אורות ושווקים בחג המולד צ'כיה וגרמניה
5
4
CMCZ |
פראג, קרלובי וארי ודרזדן

אורות ושווקים בחג המולד

לקראת חג המולד מתקשטות ערי אירופה בעצי חג המולד ובאלפי נורות המאירות בצבעים רכים את רחובות הערים. השדרות הופכות לשווקים ססגוניים ומזג האוויר הקר המלווה לעיתים בשלג רך, מגביר את הקסם.

 

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – פראג

    ניפגש בנתב"ג ונמריא בטיסה ישירה לפראג, בירת צ'כיה. עם הנחיתה נתחיל בסיורנו בעיר היפהפייה. לפראג עטורת הצריחים המוזהבים יש מראה של עיר מהאגדות לאורך כל השנה, אבל בחודש דצמבר, כשהעיר מוארת בתאורת חג מיוחדת, מראה רומנטי וקסום עוד יותר. נעצור בכיכר הרדצ'אני לסט צילומים מרהיב של העיר, נראה את מגדל פטרין – דגם מוקטן של מגדל אייפל, "העיר הקטנה" – LESSER TOWN, מנזר סטרהוב, הבית הרוקד, פסל הראש המסתובב של פרנץ קפקא ועוד. העברה למלון.

    בערב – נצא לשייט בנהר הוולטבה, הזדמנות נהדרת לראות את יופייה של העיר בשעת הערביים.

  • 2

    קפיצה לגרמניה - דרזדן

    עם בוקר נצא לביקור בעיר דרזדן, בירת חבל סקסוניה, אשר לגדות נהר האלבה. עיר בארוקית טיפוסית הנחשבת לאחת היפות בערי מזרח אירופה, שנהרסה כליל במלחמת העולם השנייה ונבנתה מחדש תוך שימור השרידים והצביון הברוקי. המנהג לקיים שוק חג מולד החל בדרזדן עוד בשנת 1434, מה שהופך אותו לשוק חג המולד הוותיק בגרמניה. השוק המרכזי מתקיים ברחוב Muntzgasse, המייחד אותו הוא הסמיכות לאזור הכפרי בו עדיין מייצרים את המתנות והמזכרות לחג בעבודת יד. בין המוצרים הפופולאריים ניתן למצוא כאן עבודות קרמיקה, צעצועי עץ ומפצחי אגוזים. בתום הביקור יינתן זמן חופשי לקניות. חזרה למלון.

     

     

  • 3

    פראג

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במצודת פראג. נמשיך למאלה סטרנה – "העיר הקטנה", נחצה את נהר הוולטבה על גשר קארל היפהפה עליו ניצבים פסלי הקדושים הנוצריים. בהמשך נגיע לעיר העתיקה החגיגית במיוחד, וכמובן שלא נחמיץ את כיכר העיר העתיקה בה למרגלות קתדרלת טין הגותית, נערך שוק חג המולד הגדול והוותיק ביותר בפראג. ברחבי הכיכר פזורים דוכני עץ מקושטים שבהם מוכרים עבודות יד, קישוטים לחג, יין חם מתובל ומעדנים מקומיים, כמו טרדלניק – מאפה בצק מגולגל חם המצופה בסוכר. עץ האשוח המואר והמקושט יחד עם התאורה החגיגית תורמים לאווירה המיוחדת. לא רחוק נמצא סמל העיר – השעון האסטרונומי המפורסם. חזרה למלון.

    בערב  – נצא לבילוי בתיאטרון השחור ונצפה במופע אומנותי מרהיב וחדשני העושה שימוש בטכניקות חדישות הכוללות שילוב של אור אולטרה סגול וצבעים המשתלבים באופן הרמוני עם החושך.

  • 4

    קרלובי וארי - עיירת הנופש והספא

    עם בוקר ניסע ליום טיול לקרלובי וארי הידועה גם בשם הגרמני שלה קרלסבאד – מאתרי המרפא המפורסמים בעולם מזה מאות שנים. נטייל לאורך נהר הטפלה, בין הקולונדות המלכותיות בהן עשרות מעיינות חמים בעלי כוחות מרפא וכמובן בגייזר המפורסם שמתפרץ אל תקרת הבניין ומציע מים במגוון מידות חום. מוזמנים להתנסות בשתיית המים, לא לפני שתרכשו את אחד מספלי החרסינה המיוחדים שתמצאו ברחבי העיר וישמש כמזכרת יפה. לאורך המדרחוב המרכזי ומלונות הפאר נחוש את אווירת האצולה מהמאה ה-19. נעלה בפוניקולר לתצפית מגבעת דיאנה ממנה נשקיף על כל העיר והעמק. אחד מסימני ההיכר של העיר הוא הוופל הנמכר ברחובותיה (וופל דק ועגול בעל קוטר של כ-30 סנטימטר) ממנו נטעם להנאתנו. נמשיך לביקור במפעל בחרובקה, משקה צ'כי הנחשב בעיני רבים למשקה הלאומי, ליקר עשבים מתוק-מריר שפותח לפני למעלה מ-200 שנה. כמובן שנתנסה בטעימות המשקה הייחודי!! לקראת ערב חזרה למלון.

  • 5

    פראג - תל אביב

    לאחר ארוחת הבוקר נצא להשלמת הסיורים בפראג. נתחיל ברובע היהודי הכולל ביקורים במוזיאון היהודי, בבית הכנסת הספרדי ובבית הקברות היהודי. נמשיך לכיכר ואצלב, מהאתרים הידועים והמתויירים ביותר בפראג – שדרה ארוכה באורך של כ-750 מטרים הנחשבת לעורק הראשי של העיר. הכיכר כוללת את המוזיאון הלאומי הצ'כי ואת אנדרטת ואצלב המרשימה ובה ניתן למצוא את מיטב חנויות המותגים, בתי קפה ומסעדות. נבקר גם בשוק חג המולד עם שלל דוכנים של אוכל רחוב ומזכרות. נסיים את ביקורינו בעיר הרומנטית בחוויית קניות בקניון פופ – מתחם העודפים החדשני בקרבת שדה התעופה. העברה לנמל התעופה וטיסת לילה חזרה ארצה.

     

     

     

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה  של ביטול.

* ייתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול,  ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק

   מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

טיסות שכר ת"א-פראג -ת"א

בית מלון – אכסון בבית מלון דרגה ראשונה (4 כוכבים)

כלכלה – ארוחת בוקר

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים, בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכיר של רימון

מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות)

תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג

 

 

 

מה עושה את ההבדל

פראג – סיור בעיר העתיקה, ביקור במצודה, סיור ברובע היהודי, שווקי חג מולד, התיאטרון השחור, שייט על הוולטבה

דרזדן – קפיצה לגרמניה

קרלובי וארי – סיור בעיירה, עלייה בפוניקולר דיאנה, ביקור במפעל הליקר בחרובקה

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
פראג 4 NH PRAGUE CITY
https://www.nh-hotels.com/hotel/nh-prague-city/rooms

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם