• תל אביב - רומא מנתב"ג נמריא לרומא, בירת איטליה. עם הנחיתה נצא לסיור מודרך ונבקר בכנסיית סנט פיטר בכבלים, בה פסל משה של מיכאלאנג'לו. נצפה על הקולוסאום, הפורום הרומי ושער טיטוס. בהמשך ניכנס לביקור בבזיליקה הגדולה בעולם - הבזיליקה ע"ש סאן פייטרו במדינת הוותיקן, בה נתפעל מהעושר וההדר שבה כמו גם מיצירותיהם של גדולי אומני הרנסנס ובהם פסל "הפייטה" של מיכאלאנג'לו. לקראת ערב העברה למלון.
  • פארק מג'יקלנד, טיבולי יום בילוי נפלא של כיף וחוויות בפארק מג'יקלנד. נבלה לנו בעולם שכולו קסם, אגדות ופנטזיות. ממופעים ומתקני שעשועים המיועדים למגוון גילאים - רכבות הרים, שייט אבובים, מתקני מים נפלאים ועיצוב מרהיב המגרה את הדמיון הכולל מתקנים משוכללים. נמשיך בדרכנו לטיבולי ונבקר בגנים המפורסמים ביותר באיטליה. נטייל במתחם וילה ד'אסטה, ארמון המעוטר בציורי קיר, אך האטרקציה העיקרית הינם הגנים ומזרקות המים, שהוכרו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נתרשם מכ-500 מקווי מים מעוצבים – בריכות, מפלים ובעיקר מזרקות, המעוטרות בדרקונים, אלים, חיות ופסלים מרחבי רומא. חזרה למלון.
  • אורבייטו, סאן ג'מיניאנו, טוסקנה ניפרד מרומא בדרכנו לעיירה המוקפת חומה אורבייטו, ששמרה על צביונה ההיסטורי למעלה מ-2,500 שנה. נטייל בסמטאות הצרות של העיר העתיקה ונראה את הקתדראלה המפורסמת בה שורשים אטרוסקים, הקודמים לרפובליקה הרומית. נמשיך צפונה לחבל טוסקנה בנופי אזור חבל היין, המשופעים במטעי גפנים וידועים בייצור יינות איכותיים. נגיע לביקור בסאן ג'מיניאנו - "מנהטן" של ימי הביניים, עיירה בה התחרו ביניהם האצילים מי יבנה מגדל גבוה יותר מעל ביתו. כל המגדלים נותרו על כנם עד היום והם מהווים תפאורה יוצאת דופן. נסיים את היום במלון באזור טוסקנה.
  • פירנצה, פיזה סיור מודרך בפירנצה, עיר הולדת הרנסאנס ובירת טוסקנה. מיכאלאנג'לו, ליאונרדו דה וינצ'י, בוטיצ'לי, דונאטלו, ג'יוטו, משפחת המדיצ'י ועוד - אלו רק חלק מהאישים והאומנים הדגולים הקשורים לפירנצה ולטוסקנה. נתחיל בתצפית יפהפייה על העיר מכיכר מיכאלאנג'לו. נמשיך לכיכר הדואומו ונתבונן בשערים המזרחיים של כנסיית הטבילה, המציגים תמונות מהתנ"ך ואשר מיכאלאנג'לו העניק להם את השם "שערי גן העדן של גיברטי". נשים פעמינו לכיכר הסיניוריה המהווה מעין מוזיאון פסלים פתוח ולפונטה ווקיו - הגשר העתיק על נהר הארנו. דרכנו תעבור דרך בזיליקת סנטה קרוצ'ה בעלת מגן דוד בחזיתה ונשמע את הסיפור הפיקנטי אודות האדריכל היהודי ניקולו מטס והאישים הקבורים בה. נמשיך לביקור בפיזה, נצטלם עם המגדל הנטוי המפורסם ונראה את הדואומו וכנסיית הטבילה (הבפטיסטריום). לעת ערב נחזור למלון.
  • ונציה עם בוקר ניסע לונציה ההיסטורית. בסירה פרטית נשוט אל הגטו היהודי העתיק, שהיה הגטו הראשון באירופה. נראה את בית הכנסת הספרדי, שנוסד ב-1580 על ידי הקהילה היהודית שהגיעה לונציה בעקבות גירוש ספרד בסוף המאה ה-15 ומשמש עדיין את הקהילה היהודית. נקבל הסברים על ההיסטוריה המרתקת של המקום ונצא בשייט נוסף אל הכיכר המפורסמת – פיאצה סאן מרקו, אותה כינה נפוליאון "הטרקלין היפה ביותר באירופה". המראה היפה של הכיכר הופך מושלם כאשר מציפות אותה להקות היונים הנוחתות בחיפוש אחרי גרגירי מזון. נראה את מגדל הפעמונים המתנשא מעל הכיכר, את הבזיליקה ע"ש סאן מרקו, ארמון הדודג'ים וגשר האנחות המפורסם. נמשיך בסיור רגלי דרך הסמטאות והמבנים הונציאניים המרשימים לגשר הריאלטו, לצידו פועל שוק הנושא את אותו השם. את יומנו בונציה ההיסטורית נסיים בשייט נוסף אל האוטובוס שייקחנו למלון באזור ונטו.
  • פארק עולם הקולנוע ועולם המים יום של בילוי והנאה באחד הפארקים האטרקטיביים באזור אגם גארדה. נתחיל בפארק עולם הקולנוע בו נראה את הגיבור האמריקאי - רמבו, את הגיבור המכסיקני - זורו, מופע משאית הקרב בג'ונגל ועוד. בהמשך נהנה ממגוון האטרקציות בפארק עולם המים, בו נוכל לשחות ולבלות בין מגלשות המים, הבריכות ואטרקציות המים. בערב - אפשרות להצטרף (בתשלום) לבילוי במופע אבירים בסגנון ימי הביניים, כולל ארוחת ערב.
  • פארק גארדה לנד, סירמיונה ושייט בסירות מירוץ נצא לבילוי וכיף משפחתי בפארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה, גארדה לנד, שילוב של ארץ ההרפתקאות והאשליות. שייט במתקן "פוסידון", רכבת הרים במהופך, טיסה לחלל ב"טורנדו הכחול", שייט אבובים ועוד. נוכל גם ליהנות ממופעים מיוחדים ובהם החלקה על הקרח ולרשות הילדים הקטנים יותר קיים "עולם הילד". בתום הבילוי בפארק ניסע לבקר בסירמיונה, עיירת הנופש הציורית והידועה בדרום אגם גארדה, השוכנת על לשון יבשתית החודרת אל תוך האגם. נערוך שייט מרתק בסירות מירוץ, נראה את המבצר שנבנה לפני מאות שנים ע"י השליטים המקומיים ונטייל בסמטאותיה הציוריות המשופעות בג'לטריות רבות וחנויות אוכל ומזכרות. חזרה למלון.
  • ורונה, מילאנו - תל אביב ניסע לביקור בורונה, הידועה בעיקר בשל הסיפור הידוע של רומיאו ויוליה, שכביכול התרחש בה. באזור העתיק של העיר ארכיטקטורה עתיקה יפהפייה לצד עיר מודרנית הומת אדם. נערוך סיור רגלי בו נראה את הארנה (האמפיתיאטרון הרומי) מהמפורסמים בעולם. נמשיך לחצר ביתה של יוליה ונראה את המרפסת המפורסמת בה המתינה לאהובה רומיאו. נמשיך אל מילאנו, בה נערוך סיור היכרות. נבקר בין היתר בגלריית ויטוריו עמנואל השני, נתרשם מבנין תיאטרון לה סקאלה וכמובן מהדואומו המרהיב ביופיו. בערב - ניסע לנמל התעופה של מילאנו, לטיסת הלילה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם