• תל אביב - פריס מנמל התעופה ע"ש בן גוריון נטוס לפריס. הגעה והעברה למלון. בערב - אפשרות (בתשלום) לצאת לסיור באתריה המרשימים והמוארים של העיר, כולל שייט בנהר הסיין.
  • פריס נצא לסיור מקיף. נגיע לכיכר הקונקורד, בה נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה, נראה את שער הניצחון המרשים ומרחבת ארמון שאיו נצפה אל מגדל אייפל ונראה את בית האקדמיה הצבאית. נראה גם את ארמון האינווליד, בו קבור ה"קיסר" בונפרטה ונעלה לתצפית ממגדל מונפרנאס, גורד השחקים המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 בה נמצא המצפה וברגל נגיע לקומה ה-59, שם נמצאת מרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נמשיך לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג ואת קתדראלת הנוטרדאם העתיקה (הנמצאת בשיפוצים לאחר השריפה ב 2019 ), ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עיריית העל המרשים של פריס ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נראה את מוזיאון הלובר, נתרשם מיופייה של כיכר ונדום ונראה את בית האופרה המפורסם. בערב - במולדת הקברט והקאן-קאן, ניתן לצאת (בתשלום) לבילוי מהנה במועדון המפורסם "פאראדי לאטין".
  • פריס, ג'יברני ניסע לגי'ברני ונבקר בביתו של הצייר קלוד מונה, האימפרסיוניסט הידוע ובגנים הצמודים אליו. כמה מציוריו המוכרים של מונה, ביניהם ציורי חבצלות המים המרהיבים שלו, צוירו ממש שם. אחה"צ - נחזור לפריס ונבקר בגבעת המונמארטר המפורסמת, שם נטייל בפלאס די טרטר ההומה בציירי פורטרטים, קריקטוריסטים, אמני רחוב, ואלפי תיירים הפוקדים את דוכני האמנים, המסעדות ובתי הקפה.
  • פריס (עמק הלואר) יום חופשי בפריס. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) ליום טיול לעמק הלואר המפורסם בטירות האגדתיות הפזורות לאורכו, שהוקמו בעיקר בתקופת הרנסאנס, במאות ה-15 ו-16, בהן פרחו האומנויות באירופה המערבית. נבקר בטירת שנונסו, הבנויה על נהר השר. הטירה כונתה "טירת הנשים", לאחר שהנרי השני העניק את הטירה כמתנה במאה ה-16 לפילגשו דיאן דה פואטייה. לאחר ביקור בטירה ובגנים, נמשיך לשמבור, הגדולה בטירות הלואר, המכילה 440 חדרים ויופייה המיוחד הוא הגג על צריחיו המעוגלים. חזרה למלון.
  • מערת הנטיפים בהרי הארדנים, בריסל פנינו מועדות לבלגיה, בדרכנו לביקור במערת הנטיפים שבהרי הארדנים. ניסע ברכבת עתיקה לפתח המערה, שם ימתין לנו מדריך מיוחד שייקחנו לסיור מעניין באולמות השונים, במהלכו נתפעל מיצירות הפיסול שיצר הטבע ונהנה מהמופע האורקולי. נמשיך לבריסל, בירת בלגיה ונערוך סיור שיכלול את כיכר ה"גראנד פלאס", פסל הילד המפורסם ה"מניקן פיס" והאטומיום המפורסם ולעת ערב נגיע למלון באזור.
  • מדורודם, וולנדם, זאנזסחאנס "נחצה" את הגבול להולנד וניסע לביקור במדורודם - אחת האטרקציות המיוחדות המציגה את המקומות היפים ביותר בהולנד - טחנות רוח, ארמונות, נמלי תעופה, מבנים מיוחדים והכול בגודל מיניאטורי. נמשיך לוולנדם, כפר דייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר, בו ניתן לצפות על מערכת הסכרים שבאגם. הלאה לזאנזסחאנס, שם נלמד כיצד פועלות טחנות הרוח כפי שהיו לפני 300 שנה ואף נבקר באחת מטחנות הרוח. כמו כן, נתרשם מתהליך ייצור הגבינות ההולנדיות המשובחות ונלמד כיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. ערב נגיע למלון באזור רוטרדם.
  • אמסטרדם, חיטהורן כולל שייט ניסע דרך שטחי הים שיובשו ע"י ההולנדים והפכו ליבשה בדרכנו לחיטהורן, עיירת תעלות מים ציורית מתקופת ימי הביניים. נשוט בסירות בתעלות המים המהוות את רחובות העיירה ונמשיך לסיור באמסטרדם. נבקר בכיכר הדאם בה נראה את הארמון המלכותי והאנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה ובמדרחוב התוסס. נראה את הבית בו הסתתרה אנה פרנק (אין ביקור בבית אנה פרנק), את כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי. בערב נחזור למלון. בערב -  סיור ערב בעיר התוססת.
  • ברוז', בריסל – תל אביב נצא בדרכנו לביקור בברוז', עיר מקסימה וציורית. נטייל בסמטאות העיר, בין חנויות השוקולד, רקמות התחרה ובכיכר השוק. בערב - ניסע לנמל התעופה של בריסל לטיסה חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם