טיולים מאורגנים בפורים

טיולים מאורגנים בפורים

חג פורים, לרוב מבשר את תחילתה של עונת האביב, המביאה עמה צורך עז לחלץ עצמות ולצאת מתרדמת החורף ששרתה עלינו במשך החודשים הקרים. טיולים מאורגנים בפורים מספקים הזדמנות מצוינות לעשות בדיוק את זה, ולהגיע למסע מודרך במגוון יעדים מעבר לים, מבלי לשבור את הראש על הכנות ותכנונים מקדימים. לא בטוחים לאן כדאי לנסוע בפורים? אל דאגה – גם לזה אנחנו דואגים לכם, ובשורות הבאות נסקור כמה המלצות רותחות לטיול מאורגן בחג המסיכות.

"לא כל יום פורים" – אז למה לא לנצל את ההזדמנות ולנסוע לטייל בחו"ל?

פורים מגיע פעם בשנה ועמו גם ההתחממות המבורכת במזג האוויר. זה הזמן שבו ישראלים רבים מחליטים לקחת את עצמם ואת בני המשפחה, לגיחה קצרה לחו"ל. תקופת פורים מצטיינת בשיפור האקלים במקומות רבים בעולם, שמתחילים כמו ישראל להתחמם גם הם ולהציג לראווה את סממניה הראשונים של עונת האביב הפורחת. לכן מדובר בתזמון אידיאלי לטיול משפחתי בפורטוגל, טיול זוגי או נסיעה עם החבר'ה במחירים האטרקטיביים האופייניים עדיין לעונת החורף.

היתרון בנסיעה לחו"ל בפורים

סביב פורים, הטמפרטורה במקומות שונים בעולם מתחילה כאמור לעלות, אך העלות לחופשות בחו"ל, עדיין מותאמת לתעריפי חורף ולכן גם נופש מאורגן בחו"ל יעלה לכם בדרך כלל פחות מאשר בעונה החמה. בתקופה זו של השנה, גם האטרקציות השונות, תהיינה לרוב פחות עמוסות בתיירים ולכן ניתן ליהנות מחוויית טיול נוחה, נינוחה ואיכותית יותר מאשר בתקופת הקיץ או הסתיו. עונת השיא באירופה למשל, מתחילה לרוב באזור חג הפסח ותמה אחרי סוכות. כך שנסיעה באזור פורים מציעה לכם חלון הזדמנויות יוצא דופן, לטייל בחו"ל מבלי להיות מוקפים בהמוני מטיילים ומבלי לעמוד בתורים אינסופיים בכניסה לכל מקום. יחד עם זאת, פורים זו תקופה שבה לרוב לא קר מכדי להסתובב בחוץ – מה שמאפשר לבלות ביעדים שונים באירופה הקסומה והציורית ובהם פראג, פריס או רומא.

שמש, הביאו שמש

אם גם אתם מוצאים את עצמכם משוועים לימים שמשיים וחמימים יותר, ופחות מתחברים לרעיון של נסיעה ליעד עירוני קריר בעונה זו של השנה, סביר להניח שבחירה בטיול מאורגן בפורים ליעד שטוף שמש או אקזוטי, תספק לכם את מבוקשכם. יעדים עם חופים שמשיים כמו יוון, קפריסין, תורכיה, בולגריה ודומיהם, יאפשרו לכם ליהנות מגיחה קצרה ומרעננת לחו"ל לקראת האביב, במרחק נגיעה מהבית. גם טיולי קרוז מספקים מענה נפלא בגזרה הזו וכוללים חופשה מפנקת במיוחד המתאימה לזוגים ולמשפחות עם ילדים כאחד.

טיולים מאורגנים בפורים

ומה אם מתחשק לנו לנסוע לחופשת סקי מאורגנת בפורים?

מאחר ובתקופה של חג הפורים, מזג האוויר במקומות רבים בעולם עדיין חורפי ומושלג, בהחלט תוכלו ללכת על חופשת סקי חלומית באחד היעדים האירופאיים או במקום מופלא כמו לפלנד, שבו עונת הסקי נמשכת בין אוקטובר למאי ושיאה סביב חודש פברואר.

לאן עוד מומלץ לנסוע בפורים הקרוב?

פורים 2023 יחול בתחילת חודש מרץ, אשר בהגדרה עדיין נחשב כחודש חורפי באירופה ובמרבית המדינות בארצות הברית. בחלק מן היעדים, חודש מרץ הוא למעשה החודש האחרון בשנה שמתאים לחופשות סקי ולספורט חורף. כך שאם אתם חוששים כי מדובר במועד גבולי מדי עבור נסיעה לאתר סקי או לחילופין – חוששים שיהיה לכם קר מדי אם תטיילו במרץ במדינות אירופה או ארה"ב, שווה לכם לשקול לבקר באזורים טרופיים יותר כגון האיים הקריביים או מרכז אמריקה או לבחור בטיול אקזוטי במזרח הרחוק או אולי באיחוד האמירויות. גם טיולי ספארי באפריקה מתאימים מאוד לתקופה זו בשנה, כמו גם חופשות בטן גב באיי האוקיינוס ההודי.

בשורה התחתונה

אם אתם מעוניינים לנסוע לטייל בחו"ל בפורים הקרוב, אך אינכם בטוחים מהו היעד שיספק לכם את חוויית הטיול המושלמת, במסגרת הזמנים שלכם ובהתאם לתקציב הזמין לכם, אנו ברימון טיולים, נשמח לסייע ולהתאים לכם את החופשה האידיאלית עבורכם. זו ההזדמנות שלכם לצאת לטייל ביעדים חדשים וקסומים ללא צורך לתכנן את החופשה שלכם מראש וליהנות משקט נפשי וליווי של מדריכי טיולים מנוסים, מיומנים ודוברי עברית, שידאגו לכם לחוויית טיול נפלאה שכמותה טרם חוויתם.

זקוקים למידע נוסף על מסלולי הטיולים המאורגנים והקרוזים שלנו בפורים? לפרטים – לחצו כאן!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם