טיולים מאורגנים בסוף אוגוסט

טיולים מאורגנים בסוף אוגוסט

רגע לפני ששנת הלימודים נפתחת, חופשת הקיץ מסתיימת וחוזרים לשגרה, עדיין יש לכם הזדמנות לצאת לטייל או לנפוש בחו"ל. על מנת שלא תצטרכו לשבור את הראש בנוגע ליעדים מומלצים לחודש אוגוסט, ערכנו עבורכם את המדריך הבא שבו נסקור כמה רעיונות למספר טיולים מאורגנים בסוף אוגוסט שיסגרו לכם את הפינה. 

לאן כדאי לנסוע בסוף אוגוסט?

ישנם כמה יעדים שחודש אוגוסט בואך ספטמבר, הם השיא של עונת התיירות בהם. עם היעדים הללו ניתן למנות מקומות שונים באירופה  או לארגן טיול לארה"ב ואף מדינות רבות במזרח הרחוק. אף על פי שישראלים רבים נוהגים לבחור בעונה זו בטיולים משפחתיים ביעדים כמו יוון, כרתים, רודוס, קפריסין, בורגס ואיסטנבול, ההמלצה שלנו היא לכוון דווקא ליעד שיהיה נעים לטייל בו בסוף חודש אוגוסט, לא רק מבחינת מזג האוויר, אלא גם מבחינת עומס התיירים. לכן בשורות הבאות נסקור כמה אפשרויות פחות שגרתיות לטיולי סוף הקיץ.

טיול מאורגן לפרו בסוף אוגוסט

אם הקיץ הישראלי הספיק להתיש גם אתכם ואתם זקוקים נואשות לשינוי אווירה ומזג אוויר, יערות הגשם של פרו, על פסגותיה הצוננות, הם היעד האידיאלי עבורכם. בפרו ניתן למצוא כמה מן האטרקציות התיירותיות המיוחדות ביותר בדרום אמריקה, כמו אגם טיטיקקה, עתיקות ששרדו מתקופת האינקה, נופים מפעימים ומסלולי טיול בלתי נשכחים ומפורסמים כמו יערות הגשם של האמזונס וטראק המאצ'ו פיצ'ו. טיול מאורגן לפרו יאפשר לכם לחוות את הארץ המופלאה הזו על שלל גווניה, הכוללים היסטוריה מפוארת, תרבות ססגונית, תופעות טבע שובות עין, פולקלור מקומי מרתק ושווקים שוקקים.

איסלנד באוגוסט – בריחה מענגת מהחום הישראלי

אפשרות נוספת למי שמעוניינים לברוח מהחום הכבד והלחות האופייניים לחודש אוגוסט בישראל, היא טיול מאורגן לאיסלנד. בעוד שאצלנו בארץ, האקלים בסוף הקיץ נעשה חונק ובלתי נסבל, דווקא באיסלנד, אלו הם החודשים הנעימים יותר לטייל בהם, שהודות לעליית הטמפרטורות – מאפשרים גם את קיומם של אירועי תרבות ופסטיבלים רבים. בנוסף, בסוף חודש אוגוסט קיים גם סיכוי לחזות לעיתים באורות הצפון היפהפיים הידועים בתור "הזוהר הצפוני".

טיולים מאורגנים בסוף אוגוסט

 

"קול קורא לנדוד לנדוד": מסע בעקבות הנדידה הגדולה באפריקה

אוגוסט הוא אחד החודשים הטובים ביותר לצפייה בתופעה טבעית יוצאת דופן שנקרא "הנדידה הגדולה" ומתרחשת באפריקה. מדובר באחת ההתרחשויות המרהיבות ביותר בעולם החי, שבמסגרתה ניתן לצפות בעדרים עצומים של בעלי חיים אשר עושים את דרכם לאורך 800 קילומטרים המתפרשים בין טנזניה לקניה. זוהי למעשה, הנדידה היבשתית הכי גדולה בעולם שבמהלכה למעלה משני מיליון בעלי חיים מתקדמים במסלול מעגלי תוך חציית מישורים פתוחים ונהרות, כדי להגיע למקורות המזון המתחדשים בשמורת הסרנגטי בטנזניה. סביב חודש אוגוסט עדרי גנו אדירים חוצים את נהר גרומטי – מה שמייצר מחזה עוצר נשימה, שאין דומה לו. בכל היופי הטבעי הייחודי הזה, ניתן לחזות במסגרת טיולי הספארי המאורגנים לאפריקה, מבית רימון טורס.

האטרקציות שאסור לפספס כשיוצאים לטיול מאורגן לאירופה בסוף אוגוסט

אם בכל זאת, חשקה נפשכם בגיחה מרעננת לאירופה בסוף אוגוסט, ברלין או אמסטרדם הם שני יעדים מומלצים במיוחד לתקופה זו.

באמסטרדם, תוכלו ליהנות מ"פסטיבל התעלות" (Grachtenfestival) שהוא אירוע מוסיקלי ייחודי המתקיים על שפת תעלות המים בעיר מדי שנה בין ה- 12 ל- 21 באוגוסט. במסגרת פסטיבל זה, נערכות מגוון הופעות ג'אז ומוסיקה קלאסית המתקיימות במיקומים יוצאי דופן ואווירתיים במיוחד.

בברלין מתקיים  ב-27 באוגוסט אירוע מרתק שנקרא "ליל המוזיאונים", אשר במסגרתו נפתחים עשרות המוזיאונים הטובים ביותר בברלין לקהל הרחב עד לשעות הלילה המאוחרות והכניסה אליהם מתאפשרת ללא עלות.

האלטרנטיבה המרעננת לחופשת הכל כלול בבית מלון

קרוז מפנק למגוון יעדים הוא אפשרות מעולה נוספת לציין את סוף הקיץ, מבלי להידחס בין המוני התיירים הפוקדים את יעדי התיירות הפופולריים בעולם. הקרוזים המאורגנים של רימון טיולים, מתקיימים באוניות פאר במתכונת הכוללת את כל מה שצריך בשביל חופשה מענגת ומושלמת: החל משלל בריכות ומתקני ספא, פעילויות בידור ואטרקציות מגוונות, ברי משקאות יוקרתיים, מוסיקה חיה, קזינו, שופינג ומתחמי הסעדה המציעים חוויות קולינריות נפלאות מסביב לשעון. כל אלו ינעימו את דרככם אל יעדי הנופש המבוקשים בעולם, שבהם נעגון ונצא לסיורים מודרכים וחווייתיים בעברית.

לסיכום

אם אתם חולמים על טיול מאורגן בסוף אוגוסט, שאליו תוכלו לצאת בראש שקט עם חברת טיולים אמינה שתדאג עבורכם לכל הלוגיסטיקה ותספק לכם הדרכה שתהפוך את הנסיעה שלכם לחוויה בלתי נשכחת, "רימון טיולים" היא הכתובת עבורכם.

כדי להתרשם ממגוון טיולי המשפחות ומסלולי הטיולים המאורגנים שלנו – לחצו כאן.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם