את כל הטוב שיש ל"ארץ השמש העולה" להציע, במסגרת מסע מודרך בעברית למטיילים בגיל הפנסיה.

"תנו לשמש לעלות" – מסלול הטיול המאורגן ליפן

יפן היא ארץ יוצאת דופן שבה מתקיים מפגש מפעים בין קדמה טכנולוגית מרהיבה לבין מסורת עתיקת יומין וחיים פשוטים ומינימליסטיים. בטיול מאורגן ליפן ניתנת לנו ההזדמנות לטעום מהיעד המופלא הזה על כל גווניו השונים: החל מביקור בבירתה המטרופולינית טוקיו, שהוא כשלעצמו מספק חוויה יוצאת דופן לכל החושים, דרך שיטוט ברובעים העתיקים בקיוטו הרומנטית – הנחשבת כבירתה התרבותית של יפן, ועד לצפייה בנופים הטבעיים עוצרי הנשימה של הר פוג'י.

טיול מאורגן ביפן לגמלאים – חוויה של פעם בחיים

הטיול המאורגן ליפן מבית רימון טיולים, עובר דרך טירות מרהיבות ששימשו כזירת לחימה לסמוראים אמיצים, מקדשי זן עתירי אווירה, וגנים יפניים מסורתיים הנמצאים בשיא פריחתם היפהפיה, בעונת פריחת הדובדבן. את כל חוויות הטיול המופלאות הללו, נתבל בטעימות מהתרבות המקומית והרבה סושי וסאקה.

מתי כדאי לנסוע לטיול מאורגן ליפן?

יפן היא יעד תיירותי שמספק חוויית טיול מדהימה ביופיה לאורך כל חודשי השנה. יחד עם זאת, התקופה היפה ביותר ביפן, היא ללא כל ספק – עונת האביב. זוהי העונה שבה מתרחשת ביפן התופעה המפורסמת של פריחת הדובדבן. בתקופה זו עץ הסאקורה, שהפך לאחד מסמליה המוכרים יותר של התרבות היפנית ונושא בחובו סמליות רבה הקשורה במחזור החיים האנושי, מלבלב בגווני ורוד וסגול שובי עין אשר עוטפים את המרחבים העירוניים והכפריים של יפן במלוא הדרם. תופעה טבעית מפעימה זו, הופכת את הטיול המאורגן ביפן בעונת פריחת הדובדבן, לחוויה יוצאת מן הכלל ובלתי נשכחת – הן בפן הויזואלי (מי אמר תמונות מהממות למזכרת?) והן מבחינת הניחוח המשכר שמפיצים עצי הדובדבן הפורחים.

 

טיול מאורגן ליפן לגיל הזהב

ההזדמנות שלכם לטעום מכל הטוב שיש ליפן להציע

היתרון המשמעותי ביותר בעינינו בביקור ביפן במסגרת טיול פנסיונרים מאורגן, הוא ביכולת למצות את חוויית הטיול במלואה, מבלי לוותר או להתפשר על דבר. הטיול ביפן, בדומה ליעדים נוספים במזרח הרחוק, עלול להיות מורכב לתכנון ולמימוש, עבור מי שמטיילים באופן עצמאי – בין אם בשל מחסום השפה ובין אם משום השוני המשמעותי כל כך בין התרבות היפנית לתרבות המערבית המוכרת לנו. כל אלו עלולים להפוך את ההתנהלות ביפן למסורבלת ואף מתסכלת כאשר לא מגיעים עם מדריך טיולים מיומן שמכיר היטב את מסלולי הטיול, האטרקציות ודרכי ההתניידות הטובות ביותר ממקום למקום.

לעומת זאת, ההגעה עם מדריך טיולים מקצועי, מנוסה ודובר עברית, תאפשר לכם לגלות את סודותיה המופלאים של יפן המודרנית והעתיקה כאחד ולהיחשף לפנינות תיירות חבויות, שלא בהכרח הייתם מגיעים אליהן ללא הכוונה מיודעי סוד.

בנוסף לכך, צוות מתכנני הטיולים המיומן של רימון טיולים, דאג לבנות עבורכם מסלול טיול מאורגן לפנסיונרים, המותאם באופן אופטימלי לנוחות, להעדפות ולצרכים של מטיילים בגילאי 60 ואילך.

למה חשוב לב כשבוחרים מסלול טיול מאורגן ליפן לגיל השלישי?

טיול מוצלח בחו"ל ולבטח כשמדובר ביעד ייחודי ושונה כמו יפן, הוא כזה שנלווית אליו הדרכה מקצועית ממדריך טיולים מנוסה בעל ידע עשיר והיכרות מעמיקה עם מסלול הטיול, ההיסטוריה והתרבות המקומית. המדריכים שלנו ברימון טיולים, מצטיינים בכל הפרמטרים החשובים הללו לצד אדיבות, חוש הומור, אחריות, תשומת לב לפרטים ובקיאות בשפת היעד ובעברית כאחד.

מעוניינים בטיול שהוא חגיגה לכל החושים? הצטרפו לטיול מאורגן ליפן לבני 60

כאמור לעיל, אנו מציעים מסלול טיול מאורגנים ליפן המותאמים באופן מיטבי לבני גיל הזהב ומתוכננים באופן שיאפשר לאנשים מעל גיל שישים, להפיק את המירב מחווית הטיול שלהם תוך שהם חווים מגוון נופים, אטרקציות, בידור, אמנות וטעמים אותנטיים מהמטבח המקומי, והכל – בנוחות מפנקת, בחברה טובה ובקצב שמאפשר ליהנות מכל העולמות כראוי ומבלי להתרוצץ.

בשורה התחתונה

אם אתם חולמים כבר זמן רב על טיול מודרך ליפן, המאורגן בידי חברת טיולים מקצועית ואמינה שמעסיקה מדריכי טיולים איכותיים ומיומנים – טוב שהגעתם לכאן! רימון טיולים מזמינה אתכם להצטרף למסע בלתי נשכח לארץ השמש העולה ולחוות חוויה מאירת עיניים ומרחיבת לב.

לפרטים נוספים על טיולים מאורגנים ליפן לגמלאים – לחצו כאן.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם