• תל אביב - רומא, קסטלי רומני מנמל התעופה ע"ש בן-גוריון נמריא בטיסת בוקר של אל על לרומא. עם הנחיתה ניסע אל קסטלי רומני- אזור הררי וולקני במרכזו שני אגמים יפהפיים וסביבם עיירות שוקקות חיים. החל מימי הביניים הפך האזור ליעד מבוקש ע"י אצילי רומא, דבר שהוביל לפיתוחן של 13 עיירות באזור. נבקר בנמי, עיירה רגועה וציורית המפורסמת בתותי הבר הטעימים הגדלים בשטחה. נמשיך לביקור בקסטל גנדולפו, אחת העיירות המתויירות ביותר במחוז בה שוכן גם מעון הקיץ של האפיפיור. בתום הביקורים נגיע למלון. בערב - אפשרות להצטרף בתשלום לסיור ערב בכיכרות רומא.
  • רומא, טיבולי כיכרותיה ורחובותיה של רומא יהיו ממוקדי הסיור של הבוקר. נבקר בכנסיית סנט פיטר בכבלים, ובה פסל משה של מיכאלאנג'לו. נראה את הקולוסאום ואת הפורום הרומי כולל שער טיטוס. בהמשך ניכנס לביקור בבזיליקה המופלאה והגדולה ביותר בעולם - הבזיליקה ע"ש סאן פייטרו במדינת הוותיקן, בה נתפעל מהעושר וההדר שבה כמו גם מיצירותיהם של גדולי אומני הרנסנס ובהם פסל "הפייטה" של מיכאלאנג'לו. חזרה למלון. אחר הצהריים - אפשרות להצטרף בתשלום לביקור בגני טיבולי (וילה ד'אסטה). טיבולי הייתה עיירת הקיט של הקיסרים הרומאים ושל אצילים מתקופת הרנסנס. וילה ד'אסטה הינה יצירת מופת אדריכלית בעלת גנים אלגנטיים, חמש מאות מזרקות מים המעוטרות בדרקונים, אלים, חיות ופסלים מרחבי רומא. במתחם נמצא ארמון המעוטר בציורי קיר.
  • אורבייטו, סאן ג'מיניאנו, טוסקנה לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מרומא בדרכנו לאורבייטו, עיר מוקפת חומה השוכנת בראש מצוק וולקני. העיר הצליחה לשמר את צביונה ההיסטורי למעלה מ-2,500. נעלה בפוניקולר אל ראש הצוק. נטייל בסמטאות הצרות של העיר העתיקה ונראה את הקתדרלה המפורסמת בה שורשים אטרוסקים הקודמים לרפובליקה הרומית. נמשיך צפונה באוטוסטרדת דל סול לעבר חבל טוסקנה- חבל היין האיטלקי המשופע במטעי גפנים והידוע באיכות היינות. נגיע לביקור בסאן ג'מיניאנו - "מנהטן" של ימי הביניים, עיירה בה התחרו ביניהם האצילים מי יבנה מגדל גבוה יותר מעל ביתו. כל המגדלים נותרו על כנם עד היום והם מהווים תפאורה יוצאת דופן. נסיים את היום במלון באזור טוסקנה.
  • פירנצה, פיזה עם בוקר נצא לסיור בפירנצה, עיר הולדת הרנסאנס ובירת טוסקנה. מיכאלאנג'לו, ליאונרדו דה וינצ'י, בוטיצ'לי, דונאטלו, ג'יוטו, משפחת המדיצ'י ועוד - אלו רק חלק מהאישים והאומנים הדגולים הקשורים לפירנצה ולטוסקנה. נתחיל בתצפית יפהפייה על העיר מכיכר מיכאלאנג'לו. נמשיך לכיכר הדואומו ונתבונן בשערים המזרחיים של כנסיית הטבילה, המציגים תמונות מהתנ"ך ואשר מיכאלאנג'לו העניק להם את השם "שערי גן העדן של גיברטי". הלאה לכיכר הסיניוריה המהווה מעין מוזיאון פסלים פתוח ונסיים בפונטה וקיו – הגשר העתיק על נהר הארנו. נמשיך לביקור בפיזה, נצטלם עם המגדל הנטוי המפורסם ונראה את הדואומו וכנסיית הטבילה (הבפטיסטריום). לעת ערב נחזור למלון.
  • סירמיונה, ורונה מחבל טוסקנה נשים פעמינו צפונה למחוז ונטו, בדרכנו אל סירמיונה, עיירת נופש ציורית בדרום אגם גארדה השוכנת על לשון יבשתית החודרת אל האגם. נראה את המבצר שנבנה לפני מאות שנים ע"י השליטים המקומיים ונטייל בסמטאותיה הציוריות המשופעות בחנויות אוכל ומזכרות. נמשיך לורונה, הידועה כעיר בה התרחש סיפור האהבה בין רומיאו ויוליה. באזור העתיק של העיר ארכיטקטורה עתיקה לצד עיר מודרנית הומת אדם. נצא לסיור רגלי ונראה את האמפיתיאטרון הרומי, את חצר ביתה והמרפסת של יוליה עת המתינה לאהובה רומיאו. לינה באזור ונטו.
  • האלפים הדולומיטים לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול קסום באלפים הדולומיטים, המשלבים אופי הררי אוסטרי עם יופי וטעם איטלקי. נבקר באגם קארצה - אגם בצבע טורקיז וכחול עמוק, כפרים ועיירות מטופחים ונקודות תצפית עוצרות נשימה. נעצור לתצפיות וצילומים לאורך הדרך ונשקיף על העמקים והאגמים השוכנים למרגלותיהם. נעפיל למעבר ההרים סלה, השוכן בגובה של 2,250 מ', אחד המעברים היפים והמפורסמים בדולומיטים ונערוך תצפית מהמרפסת הצופה אל האזור המופלא. נמשיך לעיירה אורטיזיי - עיירה מקסימה וציורית הגדולה ביותר בעמק ואל גארדנה המוקפת יערות ובנויה על מדרון האלפים של סיוזי. נטייל ברחובות האבן לצד בתים ציוריים ומדרחוב היפהפה באווירה אוסטרית. לקראת ערב חזרה למלון.
  • ונציה עם בוקר ניסע לונציה. בסירה פרטית נשוט אל הגטו היהודי העתיק, שהיה הגטו הראשון באירופה. נראה את בית הכנסת הספרדי, שנוסד ב-1580 על ידי הקהילה היהודית שהגיעה לונציה בעקבות גירוש ספרד החל מסוף המאה ה-15 ומשמש עדיין את הקהילה היהודית. נקבל הסברים על ההיסטוריה המרתקת של המקום ונצא אל הכיכר המפורסמת - פיאצה סאן מרקו, אותה כינה נפוליאון "הטרקלין היפה ביותר באירופה". המראה היפה של הכיכר הופך מושלם כאשר מציפות אותה להקות היונים הנוחתות בחיפוש אחרי גרגירי מזון. נראה את מגדל הפעמונים המתנשא מעל הכיכר, את הבזיליקה ע"ש סאן מרקו, ארמון הדודג'ים וגשר האנחות המפורסם. נמשיך בסיור רגלי דרך הסמטאות והמבנים הונציאניים המרשימים לגשר ריאלטו, לצידו שוק מקומי. את יומנו בונציה ההיסטורית נסיים בשייט נוסף שיחזיר אותנו לנקודת המוצא. לעת ערב חזרה למלון.
  • אגם מג'ורה, סטרזה, מילאנו - תל אביב ניסע מערבה לאגם מג'ורה המקסים ולעיירת הנופש סטרזה. למעוניינים אפשרות לערוך בתשלום שייט לאיזולה בלה ולבקר בארמון בורומיאו, על גניו היפהפיים והססגוניים. נמשיך למילאנו, בירת מחוז לומברדיה בה נערוך סיור היכרות. נבקר בין היתר בגלריית ויטוריו עמנואל השני, נתרשם מבניין תיאטרון לה סקאלה וכמובן מהדואומו המפורסם והמרהיב ביופיו. בערב - ניסע לנמל התעופה של מילאנו, לטיסת הלילה של אל על חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם