• תל אביב - ורונה, מוזיאון המכוניות ניקוליס, אגם גארדה - סירמיונה, שייט בסירות מירוץ נמריא בשעות הבוקר מנתב"ג לצפון איטליה. עם הנחיתה נכנס לביקור במוזיאון כלי הרכב העתיקים ניקוליס המציג אוסף מגוון, פאר תוצרת תעשיית הרכב העולמי. נמשיך לורונה, הידועה גם כעיר בה התרחש סיפור האהבה המפורסם בין רומיאו ויוליה. באזור העתיק של העיר ארכיטקטורה מרהיבה לצד עיר מודרנית הומת אדם. נצא לסיור רגלי ונראה את האמפיתיאטרון הרומי, את חצר ביתה והמרפסת של יוליה עת המתינה לאהובה רומיאו. נשים פעמינו אל סירמיונה, עיירת נופש ציורית בדרום אגם גארדה. נטייל בסמטאותיה הציוריות המשופעות בג'לטריות וחנויות, נראה את המבצר שנבנה לפני מאות שנים ע"י השליטים המקומיים ונצא לשייט מרתק בסירות מרוץ, לעת ערב נגיע למלון.
  • האלפים הדולומיטים, אגם קארצה, אורטיזיי, רכבל לתצפית עוצרת נשימה נצא ליום טיול קסום בהרי האלפים הדולומיטים, המשלבים אופי הררי אוסטרי עם יופי וטעם איטלקי. נבקר באגם קארצה - אגם בצבעי טורקיז-כחול עמוק. נמשיך דרך כפרים ועיירות מטופחות, נעצור בנקודות תצפית מרשימות לאורך הדרך. נגיע לעיירה הציורית אורטיזיי, השוכנת בעמק על מדרון האלפים של סיוזי ומוקפת יערות. נטייל ברחובותיה מלאי אווירה אוסטרית ובמרכזה מדרחוב יפהפה. נעלה ברכבל לאחת הפסגות של הרי האלפים לתצפית עוצרת נשימה. לקראת ערב חזרה למלון.
  • פארק עולם הקולנוע ועולם המים יום של בילוי והנאה באחד הפארקים האטרקטיביים באזור אגם גארדה. נתחיל בפארק עולם הקולנוע בו נראה את הגיבור האמריקאי - רמבו, את הגיבור המכסיקני - זורו, מופע משאית הקרב בג'ונגל ועוד. בהמשך נהנה ממגוון האטרקציות בפארק עולם המים, בו נוכל לשחות ולבלות בין מגלשות המים, הבריכות ואטרקציות המים השונות. (בפסח וסוכות פארק המים סגור. יתקיים ביקור באתר חלופי). בערב - אפשרות בתשלום להצטרף לבילוי במופע אבירים בסגנון ימי הביניים, כולל ארוחת ערב.
  • ונציה עם בוקר ניסע לונציה ההיסטורית. בסירה פרטית נשוט אל הגטו היהודי העתיק, שהיה הגטו הראשון באירופה. נראה את בית הכנסת הספרדי, שנוסד ב-1580 על ידי הקהילה היהודית שהגיעה לונציה בעקבות גירוש ספרד החל מסוף המאה ה-15 ומשמש עדיין את הקהילה היהודית. נקבל הסברים על ההיסטוריה המרתקת של המקום ונצא אל הכיכר המפורסמת - פיאצה סאן מרקו, אותה כינה נפוליאון "הטרקלין היפה ביותר באירופה". נראה את מגדל הפעמונים המתנשא מעל הכיכר, את הבזיליקה ע"ש סאן מרקו, ארמון הדודג'ים וגשר האנחות המפורסם. נמשיך בסיור רגלי דרך הסמטאות והמבנים הונציאניים המרשימים לגשר הריאלטו, לצידו פועל שוק הנושא את אותו השם. את יומנו בונציה ההיסטורית נסיים בשייט. לעת ערב חזרה למלון.
  • פארק החבלים, סדנה להכנת פיצה וארוחה, בורגטו סול מינצ'ו לאחר ארוחת הבוקר נצא לבילוי בפארק החבלים. הפארק ממוקם בעמק ואלפוליצ'לה הירוק והפורה. הביקור בפארק כולל הדרכה, לבישת ציוד מתאים ופעילות חווייתית על חבלים בין העצים. כמו כן, נבקר בגשר הטבעי PONTE DI VEJA שככל הנראה נוצר בתקופה הפרה היסטורית. נמשיך לחוויה טעימה לכל המשפחה- סדנת פיצה, הכוללת לימוד, הכנת הבצק, בחירת התוספות, אפייה וכמובן אכילה של פיצה עסיסית וטעימה, כולל משקה קל. נמשיך לבורגטו סול מינצ'ו, כפר ציורי השוכן על פלגי מים, שהפך בשנים האחרונות לפנינה תיירותית בצפון איטליה.
  • פארק גארדה לנד לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום בילוי מהנה בפארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה- הגארדה לנד, שילוב של ארץ ההרפתקאות והאשליות. שייט במתקן "פוסידון", רכבת הרים במהופך, טיסה לחלל ב"טורנדו הכחול", שייט אבובים ועוד. נוכל גם ליהנות ממופעים מיוחדים ובהם החלקה על הקרח ולרשות הילדים הקטנים יותר חוויה ב"עולם הילד". חזרה למלון.
  • מפלי ורונה, אגם גארדה - שייט וסיור בעיירות החוף, ורונה - תל אביב עם בוקר נצא לטיול של נופים וביקור בעיירות הנופש לשפת אגם גארדה. נבקר בריבה דל גארדה - השוכנת בקצהו הצפוני של האגם ובמפלי ורונה הידועים, תופעת טבע מופלאה של מפלי מים זורמים בשצף בתוך מעבה ההר. נערוך שייט באגם גארדה ללימונה, הידועה בעצי הלימונים ולמלצ'זינה, השוכנת למרגלות הר המונטה באלדו. העברה לשדה התעופה של ורונה, טיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם