• תל אביב - ורונה, מוזיאון הרכבים, סירמיונה (אגם גארדה), שייט בסירות מרוץ נמריא בשעות הבוקר מנתב"ג לצפון איטליה. עם הנחיתה נבקר במוזיאון כלי הרכב העתיקים ניקוליס המציג אוסף מגוון, פאר תוצרת תעשיית הרכב העולמי. נמשיך לורונה, הידועה כעיר בה התרחש סיפור האהבה בין רומיאו ויוליה. באזור העתיק של העיר ארכיטקטורה מרהיבה לצד עיר מודרנית הומת אדם. נצא לסיור רגלי ונראה את האמפיתיאטרון הרומי, את חצר ביתה והמרפסת של יוליה עת המתינה לאהובה רומיאו. נשים פעמינו אל סירמיונה, עיירת נופש ציורית בדרום אגם גארדה. נטייל בסמטאותיה הציוריות המשופעות בג'לטריות וחנויות, נראה את המבצר שנבנה לפני מאות שנים ע"י השליטים המקומיים ונצא לשייט מרתק בסירות מרוץ, לעת ערב נגיע למלון.
  • האלפים הדולומיטים לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול קסום באלפים הדולומיטים, המשלבים אופי הררי אוסטרי עם יופי וטעם איטלקי. נבקר באגם קארצה - אגם בצבע טורקיז וכחול עמוק, כפרים ועיירות מטופחים ונקודות תצפית עוצרות נשימה. נעצור לתצפיות וצילומים לאורך הדרך ונשקיף על העמקים והאגמים השוכנים למרגלותיהם. נעפיל למעבר ההרים סלה, השוכן בגובה של 2,250 מ', אחד המעברים היפים והמפורסמים בדולומיטים ונערוך תצפית מהמרפסת הצופה אל האזור המופלא. נמשיך לעיירה אורטיזיי - עיירה מקסימה וציורית הגדולה ביותר בעמק ואל גארדנה המוקפת יערות ובנויה על מדרון האלפים של סיוזי. נטייל ברחובות האבן לצד בתים ציוריים ומדרחוב היפהפה באווירה אוסטרית. לקראת ערב חזרה למלון.
  • פדובה, בסאנו דל גראפה, מרוסטיקה הבוקר מועדות פנינו לפדובה. נטייל בפיאצה קאבור- מקום מפגש חברתי עבור התושבים המקומיים. נראה את האוניברסיטה מהמאה ה-13 ואת הקתדרלה. נמשיך אל בסאנו דל גראפה, השוכנת על גדות נהר הברנטה. העיר מוכרת בתעשיית הקרמיקה וכמובן בגראפה- משקה אלכוהולי פופלארי. נראה את גשר העץ המקסים, שנבנה על פי תכניתו של פאלאדיו. נטייל בפיאצה דלה ליברטה, בפיאצה גריבלדי וברחובות הסמוכים להן ונחוש את האלגנטיות של העיר, המתבטאת בארמונות, בחנויות ובמבני הציבור שלה. מכאן נשים פעמינו למרוסטיקה, שהתפרסמה במשחק השחמט המשוחק ע"י אנשים חיים. נבקר בכיכר המרכזית שבעיר העתיקה ונתרשם מהטירה החולשת על העיירה. לקראת ערב חזרה למלון.
  • ונציה עם בוקר ניסע לונציה. בסירה פרטית נשוט אל הגטו היהודי העתיק, שהיה הגטו הראשון באירופה. נראה את בית הכנסת הספרדי, שנוסד ב-1580 על ידי הקהילה היהודית שהגיעה לונציה בעקבות גירוש ספרד החל מסוף המאה ה-15 ומשמש עדיין את הקהילה היהודית. נקבל הסברים על ההיסטוריה המרתקת של המקום ונצא אל הכיכר המפורסמת - פיאצה סאן מרקו, אותה כינה נפוליאון "הטרקלין היפה ביותר באירופה". המראה היפה של הכיכר הופך מושלם כאשר מציפות אותה להקות היונים הנוחתות בחיפוש אחרי גרגירי מזון. נראה את מגדל הפעמונים המתנשא מעל הכיכר, את הבזיליקה ע"ש סאן מרקו, ארמון הדודג'ים וגשר האנחות המפורסם. נמשיך בסיור רגלי דרך הסמטאות והמבנים הונציאניים המרשימים לגשר ריאלטו, לצידו שוק מקומי. את יומנו בונציה ההיסטורית נסיים בשייט נוסף שיחזיר אותנו לנקודת המוצא. לעת ערב חזרה למלון.
  • בורגטו סול מינצ'יו, פארמה, חווה אורגנית לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל בורגטו סול מינצ'יו, כפר זעיר השוכן לו בתוך נהר מינצ'יו, שהפך בשנים האחרונות לחלק מאתרי ה"חובה" למטיילים בצפון איטליה. נשים פעמינו אל חבל אמיליה- רומאניה ונבקר בפארמה, עיר הולדתו של טוסקניני, מגדולי המנצחים במאה ה-20 ובה קבורים המלחין פגאניני וגדול מחברי האופרות, ג'וזפה ורדי. העיר ידועה גם בגבינת הפרמזן, הגבינה הקשה העוברת תהליך התיישנות וידועה בריחה ובטעמה החזקים. נבקר בקתדרלה העתיקה (במידה ופתוח) עם ציורי הקיר היפהפיים של קורג'יו, שנחשב לאחד הציירים החדשניים במאה ה-16, שנטש את סגנון הרנסאנס הקלאסי והחל לצייר בסגנון הבארוק. נמשיך בסיור בחווה אורגנית ובה מפעל לייצור גבינת הפרמז'ן ונלמד על תהליך ייצור הגבינה הקשה במפורסמת, כולל טעימות. חזרה למלון.
  • אגם מג'ורה- איזולה בלה, ארמון בורומיאו, מילאנו יום טיול לאגם מג'ורה. נטייל בעיירת הנופש סטרזה. נמשיך בשייט באגם לאיזולה בלה ונבקר בארמון בורומיאו, על גניו הססגוניים. נשים פעמינו למילאנו. נבקר בין היתר בגלריית ויטוריו עמנואל השני, נתרשם מבניין תיאטרון לה סקאלה, וכמובן מהדואומו המרהיב ביופיו. חזרה למלון בשעות הערב.
  • מפלי ורונה, אגם גארדה- שייט וסיור בעיירות החוף, ורונה - תל אביב עם בוקר נצא לטיול של נופים וביקור בעיירות הנופש לשפת אגם גארדה. נבקר בריבה דל גארדה - השוכנת בקצהו הצפוני של האגם ובמפלי ורונה הידועים, תופעת טבע מופלאה של מפלי מים זורמים בשצף בתוך מעבה ההר. נערוך שייט באגם גארדה ללימונה, הידועה בעצי הלימונים ולמלצ'זינה, השוכנת למרגלות הר המונטה באלדו. בשעות הערב, העברה לנמל התעופה של ורונה וטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם