• תל אביב – בריסל, מדורודם (או קוקנהוף בפסח), כפר הדייגים ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא לבריסל. עם הנחיתה ניסע צפונה ונגיע לביקור במדורודם (בפסח הביקור יהיה בקוקנהוף) - אחת האטרקציות המדהימות שהולנד מציעה לילדים ולמבוגרים ומציגה את המקומות היפים ביותר בהולנד - טחנות רוח, ארמונות, נמלי תעופה, מבנים מיוחדים והכול בגודל מיניאטורי. נמשיך לוולנדם, כפר הדייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר. נבקר בחווה ונלמד על יצור הגבינות ההולנדיות וכיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. בסיום הביקורים נגיע למלון באזור אמסטרדם.
  • פארק אפטלינג הבוקר פנינו מועדות לבילוי משפחתי בפארק האגדות והשעשועים - פארק אפטלינג. נבקר בעולם האגדות המוכרות כמו שלגיה וסינדרלה, נדהר ברכבות הרים, נשוט בסירת פיראטים או באבובים, נבקר ב"מבוך", ב"בית המכושף" ועוד. בתום הבילוי בפארק, נחזור למלון.
  • אמסטרדם היום נתחיל את הביקור מתצפית על תעלות העיר וגשריה מ-A'DAM LOOKOUT- חוויה ייחודית . נמשיך לביקור באמסטרדם. נבקר באזור כיכר הדאם, בה נראה את הארמון המלכותי והאנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה, כמו גם נתרשם מהמדרחוב התוסס. נראה את הבית בו הסתתרה אנה פרנק (ללא ביקור) ואת כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי. נערוך שייט בתעלות אמסטרדם וכמובן נשאיר זמן לקניות. בערב נחזור למלון.
  • ברוז', דיסני פנינו מועדות דרומה. "נחצה" את הגבול לבלגיה בדרכנו לברוז', עיר מקסימה וציורית. נטייל בסמטאות העיר ובין חנויות השוקולד, רקמות התחרה ובכיכר השוק. נמשיך לנופיה החקלאיים של צפון צרפת ולמלון בדיסני.
  • פארק דיסנילנד דיסנילנד מצפה לנו היום! דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע, ניסע ברכבת כורים, בארץ ההרפתקאות נשוט כמו פיראטים ונפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נטוס לחלל ברכבת ה-Space Mountain, נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס ונצפה בפסטיבל דיסני – התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.
  • פריס כולל שייט בנהר הסיין עם בוקר נתחיל בסיור מקיף בפריס. נעלה לתצפית ממגדל מונפרנאס, המתנשא לגובה של 210 מ'. בכיכר הקונקורד נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה ונראה את שער הניצחון המרשים. מכיכר טרוקאדרו נצפה אל מגדל אייפל, נראה את בית האקדמיה הצבאית וארמון האינווליד - בו קבור ה"קיסר" בונפרטה. הלאה לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג וקתדראלת הנוטרדאם העתיקה (הנמצאת בשיפוצים לאחר השריפה ב 2019 ), ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). בהמשך נערוך שייט בנהר הסיין . בסיומו של יום נגיע למלון.
  • מערת הנטיפים בהרי הארדנים, בריסל נחזור לבלגיה בדרכנו לביקור במערת הנטיפים בהאן סור לס שבהרי הארדנים. נגיע לפתח המערה, שם ימתין לנו מדריך מיוחד שייקחנו לסיור מעניין באולמות השונים, במהלכו נתפעל מיצירות הפיסול שיצר הטבע ונהנה מהמופע האור קולי. אחרי הביקור נמשיך לבריסל, בירת בלגיה ונערוך סיור שיכלול את כיכר ה"גראנד פלאס", פסל הילד המפורסם ה"מניקן פיס" וכמובן האטומיום, מבנה מולקולרי אשר נבנה לכבוד התערוכה העולמית שהתקיימה בבריסל בשנת 1958. עם ערב נגיע למלון באזור בריסל.
  • פארק וואליבי, אמסטרדם – תל אביב נצא לבילוי משפחתי בפארק וואליבי, בו נשתעשע, מבוגרים כילדים, במתקנים הרבים. אחה"צ – ניסע לנמל התעופה של באמסטרדם לטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם