• תל אביב - לונדון, גריניץ' מנמל התעופה ע"ש בן גוריון נצא בטיסת בוקר של אל על ללונדון. לאחר הנחיתה ניסע לביקור בגריניץ', בו עובר קו האורך 0 ובו נקבעה נקודת ההתחלה של כל אזורי הזמן בעולם. נצפה בנוף המרהיב ועל נהר התמזה, החוצה את לונדון ואשר על גדותיו נוסדה העיר. נתרשם מקאטי-סארק, סירת המפרשים האחרונה שנבנתה במאה ה-19. נמשיך לקובנט גארדן (שם הוסרט הסרט "גברתי הנאווה"), עם האווירה המיוחדת שבו כולל שלל החנויות מופעי הרחוב. בתום הביקור נגיע למלון.
  • לונדון עם בוקר נצא לסיור נבקר ב"סיטי", המרכז הפיננסי של לונדון. נצפה בגשר לונדון המרשים ובמצודה המפורסמת. ניסע לאורך נהר התמזה עד לבתי הפרלמנט ומגדל השעון - ה"ביג בן". נמשיך לכיכר טרפלגר, המנציחה את ניצחונה של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805. במרכז הכיכר ניצב עמוד נלסון, שעליו פסלו של הלורד אדמירל נלסון, מפקד הצי הבריטי בקרב טרפלגר. נראה את רחוב דאונינג 10 - מקום מושבו של ראש הממשלה, נמשיך דרך כיכר פיקדילי ונראה את ארמון בקינגהם - מקום מגוריה של משפחת המלוכה הבריטית ומקום חילופי המשמר המלכותי. בערב – אפשרות (בתשלום) לצאת לחזות בהצגת מחזמר.
  • לונדון הבוקר נצא בלוויית מלווה הקבוצה ובתחבורה הציבורית (הכלולה במחיר) לביקור במוזיאון הטבע, בו אוסף של שלדי דינוזאורים, פוחלצי בעלי חיים ועוד. אחה"צ – אפשרות (בתשלום) לבקר במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו ולפגוש בדמויות מפורסמות מעולם הקולנוע, הבידור, הספורט ועוד.
  • לונדון – פריס נעשה דרכנו לתעלה המפרידה בין אנגליה ליבשת אירופה – תעלת לאמנש. נחצה בשייט מעבורת את התעלה לקלה שבצרפת ומשם נמשיך לנסוע בנופיה החקלאיים של צפון צרפת לפריס. בערב - אפשרות (בתשלום) לצאת לסיור באתריה המרשימים והמוארים של העיר, כולל שייט בנהר הסיין.
  • פריס נצא לסיור מקיף. נגיע לכיכר הקונקורד, בה נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה, נראה את שער הניצחון המרשים ומרחבת ארמון שאיו נצפה אל מגדל אייפל ונראה את בית האקדמיה הצבאית. נראה גם את ארמון האינווליד, בו קבור ה"קיסר" בונפרטה ונעלה לתצפית ממגדל מונפרנאס, גורד השחקים המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 בה נמצא המצפה וברגל נגיע לקומה ה-59, שם נמצאת מרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נמשיך לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג ואת קתדראלת הנוטרדאם העתיקה (הנמצאת בשיפוצים לאחר השריפה ב 2019 ), ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עיריית העל המרשים של פריס ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נראה את מוזיאון הלובר, נתרשם מיופייה של כיכר ונדום ונראה את בית האופרה המפורסם. בערב - במולדת הקברט והקאן-קאן, ניתן לצאת (בתשלום) לבילוי מהנה במועדון המפורסם "פאראדי לאטין".
  • פריס, ג'יברני ניסע לגי'ברני ונבקר בביתו של הצייר קלוד מונה, האימפרסיוניסט הידוע ובגנים הצמודים אליו. כמה מציוריו המוכרים של מונה, ביניהם ציורי חבצלות המים המרהיבים שלו, צוירו ממש שם. אחה"צ - נחזור לפריס ונבקר בגבעת המונמארטר המפורסמת, שם נטייל בפלאס די טרטר ההומה בציירי פורטרטים, קריקטוריסטים, אמני רחוב, ואלפי תיירים הפוקדים את דוכני האמנים, המסעדות ובתי הקפה.
  • פריס (עמק הלואר) יום חופשי בפריס. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) ליום טיול לעמק הלואר המפורסם בטירות האגדתיות הפזורות לאורכו, שהוקמו בעיקר בתקופת הרנסאנס, במאות ה-15 ו-16, בהן פרחו האומנויות באירופה המערבית. נבקר בטירת שנונסו, הבנויה על נהר השר. הטירה כונתה "טירת הנשים", לאחר שהנרי השני העניק את הטירה כמתנה במאה ה-16 לפילגשו דיאן דה פואטייה. לאחר ביקור בטירה ובגנים, נמשיך לשמבור, הגדולה בטירות הלואר, המכילה 440 חדרים ויופייה המיוחד הוא הגג על צריחיו המעוגלים. חזרה למלון.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם