• תל אביב – פריס נפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונצא בטיסה לפריס, בירת צרפת. עם ההגעה נערוך סיור בו נגיע לכיכר הקונקורד. נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים ונמשיך לשדרות שאנז אליזה. נראה את שער הניצחון המרשים ומרחבת ארמון שאיו נצפה אל מגדל אייפל. נראה את בית האקדמיה הצבאית. הלאה לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג וקתדראלת הנוטרדאם העתיקה (הנמצאת בשיפוצים לאחר השריפה ב 2019 ), ששימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עירית העל המרשים ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נתרשם מיופייה של כיכר ונדום ונראה את בית האופרה המפורסם. בתום הסיור בעברה למלון.
  • פארק דיסנילנד יום של חגיגה - דיסנילנד מצפה לנו! דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע, ניסע ברכבת כורים, בארץ ההרפתקאות נשוט כמו פיראטים ונפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נטוס לחלל ברכבת ה-Space Mountain, נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס, ונצפה בפסטיבל דיסני - התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.
  • פריס, מגדל מונפרנאס הבוקר נצא שוב לסיור בפריס הנפלאה. נעלה לתצפית ממגדל מונפרנאס, גורד השחקים המתנשא לגובה של 210 מ'. נעלה במעלית מהירה לקומה ה-56 וברגל נגיע לקומה ה-59, למרפסת התצפית על כל פריס והאזור. נמשיך לביקור ברובע מארה הטרנדי והצבעוני . נתרשם  מחנויות  הוינטאג' והבוטיקים הססגוניים, בתי קפה והמסעדות השונות ובהן גם מסעדות של הקהילה היהודית במקום. נמשיך למרכז פומפידו, נראה את  המבנה המיוחד והצבעוני ונתרשם מההופעות של הלהטוטנים ברחבת המרכז. בערב - אפשרות לצאת (בתשלום) לסיור בעיר, כולל שייט בנהר הסיין.
  • פריס, ברוז', הולנד הבוקר ניפרד מפריס וניסע דרך נופיה החקלאיים של צפון צרפת. "נחצה" את הגבול לבלגיה בדרכנו לברוז', עיר מקסימה וציורית הידועה כעיר השוקולד והתחרה ולאחרונה גם בבירה המקומית. עם ההגעה נצא לסיור בו נראה את האזור העתיק של העיר ואת כיכר השוק, נטייל בסמטאות העיר ונתרשם מהחנויות הרבות לממכר שוקולד  מכל מיני סוגים, כמו גם מהחנויות המציעות עבודות יד של רקמה ותחרה בהם ידועה העיר. נוכל כמובן גם לטעום מהוופל הבלגי המקומי. בתום הביקור המשך הנסיעה להולנד, עד הגיענו ללינה באזור רוטרדם.
  • חיטהורן, אמסטרדם ניסע דרך שטחי הים שיובשו ע"י ההולנדים והפכו ליבשה לחיטהורן, עיירת תעלות מים ציורית מתקופת ימי הביניים. נשוט בסירות בתעלות המים המהוות את רחובות העיירה ונמשיך לסיור באמסטרדם. נבקר בכיכר הדאם, בה נראה את הארמון המלכותי, את האנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה ונתרשם מדרחוב התוסס. נראה גם את הבית בו הסתתרה אנה פרנק (אין ביקור בבית אנה פרנק), את כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי. בערב נחזור למלון.
  • פארק אפטלינג הבוקר פנינו מועדות לבילוי משפחתי בפארק האגדות והשעשועים - פארק אפטלינג. בתוך עולם של אגדות, פיות, גמדים וענקים נהנה משפע מתקני השעשועים הכוללים רכבות הרים, שייט אבובים ועוד. נהנה מעולם ההרפתקאות ונתנסה ברכבת ההרים - ה"פיתון", נבקר בממלכת הפיות, בעולם האגדות, בעולם הילדים ועוד. בתום הבילוי בפארק, נחזור למלון.
  • מדורודם, וולנדם, זנזסחאנס, אמסטרדם – תל אביב ביומנו האחרון לטיול ניסע למדורודם, עיר המיניאטורות המציגה את המקומות היפים ביותר בהולנד - טחנות רוח, ארמונות, נמלי תעופה, מבנים מיוחדים והכול בגודל מיניאטורי. נמשיך לביקור בוולנדם, כפר דייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר, שם נלמד על יצור הגבינות ההולנדיות הטיפוסיות ועל ההבדלים בין הסוגים השונים ונראה כיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. מכאן פנינו לזאנזסחאנס, שם נלמד כיצד פועלות טחנות הרוח כפי שהיו לפני 300 שנה. נשאיר קצת זמן לקניות אחרונות ונמשיך לנמל התעופה לטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם