המאיה וקוסטה ריקה
12
10
XCRG |
גואטמלה, קוסטה ריקה

המאיה וקוסטה ריקה – לשומרי מסורת

המאיה וקוסטה ריקה

אנטיגואה, אטיטלן, צ'יצ'יקסטננגו, גווטאמלה סיטי, לנדס אין לאב, ארנל, מונטה וורדה, מנואל אנטוניו, סאן חוזה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    יום א' תל אביב - גווטאמלה

    ניפגש בנמל התעופה בן גוריון, ונטוס דרך יעד ביניים לגווטאמלה. עם הנחיתה העברה למלון באנטיגואה וארוחת ערב בבית חב”ד.

     

  • 2

    יום ב' אנטיגואה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר אנטיגואה שמחזירה את המבקר לאחור בזמן, רחובותיה מרוצפי אבן ושיחי בוגנויליה בוקעים מבין החורבות, חזיתות הבתים הצבועות פסטל תחת גגות הטרה-קוטה, גנים ציבוריים עשירים,  מעיינות ונוף דרמטי הנוצר מהיותה מוקפת בשלושה הרי הגעש – אגוואה, פוואגו, ואקאטנאנגו. לכן אנטיגואה נחשבת אחת הערים הקולוניאליות היפות ביותר באמריקה ונושאת בתואר יונסקו כאתר היסטורי תרבותי של האנושות. נתחיל בביקור למרכז ההסטורי של אנטיגואה החל מהכיכר המרכזית נמשיך לביקור בכל המונומנטים של העיר, כולל: מנזר לה מרסד, נראה את הריסות הקתדרלה. נמשיך לביקור במרכז התרבות "להאזוטאה", סיור מודרך בחוות קפה ולביקור במוזיאון המוסיקה המסורתית של שבט המאיה – קאסה קוחום. משם נמשיך לנקודת  התצפית Cerro de La Cruz   שעל ראש ההר הסמוך לעיר אניטגואה. זו נק' תצפית מרהיבה ממנה ניתן לראות את  מבנה העיר הקולוניאלית הזו על בנייניה ורחובותיה.ארוחת ערב בבית חב"ד

  • 3

    יום ג' סוסים להר געש פקאייה - ביקור בכפרים שליד אנטיגווה

    יום טיול לכפרים. לאחר ארוחת הבוקר נצא לכפר סאן פרנסיסקו עם ההגעה לכפר נעלה על גבי הסוסים ונצא ברכיבה בהר הגעש פאקאיה שגובהו כ- 2500 מ' מעל פני הים. זהו הר פעיל ומרשים ביותר. בסיום נצא לביקור אל הכפרים הסובבים את אנטיגווה ונתחיל בכפר בסיאודד ויאחה בו נחזה בכנסייה המרשימה, ונלמד על ההיסטוריה של העיר שנוסדה ב-1527, ונחרבה 14 שנים לאחר מכן בהתפרצות של הר הגעש אגואה שממנו פרץ שטף אדיר של מים שהיו כלואים במכתש שלו, והציפו את העיר בטונות של סלעים ובוץ. נמשיך לביקור בעיירה סאן אנטוניו אגואסקליאנטס. עיירה קטנה המתהדרת באומנות עבודות הטקסטיל של נשות העיירה הלבושות בבגדים צבעוניים מלאכה עתיקה ומסורתית. משם נמשיך לכפר סאן חואן אל אוביספו שלמרגלותיו הר הגעש אגואה. האטרקציה בעיר זו היא הטירה של הבישוף הראשון של אוביספו והכנסיה בסגנון הבארוק. חזרה למלון .ארוחת ערב בבית חב"ד

     

  • 4

    יום ד' אגם אטיטלן

    נצא בשייט אל הכפר האינדיאני סנטיאגו דה אטיטלן. נראה את האריגים המיוחדים לכפר זה ואת הנשים היושבות בכיכר הכפר ומוכרות את הוויפיל – החולצות הרקומות פרחים וציפורים האופייניות לאזור. נמשיך בשייט לסנטה קתרינה פאלופו ונתרשם מנשות שבט הקקצ'יקל, הלבושות בבגדיהן המסורתיים הנחשבים ליפים ביותר בגואטמלה. נמשיך לביקור בסאן אנטוניו פאלופו, שתושביו מתפרנסים מגידולי בצל וכמנון. חזרה למלון לארוחת ערב. במלון דגים.

  • 5

    יום ה' אגם אטיטלן צ'יצ'יקסטנאנגו - פסקואל אבאך -גווטאמלה סיטי

    נצא לעיירה צ'יצ'י, לביקור בשוק הססגוני והמיוחד שלה. נשוטט בשוק הנפלא הנשלט ע"י גווני הבד האדום, נהנה משפע הפירות הטרופיים ומתושבי צ'יצ'י הלבביים. בהמשך נלמד על שיטת הקבורה בתרבות הגואטמלית אמונתם בגלגול נשמות נבקר בבית הקברות הצבעוני שהפך למוקד תיירותי. נראה את כנסיית סנטו תומאס המפורסמת בזכות התפילות לאלוהי המאיה הקדמונים והפולחנים המסורתיים שמקיימים בה של בני שבט הקיצ'ה בסיום נמשיך.  לפסקואל אבאך מזבח הנמצא על ראש הר טוראך, – "ההר המקודש" והינו אתר פולחני היסטורי מהחשובים ביותר במסורת המאיה. והפך למוקד עלייה לרגל של שמאנים מכל רחבי גוואטמלה לחניכה בטקסים ובפולחנים. ארוחת ערב בבית חב"ד

  • 6

    יום ו' גוואטמלה סיטי - סאן חוזה – סארצ'י – סיור קפה - לנדס אין לאב

    נצא בטיסת בוקר מוקדמת מגואטמלה סיטי לסאן חוזה בקוסטה ריקה. עיר הבירה של קוסטה ריקה. לאחר הנחיתה נבקר בעיירה הציורית סארצ'י, שמוכרת בזכות הצבעוניות החדה והעשירה של הבתים, העגלות הצבעוניות מעץ והרהיטים שהתושבים מייצרים. נצא לסיור במטעי הקפה של "אפייטו סנטו" ונלמד על  תהליך הכנת הקפה הקוסטריקני המפורסם, לאחר הפסקת קפה ניסע למלון לנדס אין לאב שבמרכז יער עננים. בזמן  להכנות לשבת תפילה וסעודת שבת ייחודית וטבעונית עשירה.

     

  • 7

    שבת קנופי - סיור לילי

    לאחר תפילה וארוחת הבוקר נצא לסיור באזור המלון המיוער. בגשרים מעל צמרות העצים  לאורך 500 אקרים מהן נשקף נוף נפלא של היער ארוחת צהריים מיוחדת ועשירה על טהרת הטבעוניות,לאחר סעודה שלישית והבדלהבערב: נצא לסיור  רגלי במעבה יער העננים. נהלך לצד הצמחייה הסבוכה והעבותה והשעה מאפשרת לצפות בבעלי הכנף בשנתם, בעכבישים וטרנטולות, מיני חרקים, לטאות, צפרדעים, עצלנים, נחשים ועוד. בשביליו של יער העננים. בציפורים הנמות, בטרנטולות, בצרצרים, בלטאות, בצפרדעים, בקיפודים, בנחשים ועוד.

     

  • 8

    יום א' ארנל הליכה להר הגעש - החווה של דון חואן - סיור שוקולד - מעיינות חמים

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לאזור הר הגעש ארנל בגבול ניקרגואה. האזור מאופיין בשטחים ירוקים ולחים המלאים בצמחייה טבעית, נהרות גדושי מים, מעיינות חמים, לגונות וחיות בר. עם ההגעה נערוך סיור רגלי בפארק הלאומי של ארנל, ונסיים בנקודת תצפית מרהיבה על הר הגעש האגם והמעיינות החמים. משם נמשיך לביקור בחווה מקומית אותנטית. בבעלותו של  דון חואן חקלאי קוסטה־ריקני שמגדל בשיטות מסורתיות ומתמחה בגידולים אורגניים, נלמד על הגידולים ויתרונותיהם הבריאותיים. נחזה בתהליך המרתק של הכנת ה"גוארו", משקה חריף המופק מקני סוכר, ונטעם ממשקה הדולסה המקומי. נלמד הסודות העתיקים של ייצור השוקולד. עץ הקקאו נחשב לקדוש בתרבויות העתיקות וכ"מתנה מהאלים", לפנות ערב נהנה מהמעיינות החמים בקירבת המלון ארוחת ערב במלון (דגים)

     

  • 9

    יום ב' מונטה ורדה גשרים תלויים- ג'ונגל העטלפים

    הבוקר נסייר ביער העננים של מונטה ורדה. יער עננים הוא יער טרופי המצוי באזורים הררים גבוהים והגובה הממוצע של יער מונטה ורדה הוא 1500 מטרים. בין עצי השמורה הגבוהים נבנתה מערכת שבילים התלויה על גשרי חבלים בין צמרות העצים. הליכה על הגשרים התלויים מאפשרת הזדמנות לצפייה מקרוב בחי ובצומח ולאחר טיול הגשרים נמשיך לנסיעה קצרה ברכבל העובר גם הוא בין צמרות העצים ומספק עוד הזדמנות לצפייה מקרוב בבעלי חיים ובמערכת אקולוגית מדהימה. בסיום. נמשיך לביקור בחוות העטלפים של דר' ריצ'רד, זואולוג בכיר בתחום העטלפים. סיור היכרות עם אחד המדריכים שיפגיש אותנו בעולמם המיוחד של היונקים המעופפים וצפייה בהאכלתם חזרה למלון ארוחת ערב במלון (דגים)

     

  • 10

    יום  ג' מנואל אנטוניו - שייט קאטאמרן

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון מנואל אנטוניו שהינו אחד הפארקים הלאומיים המפוארים בקוסטה ריקה על חופיו הלבנים המוקפים גבעות יער ירוקות. עם ההגעה נצא לשייט במימיו הצלולים של הים הפתוח לאורך חופיו הציוריים של פארק מנואל אנטוניו. דולפינים השוחים סמוך לחרטום, לווייתנים, צבי ים, קופים ושפע ציפורים הינם חלק מהנוף. בעת השייט נגלים איים מסתוריים, צוקים וסלעים בצורות ייחודיות המהווים בית לסוגים רבים של ציפורים ועופות מים כמו פליקנים, מגלנים ועוד. ארוחת צהריים (דגים) במהלך השייט. העברה למלון ארוחת ערב בשרית

  • 11

    יום ד' שמורת מנואל אנטוניו, טיסה דרך יעד ביניים

    לאחר ארוחת הבוקר, סיור בפארק מנואל אנטוניו הכולל: חופים יפים, מנגרובים, שרשרת איים, יער טרופי וקתדרלת פונטה אובה בעלת המבנה הייחודי. הפארק מורכב מארבעה חופים שלכל אחד מהם מאפיינים מיוחדים. הסיור עם מדריך מקצועי המסביר על המגוון הרב של הפרפרים, קופים, ראקונים ושאר בעלי זנבות, נחשים, חיות מים, אורכידאות ועוד. בתום הסיור העברה לשדה התעופה לטיסה דרך יעד ביניים לישראל. 

  • 12

    יעד ביניים - טיסה לישראל

    נחיתה ביעד ביניים ,המשך טיסה לישראל נחיתה בנמל התעופה ע"ש נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון בשעות הערב תם טיולינו המרתק לגוטאמלה וקוסטה ריקה.

  • 13

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון.
  • ייתכנו מקרים בהם האכסון יהיה מחוץ לערים הראשיות עקב תערוכות, ירידים וכנסים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המתפרסמים בסוף החוברת.
  • הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני יציאת הטיול. הודעה על המיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

סיורים מודרכים:
אנטיגואה, סנטיאגו אטיטלן, ארנל, מונטה ורדה, מנואל אנטוניו

מידע כללי

טיסות סדירות הלוך ושוב דרך יעד ביניים

טיסה מגואטמאלה לסאן חוזה קוסטה ריקה  

בתי מלון – מדרגה ראשונה ודרגת תיירות טובה בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים.

כלכלה חצי פנסיון כשר הכולל ארוחות בוקר/ערב ע"ב מוצרים מותרים וארוחות במסעדות חב"ד + ארוחת צהרים דגים בשייט.

סיורים וביקורים ודמי כניסה לאתרים בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת.

מלווה קבוצה מצוות רימון מסורת

מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג צמוד לקבוצה לביצוע תכנית הטיול והעברות.

טיפים לנותני השירותים השונים בחו"ל. (כולל סבלות).

*מפגש קבוצה בזום לפני הנסיעה.

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי/מטען

הוצאות אישיות שונות

תשר למדריך הישראלי 5 $ ליום לנוסע

מה עושה את ההבדל

אנטיגואה – ביקורים במרכז התרבות "להאזוטאה", מוזיאון המוזיקה

ביקור בחוות הקפה

רכיבה על סוסים להר געש פקאייה

סיור כפרים ייחודי

אגם אטיטלן- שייט הכולל ביקור בכפרי המאיה על האגם

צ'יצ'יקסטננגו -ביקור בשוק הססגוני

ביקור בעיירה הציורית סארצ'י

סיור לילי ביער הגשם

גשרים תלויים ויער העטלפים

ביקור בחווה מקומית – גידולים אקולוגים

סיור שוקולד – מהגידול ועד לשוקולד

סיור במטע קפה

ארנל – סיור בשמורת הר הגעש

ביקור במרחצאות חמים

מונטה ורדה – "טיול צמרות" על הגשרים התלויים

מנואל אנטוניו – שייט מיוחד, כולל ארוחת צהרים

מנואל אנטוניו – סיור בשמורה.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם