• תל אביב - אוסלו ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס דרך ריגה לאוסלו, בירת נורבגיה. לאחר הנחיתה נצא לסיור שיכלול ביקור בפרוגנר פארק, בו כ-200 פסלים של האומן גוסטאב ויגלאנד. נבקר במקפצת הסקי הולמנקולן, נראה את הארמון המלכותי, את בית העירייה בו מוענק פרס נובל לשלום, את מצודת אקרסהוס ועוד. כמו כן, נבקר במוזיאון רפסודת "קונטיקי" של גדול החוקרים הימיים תור היירדאל. בתום הסיור נגיע למלון באזור.
  • מפלי וארינג, מפלי שטיינדל, ברגן מאוסלו ניסע לביקור במפלי וארינג. נמשיך בנופים קסומים של הרים, אגמים ומפלים לאורכו של הארדנגרפיורד, נבקר במפלי שטיינדאל ובערב נגיע לברגן, בירת ארץ הפיורדים. לינה באזור.
  • ברגן, האיים באוקיינוס האטלנטי ברגן, עיר נמל השוכנת לשפת האוקיינוס האטלנטי ומוקפת הרים. העיר נחשבת לבירת חבל הפיורדים ולאחת הערים היפות בעולם. את היום נקדיש לסיורים בעיר - בנמל, בסמטאותיו הצרות של רובע בריגן הציורי, לצד בתי העץ הצבעוניים מתקופת ימי הביניים ברובע ההנסיאטי ובשוק הדגים הססגוני. נעלה לפסגת הר הפלויאן בפוניקולר לתצפית מרהיבה על העיר הבנויה על שבע גבעות ואל הפיורד של ברגן. אחה"צ - נצא לטיול על פני הגשרים שבין האיים באוקיינוס האטלנטי.
  • סטלהיים, ארץ הפיורדים ניפרד מברגן וניסע למלון סטלהיים. ממרפסת המלון נביט בנוף המדהים – הרים, עמקים ויערות עד. נשתה משקה חם ונמשיך בנסיעה עד הגיענו לאזור הפיורדים. העברה למלון וארוחת ערב.
  • בריקסדאל, גיירנגר לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמינו אל קרחון בריקסדאל, שלוחה של שדה הקרח העצום יוסטדאל, היחיד באירופה המהווה שריד לתקופת הקרחונים הקדומה. נעלה רגלית אל הקרחון (למעוניינים ניתן להשכיר בתשלום, רכב גולף אל הקרחון). העברה למלון באזור הפיורדים, ארוחת ערב.
  • גיירנגרפיורד, דרך הטרולים יום של טבע פראי ונשגב ביופיו מעבר לכל דמיון. נתחיל את היום בשייט מרהיב בפיורד הנחשב ליפה בעולם – הגיירנגר, פיורד צר ומתפתל שאורכו כ-15 ק"מ. נמשיך לדרך נופית מרהיבה - דרך הנשרים. 25 קילומטרים של עיקולים תלולים לתצפית מרהיבה על פיורד הגיירנגר. ואם לא די בדרכים הנופיות עד כה, נטפס מעלה ב-11 פיתולים חדים בדרך הטרולים ונחשף לנופים דרמטיים שמסביב. נצא בנסיעה בדרך הררית אל אנדלסנס שבקצה הרומסדלפיורד. הגעה לאזור וינסטרה. ארוחת ערב.
  • לילהאמר, אורברו ניסע דרומה באזור עמק גודבראנדס ודרך פר גינט ונלמד אודות המחזה מהמאה ה-19 של הנריק איבסן המספר על הרפתקאותיו של בחור נורבגי בשם פר גינט. למחזה חוברה יצירה מוזיקלית מאת ידי אדוארד גריג. נגיע ללילהאמר ונבקר במקפצת הסקי המפורסמת ובמוזיאון הפתוח במייהאוגן, בו נזכה להצצה אל חיי הכפר הנורבגיים והפולקלור המקומי. נמשיך בנסיעה באזורים של יערות, שדות ואגמים, "נחצה" את הגבול לשבדיה ולעת ערב נגיע למלון באזור אורברו או קרלסטאד.
  • שטוקהולם פנינו מועדות לשטוקהולם, בירת שבדיה. עם ההגעה נצא לסיור במהלכו נבקר בבית העירייה המפורסם, בו מתקיימים הנשף והארוחה שלאחר הענקת פרסי נובל השונים (למעט פרס נובל לשלום המוענק באוסלו). נראה את הארמון המלכותי ובסמוך לו את הכנסייה הגדולה, בה התקיימו בעבר אירועים חשובים של משפחת המלוכה. כמו כן, נתרשם מהעיר העתיקה והרבעים החדשים של העיר. הסיור יכלול גם ביקור מיוחד במוזיאון אניית התותחים "וואסה", שטבעה בהפלגת הבכורה במאה ה-17 ונמשתה מן הים כמעט בשלמותה. בערב - נצא לסיור רגלי בעיר העתיקה גמלא סטאן, האזור התוסס והיפה בעיר.
  • שטוקהולם, שייט לילי להלסינקי בוקר נוסף בשטוקהולם לסיום הביקורים וההיכרויות. למעוניינים, אפשרות (בתשלום) לבקר בגן הפסלים מילסגארדן של הפסל מילס, או לבלות בפארק סקאנסן, בו תצוגת קבע של אורח חיי העם השבדי. אחה"צ - נפליג בשייט לילי להלסינקי בתאים זוגיים פנימיים עם 2 מיטות תחתונות.
  • הלסינקי, רכבת לסנט פטרבורג בשעות הבוקר נעגון בהלסינקי, בירת פינלנד ולאחר ארוחת בוקר בספינה נצא לסיור בו נראה את העיר החדשה, כיכר הסנאט בה נראה את הקתדרלה, אוניברסיטת הלסינקי ונבקר בכנסיית "טמפליאוקיו" החצובה כולה בסלע. בהמשך נבקר ברובע ה"רוסי" של העיר, נראה את הקתדראלה הפרבוסלבית המרשימה, אוספנסקי ואת מצבת הזיכרון לזכרו של המלחין הפיני הלאומי, סיבליוס. אחה"צ  - נצא בנסיעה ברכבת מהלסינקי לסנט פטרבורג. הגעה בשעות הערב והעברה למלון.
  • סנט פטרבורג, סיור לילי נתחיל את סיורנו בעיר הקרויה על שמו של פטר הראשון, שהפך את העיר לבירת הממלכה הרוסית במאה ה-18. נהנה מיופייה של העיר על שדרותיה הרחבות ושפע הארמונות והקתדראלות. נבקר בקתדרלת קזאן המרשימה, שנבנתה בהשראת בזיליקת סאן פייטרו ברומא ובה קבור מפקד הצבא הרוסי מיכאיל קוטוזוב, שנלחם בגבורה בנפוליאון בקרב בורודינו בשנת 1812. נראה את קתדראלת סנט אייזיק, את ארמון החורף המרשים ואת אוניית הקרב אורורה, אשר נתנה את האות לפרוץ מהפכת אוקטובר ב-1917. נבקר במצודת פטר ופול, בה קבורים הצאר פטר הגדול ואחרים מבני משפחתו. נערוך שייט בתעלות העיר ונתרשם מיופיים של המבנים היפהפיים של העיר. חזרה למלון, ארוחת ערב. בערב- נצא לסיור לילי בעיר המוארת, כולל צפייה בפתיחת הגשרים (משעה 22.30 עד 02:30)
  • סנט פטרבורג סיור מודרך במוזיאון ההרמיטאז', ארמון החורף של צארי רוסיה, המשמש משכן לאחד ממוזיאוני האומנות המהוללים בעולם כולו. עתיקות מצרים, יוון ורומא, רהיטים, שטיחים ועוד. גדולי האימפרסיוניסטים הם רק חלק קטן מהאוסף המדהים שאוצר מוזיאון זה בתוכו. אחה"צ - נבקר בארמון ע"ש פליקס יוסופוב, בו נרקמה מזימת רציחתו של גרגורי רספוטין, דמות השנויה במחלוקת בהיסטוריה הרוסית. הביקור המעניין ייקחנו בין חדרי הארמון, דמויות השעווה והמרתף בו נרצח רספוטין. נסיים את היום בביקור בבית הכנסת ונחזור למלון. ארוחת ערב.
  • סנט פטרבורג, פטרהוף לאחר ארוחת הבוקר נערוך שייט בים הבלטי לפטרהוף - ארמון הקיץ של פטר הראשון, אשר עוצב בהשפעת ארמון ורסאי ומפורסם בעיקר הודות לגנים היפהפיים ובריכות ומזרקות המים המיוחדות. נטייל בגנים ובין מזרקות ובריכות המים ונחזור באוטובוס לסנט פטרבורג. נטייל לאורך שדרת נייבסקי פרוספקט - ה"שאנז אליזה" של סנט פטרבורג, אשר שימשה כתחילתה של הדרך לעיר העתיקה נובגורוד. חזרה למלון, ארוחת ערב.
  • פבלובסק, סנט פטרבורג - תל אביב לאחר ארוחת הבוקר נבקר באנדרטת הזיכרון ובמוזיאון "בלוקדה" להנצחת המצור הגרמני בן 900 הימים  על העיר. נמשיך למחוז פבלובסק ונבקר בארמון פבלובסק, ארמון ניאו-קלאסי מרשים אשר הוקם בפארק רחב ידיים על גניו המרשימים עבור הקיסר פאבל הראשון כמתנה מאמו, הקיסרית יקטרינה. בהתאם לשעת הטיסה, ניסע לנמל התעופה של סנט פטרבורג ונטוס דרך ריגה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם