טיולים מאורגנים לגיל הזהב

טיולים מאורגנים לגיל 60-70

סביב גיל 60-70 מרבית האנשים בישראל יוצאים לפנסיה, וזהו הזמן האידיאלי לצאת לטיולים ולראות עולם. לאחר שהקדשתם שנים כה רבות מחייכם לעבודה ולגידול הילדים, אין כמו לאפשר למישהו אחר לדאוג עבורכם לכל העניינים הלוגיסטיים כדי שאתם תוכלו ליהנות בראש שקט מחוויית הטיול שלכם מבלי שיחסר לכם דבר. לשם כך בדיוק אנו, ברימון טיולים עורכים טיולים מאורגנים לגיל 60-70

הגיל המושלם לראות עולם

גיל הפנסיה הוא כאמור הגיל האידיאלי לטיולים בחו"ל. כעת משאינכם כבולים עוד למסגרת תעסוקתית שאמורה לפרנס אתכם, הילדים שלכם כבר גדולים ונמצאים ברשות עצמם, והחסכונות נצברו – אין סיבה של תפרגנו לעצמכם בזמן איכות והגשמת חלומות ישנים, כמו טיול לארה"ב מחוף לחוף ועוד. מטבע הדברים, תכנון של טיולים ביעדים חדשים ולא מוכרים, כרוך אמנם בחששות, אך יש לכך פתרון פשוט ונגיש, והוא – להצטרף לטיול מאורגן לפנסיונרים, שבו יזדמן לכם לטייל בחברת אנשים כמוכם, תוך שאתם נחשפים למקומות מופלאים ותרבויות מרתקות, והכל – בהדרכה מקצועית ולבבית בשפה העברית.

היתרונות בטיולים מאורגנים לגיל הזהב

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בעינינו בטיולים מאורגנים לגיל הזהב, טמון בכך שגימלאים לרוב אינם מוגבלים בזמן הטיול, מאחר ואין להם מעסיק שמקציב להם ימי חופש ספורים, או ילדים קטנים שתלויים בהם. כך ניתן ליהנות ממסע ארוך ומרתק שאינו תחום בזמן ולרוב גם התקציב הפנוי לחופשה מפנקת בגיל הפנסיה, הוא גבוה משהיה כשהיינו צעירים יותר וכבולים להתחייבויות כלכליות מרובות. מאידך, הבריאות והכושר אינם תמיד בשיאם כשמגיעים לגיל שישים וצפונה.

כאן בא לידי ביטוי היתרון המשמעותי שמציעים טיולים ייעודיים לפנסיונרים, שבהם מסלולי הטיול הנבחרים, הם לרוב נגישים יותר והטיול כולו מאורגן מראש לפרטי פרטים על ידי סוכנות הנסיעות, כך שאין צורך "לשבור את הראש" סביב תכנון הטיול וכל הלוגיסטיקה הכרוכה בכך. יתרה מכך, טיול מאורגן מבית "רימון טיולים", מלווה בצוות מדריכים מנוסים ואיכותיים מאוד שמלבד תרומתם להעשרת חוויית הטיול במידע מרתק, רקע מעניין ואנקדוטות משעשעות, דואגים גם לספק מענה לצרכים השונים של חברי הקבוצה. נוסיף לכך את העובדה שמדובר בהזדמנות פז להכיר אנשים חדשים בגילכם וליצור חברויות חדשות, והרי לנו מתכון למסע בלתי נשכח בחו"ל.

מה מייחד את הטיולים המאורגנים לבני 60 ומעלה?

מאחר וחלק מהמטיילים בגילאי 60 ומעלה מתקשים בהתמודדות עם מסלולי טיול ארוכים ברגל, ולבטח כאלו הכוללים טרקים באזורים תלולים, או טיפוס במדרגות רבות – טיולים מאורגנים לגיל הפנסיה, מתוכננים לעתים במתכונת של "טיולי כוכב". הכוונה הינה לטיול שבו במקום לעבור ממקום לינה אחד למשנהו, לנים במיקום מסוים לאורך כל הטיול, כאשר מיקום זה משמש כתחנת יציאה לטיולי יום מגוונים שבסופם שבים בערב ללון במלון שבו התמקמנו.

טיולים מאורגנים לגיל הזהב

לטייל בסגנון ובקצב שלכם

אם אתם מחפשים טיול מאורגן לגילאי 60 פלוס, ישנם כמה דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת, על מנת להבטיח שחוויית הטיול שלכם תהיה הכי טובה שאפשר:

ראשית, מומלץ לבחור בטיול מאורגן המציע מסלולים קצרים יחסית ובדרגת קושי קלה. בהקשר זה, כדאי לוודא כי במסלול משולבות נסיעות עם הליכות שאינן ארוכות מדי, על מנת שלא תתישו את עצמכם ותוכלו ליהנות מהחוויה בקצב שלכם.

מגוון מסלולי טיול מומלצים לפנסיונרים

אצלנו ברימון טיולים, תוכלו למצוא מגוון רחב של טיולים מאורגנים בשלל יעדים בעולם, המתאימים לכל טעם וסגנון מועדף. בין אם אתם מעוניינים בטיולי טבע, או טיולים עירוניים, בין אם אתם חובבי היסטוריה ותרבות או מכורים לשופינג, וגם אם מסעות קולינריים הם הדבר שהכי קולע לטעמכם – אצלנו תוכלו למצוא את מסלול הטיול המאורגן האידיאלי עבורכם.

גם טיולי שייט הם בחירה נפלאה לטיול נינוח ומפנק אחרי הפנסיה, שבמסגרתו תיחסך מכם ההתרוצצות בין אטרקציות שונות ותתאפשר לכם הגעה נוחה ורגועה מנקודה לנקודה. כי עכשיו כשאתם בפנסיה, אין סיבה שהחופשה תהפוך לעבודה קשה.

מה העונה המומלצת ביותר ליציאה לטיול מאורגן לגמלאים?

לבני גיל הזהב שמעוניינים לצאת לטייל ואינם מוגבלים לתקופה ספציפית בשנה, כדאי להימנע מנסיעה לטיול בחו"ל סביב החופש הגדול או תקופת חג המולד. החודשים המומלצים יותר למטיילים מבוגרים בחו"ל, הם בין אפריל לאמצע יוני, או ספטמבר עד אוקטובר כולל, שבהם העומס ביעדי התיירות השונים הוא קטן יותר, וגם עלות הטיול נמוכה יותר – בהתאם.

לסיכום

אם חשקה נפשכם בטיול מאורגן לחו"ל שיתוכנן בקפידה מ- א' ועד ת', חברת רימון טיולים תשמח להגשים עבורכם את החלום.

לפרטים מלאים על טיול מאורגן לגיל הזהב ומגוון מסלולי הטיולים המאורגנים שלנו – לחצו כאן!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם