• תל אביב – מינכן, שטוטגארט ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא למינכן, בירת בוואריה. עם ההגעה נערוך סיור בעיר ותחילה נבקר בכפר ובאצטדיון האולימפי המפורסם, בו התקיימה אולימפיאדת 1972. נמשיך לסייר בכיכר מריאן, המהווה את לב העיר העתיקה והמרכז ההיסטורי שלה. נראה את "בית העירייה החדש" הבנוי בסגנון ניאו גותי מרהיב ומפורסם במשחק הפעמונים ("קלוקן שפיל"), הנערך במרפסתו. נמשיך לכיכר קארל (שטאכוס), מהמפורסמות בעיר עם מזרקה במרכזה. נעבור ברחוב מקסימיליאן האלגנטי ונבלה במדרחוב המפורסם של מינכן. בתום הביקור נמשיך בנסיעה לשטוטגארט, בירת מדינת באדן-וירטמברג. לינה באזור.
  • טובינגן, שטוטגארט ומוזיאון מרצדס הבוקר ניסע  לטובינגן, עיר אוניברסיטאית השוכנת על גדות נהר הנקר, יובל של נהר הריין. נסייר ונטייל בעיר העתיקה, ששמרה על אופייה וצביונה ולא נהרסה במלחמת העולם השנייה. נחזור לשטוטגארט ונערוך סיור בו נראה את המבנים המרשימים ובהם בית האופרה, הארמון הישן ועוד. כמו כן נבקר במוזיאון מרצדס-בנץ (כפוף לשעות פתיחה), בו מוצג אוסף של מכוניות שונות ומתקופות שונות.
  • שטרסבורג, קרלסרוהה נעשה את דרכנו לשטרסבורג, בירת חבל אלזאס ואחת משלוש הבירות של האיחוד האירופי. נערוך סיור בעיר בו נראה את בית הכנסת "שלום", שנבנה ב-1950 על שרידי בית הכנסת העתיק שהוחרב ע"י הנאצים. נתרשם מקתדראלת נוטרדאם היפהפייה, מבנה גותי מרהיב וענק מאבן אדומה שנחצבה בהרי הווג' הסמוכים ומעוטר בדמויות מהתנ"ך ומהברית החדשה. נבקר ברובע "צרפת הקטנה" - הרובע המקסים בו תעלות מים, בתים ציוריים, בתי קפה וחנויות מזכרות. בתום הסיור ניסע למלון באזור קרלסרוהה.
  • אירופה פארק יום של חוויות והנאה בו נצא לביקור באחת האטרקציות המעולות באירופה – אירופה פארק. הפארק מחולק לחמישה עשר אזורים שונים, רבים מהם על שמן של ארצות או מחוזות באירופה. מלבד טיול ב"ארצות השונות" וטעימת המאכלים הלאומיים שלהן, נוכל למצוא בפארק למעלה מ-100 מתקנים והופעות טובות, ביניהם ספינת פיראטים מתנדנדת, מסלולי מרוצים, קרוסלות, מתקני ושעשועי מים, שייט רפסודות, מגלשות מים, רכבות הרים ועוד. חזרה למלון.
  • פרייבורג, טיטיזי, פארק מים פנינו מועדות לפרייבורג, בירת היער השחור - עיר אוניברסיטאית יפה ותוססת עם שפע של בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי. נראה את בית הכנסת עם האנדרטה המעניינת שבחזיתו, את הקתדראלה הגותית המרשימה בגודלה ואת כיכרות ראטהאוז ומינסטר. נמשיך לטיטיזיי, עיירת הנופש שקיבלה את שמה מהאגדה על טיטוס שטבל באגם, כאשר שימש בתפקיד המושל צבאי של האימפריה הרומית. נטייל לאורך האגם ובין חנויות המזכרות ושעוני הקוקייה. נמשיך לבילוי משפחתי מהנה בפארק המים הנפלא והחווייתי, עם שפע בריכות ומגלשות המים שבו וכולל אטרקציות מים המתאימות כמעט לכל גיל. לעת ערב נחזור למלון.
  • מגלשה אלפינית, מפלי טריברג הבוקר מועדות פנינו לאחת האטרקציות הפופולאריות ביער השחור – מגלשת הרים אלפינית, ממגלשות ההרים המלהיבות ביותר ביער השחור. זוהי אטרקציה נפלאה של כמעט 3 קילומטרים של סיבובים ופיתולים מלהיבים (יש להקפיד על מרחק מהגולשים לפניכם). נגיע ברכבל אל נקודת המוצא ואת הדרך מטה נעשה במגלשה. נמשיך לטריברג, עיירה אופיינית ליער השחור – מפלי מים, עבודות עץ, מזכרות וכמובן שעוני קוקייה מהגדולים והיפים בעולם. נבקר במפלי טריברג, מפלי המים הגבוהים בגרמניה ונחזור למלון.
  • קולמר, פארק פנדורנה, ציריך – תל אביב  הבוקר ניסע אל  קולמר שבחבל אלזס, עיר עתיקה שחלקה הגדול הינו מדרחוב שהוא מעין מוזיאון פתוח.  נראה את העתק פסל החירות המוצב בעיר לכבודו של הפסל יליד קולמר, פרדריק אוגוסט ברתולדי, אשר עיצב אותו. נראה את "ונציה הקטנה", את בתי העץ והפרחים המרהיבים. נמשיך לביקור בפארק פנדורנה, שם נתנסה בשלל פעילויות מאתגרות  ומהנות לכל המשפחה, כמו קיר טיפוס, מקפצות, ואף פארק חבלים  מקורה. בתום הביקור נעשה את דרכנו לנמל התעופה של ציריך, לטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם