איים בזרם - הפיליפינים
11-12
9
MPC |
האיים לוזון, בוהול וסבו
  • ללא סיורי בחירה ללא סיורי בחירה
  • פנסיון מלא פנסיון מלא
  • כולל שייט כולל שייט

טיול מאורגן לפיליפינים

טיול עומק לפיליפינים, הכולל את האיים לוזון ומינדורו

טיול מלא וגדוש בסיורים, ביקורים ופעילויות

ללא ימים או חצאי ימים חופשיים וללא סיורי בחירה

כולל שני ימי "איילנד הופינג" (שייט לאיים טרופיים)

אנג'לס סיטי, הר הגעש פינטובו, מעבר ההרים דלתון, כפרי השבטים בנגאן- בטאד-בנאווה, מנילה, מפלי פגסנחאן, האי בוהול, גבעות השוקולד, שייט לאי הטרופי באליקאסג, שייט לאי הטרופי פמילקאן, סבו

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - קלארק (האי לוזון, פיליפינים)

    בוקר טוב נתב"ג, התגעגענו. התכנסות, צ'ק אין, דיוטי פרי ועליה למטוס. הדרך ארוכה היא ורבה..

  • 2

    תל אביב - קלארק (האי לוזון, פיליפינים)

    נחיתה בקלארק ביום 2 בערב, צ'ק אין ארוחת ערב.

  • 3

    הר הגעש פינטובו, אנג'לס סיטי

    בוקר טוב. עם שחר נצא לעבר הר הגעש PINATUBO. בסנטה ג'וליאנה נחבור לרכבי 4X4  ונחצה את זרמי האפר הוולקני שנוצרו בהתפרצות הר הגעש ב 1991, דבר שגרם לבקע בלוע ההר וכיום – אגם וולקני שמימיו בצבע טורקיז. נמשיך בטרק רגלי, כשעה וחצי, בסיומו נהנה מפיקניק על גדות האגם. עם סיום הנשנושים חזרה למיניבוס וחזרה לאזור קלארק ואנג'לס סיטי.

    את אחה״צ נקדיש לסיור בעיר אנג'לס סיטי. נתור את שדרת פילדס- רצועת חיי הלילה המפורסמת שלאורכה מועדונים וברים שונים. משם לכנסיית המחרוזת הקדושה שחגגה כבר מאה שנה. נעבור ליד  BALE MATUA שנבנה על ידי מייסדי העיר. נמשיך לאוניברסיטת המלאכים הקדושים ובית פמינטואן הישן- מבנים ששימשו כמטה בתקופה הספרדית על ידי הנשיא הפיליפיני הראשון, אמיליו אגינאלדו. נקנח במוזיאון נינג אנג'לס לתערוכה המציגה את תרבות הקמפנגאן- אחת הקבוצות האתניות הגדולות בפיליפינים. פנסיון מלא.

    * רצף הסיורים והביקורים תלויים בזמן החזרה מ  PINATUBO.

  • 4

    קלארק, בנאווה

    עם שחר ניפרד לשלום מבית המלון, פנינו מועדות אל כפרי השבטים וטרסות האורז אשר בצפון האי לוזון.

    דרך המישורים הפוריים והמרכזיים של לוזון – האי המרכזי בפיליפינים בו מתגוררים מעל 40 מיליון תושבים. בדרכנו נראה את הסוחרים המקומיים המציעים את מרכולתם בצידי הדרכים, נחלוף על פני הכפר נואבה אצ'יה, שם מוצגים דקלי במבוק ארוגים, המשמשים לקירות פנים ורעפי גג של בקתות ילידים. בהמשך נחלוף בנואבה ויזקאיה, שם האקלים קריר ונעים יותר, זני סחלב גדלים בשפע, מה שמרמז על ניצני תעשיית פרחים חתוכים. במעבר ההרים דלתון נעצור לתצפית יפה על רכסי ההרים סיירה מדרה וקאראבאלו ולאחריה נמשיך את הטיפוס לבנאווה, דרך העיר לאגאווה- ביתם של "האנשים מההרים הגבוהים". באפלו מים טבולים בבריכות בוץ, אנפות מחפשות מזון ושדות ירוקים, הם חלק מהמראות שילוו אותנו היום. חתיכת יום, צ׳ק אין ומתיחת רגליים. פנסיון מלא.

  • 5

    הכפרים בנגאן, בטאד, בנאווה ובני שבט האיפוגאו

    את היום נתחיל (כן, ברור שאחרי ארוחת הבוקר) בנסיעה ברכב "ג'יפני"- סוג של משאית פתוחה לביקור בלב הטריטוריה של שבט האיפוגאו. נבקר במרכז העיר ובשוק הדגים המקומי. נמשיך אל כפר בנגאן לפגוש את בני שבט האיפוגאו- עובדי אדמה הנחשבים למומחים בבניית טרסות האורז המאפיינות את האזור. נטייל בין טרסות האורז ונמשיך עם הג'יפני לכפר בטאד המפורסם בזכות עיצוב טרסות האורז שלו כאמפיתיאטרון. הטרסות נבנו ביכולת הנדסית מעוררת השתאות לפני כ- 2000 שנה ומשתרעות על שטח כולל של כ- 10,000 קמ"ר. הן מושקות ומנוקזות בשיטות מתוחכמות, במים הגולשים מן ההרים ועוברים מטרסה לטרסה. המראה המרהיב ומעורר ההתפעלות זיכה אותם בתואר אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ו"הוכתר" על ידי המקומיים כפלא השמיני של העולם. חזרה למלון. פנסיון מלא.

  • 6

    בנאווה, קאוויאן - מנילה

    הבוקר נצא בנסיעה לעבר שדה התעופה הקרוב ביותר הממוקם כ-4 שעות נסיעה מאיתנו, ממנו נצא בטיסה אל הבירה מנילה. עם ההגעה נצא בסיור בשדרות רוקאס– טיילת באורך עשרה קילומטרים ממנה נוף מרהיב של השקיעות היוקדות על מנילה. בהמשך נעצור בפארק ריזאל, שבמרכזו אנדרטה אשר נבנתה לכבודו של הגיבור הלאומי של המדינה, ד"ר חוסה ריזאל. (למזלו הרע, הוא הוצא כאן להורג עם שחר ב-30 בדצמבר 1898). נמשיך אל לב העיר הספרדית העתיקה- INTRAMUROS, "העיר המוקפת החומה" אשר שימשה כמרכז כוח פוליטי דתי וצבאי בתקופה הקולוניאליסטית וממנה התפתחה מנילה. נכנס לעיר המוקפת חומה דרך מבצר סנטיאגו ונבקר במבנה העתיק של כנסיית אגוסטין הקדוש. משם נמשיך למתחם פלאזה סן לואיס – פרויקט בניצוחה של אימלדה מרקוס (מי אמרה נעליים?) לשחזור בתים מהתקופה הקולוניאליסטית. נבקר בקאזה מנילה אשר בה כל חדר מעוצב בסגנון המשחזר את חיי התקופה.

    פנסיון מלא. לילה טוב מנילה

  • 7

    מפלי פגסנחאן

    אחרי ארוחת הבוקר נצא דרומה – אל עבר פרובינציית לגונה והעיר פגסנחאן, הממוקמת במפגש נהרות. בדרכנו נראה שדות אורז ומטעי קוקוס הכה אופייניים לפיליפינים. עם הגיענו נצא לשייט בנהר על גבי באנקה- סירה פיליפינית מסורתית, אשר באמצעותה ניתן להגיע לעמדת תצפית מרהיבה על מפלי פגסנחאן. המשיטים המקומיים יתמרנו את דרכנו במעלה הזרם דרך סלעים ובינות ערוצים תלולים וצמחייה טרופית עבותה. הנוף המרהיב. האזור הזה שימש כסט הצילומים של הסרט הנודע "אפוקליפסה עכשיו". עם הגיענו למתחם התצפית – נשטוף את העיניים מול המפלים השוצפים. נוכל לשחות או לעלות על רפסודת במבוק ולהגיע מתוך המפלים לתוך מערה נסתרת שכאילו נלקחה מאיזה סרט ואולי להרגיש לרגע כמו פרנסיס פורד קופולה. הולך להיות כיף ומרהיב. אחרי ארוחת צהרים מסורתית במסעדה מקומית נחזור למנילה לעכל את המראות. ואל תשכחו להשאיר גם מקום לארוחת הערב. פנסיון מלא.

  • 8

    מנילה - בוהול

    בוקר טוב! ארוחת בוקר וצ׳ק אאוט זריז במלון בדרכנו לשדה התעופה, לטיסה פנימית והופ, הגענו לבוהול! האי ה-10 בגודלו ואחד המיוחדים מבין איי הפיליפינים. שילוב של אטרקציות מיוחדות, נופים ירוקים, רצועת חוף לבנה ושחייה בחופי תכלת. לוק של גן עדן. עם הנחיתה נחבור אל האוטובוס שיקח אותנו לסיור מקיף באי. נתחיל בביקור באזור קורלה הידוע כמקום מקלט לקופיף הטרשייר – קופיף "ממושקף" וחמוד בעל עיניים ענקיות, המתפאר בתואר ׳היונק הזעיר בעולם׳. נקווה שנצליח לצפות בזינוקים הזריזים שלהם מעץ לעץ ואולי אף להצטלם איתם סלפי. נמשיך לאחת האטרקציות של האי – "גבעות השוקולד". כמעט 1300 גבעות זהות שגובהן בין 30-50 מטר ואשר בעונת היובש בו הצמחייה יבשה נראות הגבעות כגבעות של שוקולד או טיפות שוקולד ממש. משם נצא לשייט קסום על נהר הלובוק. נפליג במעלה הזרם על "מסעדה צפה" ונהנה מארוחת צהרים המוגשת על הסיפון. במהלך השייט תהיה עצירה וצפייה במופע פולקלור הכולל שירים ,ריקודים ותלבושות אותנטיות. בדרך לבית המלון נעצור בכנסיית מוניקה פאריש הפופולרית בזכות עיצובה הייחודי ובשל המזבח שנחצב באופן ידני. מכאן נגיע אל המלון לצ׳ק אין. פנסיון מלא.

  • 9

    שייט לאיים הטרופיים (איילנד הופינג) – האי באליקאסג

    שחר של יום חדש. הבוקר נצא לשייט קסום מהאי בוהול אל האי באליקאסג. סביב האי יתגלה עולם ימי עשיר ומיוחד במינו, שם נבלה עם שנורקלים בין בעלי חיים ימיים אקזוטיים. נכיר דגים מיוחדים, צבי ים ואלמוגים צבעוניים. נהנה מרביצה מפנקת באווירה פסטורלית. עת לבטן גב בשמש וזמן איכות על החופים היפיפיים בטרם נחזור בשעות אחר הצהריים למלוננו. לספורטיביים שביננו תתאפשר צלילת שנורקלינג ואולי אף נצליח להתרועע עם דולפינים מקומיים. לאחר יום בילוי מעייף מגיע לנו לנוח ולהתפנק במלון. העיקר שתגיעו רעננים לארוחת הערב. פנסיון מלא.

  • 10

    שייט לאיים הטרופיים (איילנד הופינג) – האי פמילקאן

    גם הבוקר נצא לשייט –הפעם אל עבר האי פמילקאן – אי אלמוגים עם קליפות סלעיות השבורות על חופי הסלע שלו. במהלך היום תוכלו לטייל לאורך הלבן והרך הזה, שיזכיר לנו אבקה. את פנינו תקדם הקפלה. נשייט סביב לאי, נחלוף ליד ה"קוטה", מוצב צבאי שנבנה על ידי הספרדים לפני 200 שנה ושימש תצפית על שודדי ים. בהמשך נגיע אל מקלט הדגים באורך 150 מטר המתוחזק על ידי אוניברסיטת מקומית ונבקר בכפר הדייגים ובוני הסירות. נמשיך בשייט לצד המערבי של האי, אולי גם כאן נצליח לפגוש כמה דולפינים תושבי המקום. בהמשך נהנה מארוחת צהרים באווירת פיקניק,  שלאחריה נוכל להמשיך ולהנות מחופיו של האי בזמן חופשי. נתחבר אל הקצב הנינוח והפסטורלי של המקום. מה בוער? אחר הצהריים נשוט בחזרה אל בית המלון להנות ממתקניו, להתרווח על החוף ולתפוס שיזוף אחרון לפני שחוזרים הביתה. פנסיון מלא.

  • 11

    בוהול, מעבורת לסבו, סבו - דובאי - תל אביב

    בוקר טוב, מה כבר נגמר? צ׳ק אין, פרידה מהאי בוהול ומעבורת אל האי סבו. רגע לפני שנפרדים מהפיליפינים נערוך סיור באי. נבקר בצלב מגלן – אתר הצלב הראשון שהונח על אדמת הפיליפינים והמקום בו הטבילו לראשונה המיסיונרים הספרדים את המקומיים לנצרות. נבקר במקדש, שנבנה ב-1972 ע"י הקהילה הפיליפינית-סינית העוקבים אחר תורתו של הפילוסוף הסיני העתיק, לאוזי. נבקר גם  בבזיליקת סנטו ניניו – הראשונה שנבנתה בפיליפינים בשנת 1565 ונסיים במוזיאון קאזה גורודורו המשמש דוגמה לארכיטקטורה המשלבת השפעות מקומיות, ספרדיות וסיניות – הייחודית לפיליפינים. זהו! אנחנו בדרכנו לשדה התעופה, טיסה אל דובאי. לינת לילה קצרה במלון בשדה התעופה בדובאי, ללא ארוחות. בשעת בוקר מוקדמת, העברה לשדה התעופה וטיסה לתל אביב.

  • 12

    תל אביב

    נחיתה בבוקר יום 12. להתראות בטיול הבא!

עיר מס' לילות מלון
קלארק 2  

QUEST PLUS CONFERENCE CENTER CLARK (4*)

https://questhotelsandresorts.com/clark/

 

בנאווה 2  

BANAUE HOTEL & YOUTH HOSTEL

https://www.agoda.com/banaue-hotel/hotel/banaue-ph.html?cid=1844104

 

מנילה  

2

 

 

THE MANILA HOTEL (4*)

https://www.manila-hotel.com.ph/

 

בוהול 3  

BOHOL BEACH CLUB (4*)

https://www.boholbeachclub.com.ph/

 

 

לתשומת לב:

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.
* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.
* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.
* חיסונים: למידע כללי ובאחריות הנוסע לבדוק ולעיין באתר משרד הבריאות – www.health.gov.il.
כמו כן, ניתן לפנות ללשכת הבריאות המחוזית.
* ייתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.
* לילה אחרון בדובאי- בסיום הטיול, בשל קונקשן של מספר שעות בדובאי, יינתן לילה במלון בשדה התעופה בדובאי, לא כולל ארוחות (נחיתה מאוחר בלילה, עזיבת המלון מוקדם בבוקר).
* צפון האי לוזון – בשל מיעוט בבתי מלון הלינה באזור זה תהיה במלון/לודג' מקומי פשוט – הטוב ביותר בנמצא.
* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק    מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.
* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.
* לוח הטיסות הפנימיות בדרום אמריקה משתנה לעתים ולכן ייתכנו שינויים בסדר הלינות והתכנים. חברת רימון תעשה כל מאמץ לבקר, במקרה כזה, בכל האתרים הכלולים במסלול המקורי. הודעה על שינוי כאמור עשויה להימסר למטיילים גם ברגע האחרון, ולעתים גם תוך כדי הטיול.
* הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות/בזום עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני יציאת הטיול. הודעה על
המיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

  • טיסות אמירייטס ת"א-קלארק, סבו-ת"א (דרך דובאי) ו-2 טיסות פנים בהתאם למסלול הטיול
  • בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה. באזור בנאווה – לינה בלודג' בסיסי (הכי טוב בנמצא)
  • כלכלה – פנסיון מלא (סה"כ 17 ארוחות עיקריות)
  • סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים, בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת
  • מדריך ישראלי מצוות המדריכים המנוסה של רימון
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש
  • טיפים לנותני השירותים השונים, כולל סבלות בבתי מלון (מזוודה אחת לאדם)
  • תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג
  • מפגש קבוצה בזום לפני הנסיעה

מה עושה את ההבדל

  • אנג'לס סיטי סיור בעיר, מוזיאון נינג אנג'לס
  • הר פינטובו נסיעה ברכבי 4X4 וטיול רגלי לאגם הוולקני
  • יום נסיעה אל צפון האי לוזון – דרך כפרים אותנטיים ומעבר ההרים דלתון
  • צפון לוזון בטאד, בנגאן, בנאווה וטרסות האורז המופלאות
  • מנילה שדרות רוקאס, פארק ריזאל, העיר העתיקה הספרדית, מבצר סנטיאגו, כנסיית אגוסטין הקדוש, מתחם פלאזה סן לואיס, קאזה מנילה
  • מפלי פגסנחאן כולל שייט חווייתי בסירה מסורתית, המפלים השוצפים
  • האי בוהול סיור באי, מפגש עם קופיפי הטרשייר, גבעות השוקולד, שייט בנהר הלובוק בשילוב ארוחת צהריים ומופע פולקלור מקומי
  • שייט לאי הטרופי באליקאסג ("איילנד הופינג")
  • שייט לאי הטרופי פמילקאן ("איילנד הופינג")
  • האי סבו סיור באי, צלב מגלן, מקדש פיליפיני-סיני, בזיליקת סנטו ניניו, מוזיאון קאזה גורודורו

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם