• תל אביב - לונדון, גריניץ' מנמל התעופה ע"ש בן גוריון נמריא בטיסת בוקר ללונדון. לאחר הנחיתה ניסע לביקור בגריניץ', בו עובר קו האורך 0 ובו נקבעה נקודת ההתחלה של כל אזורי הזמן בעולם. נערוך תצפית על לונדון ועל נהר התמזה, החוצה את לונדון ואשר על גדותיו נוסדה העיר. נתרשם מקאטי-סארק, סירת המפרשים האחרונה שנבנתה במאה ה-19, נמשיך בסיור ונראה את גשר לונדון המרשים והמצודה המפורסמת. נגיע ל"סיטי" – מרכז העסקים התוסס של העיר, נראה את כנסיית סט. פול המפורסמת ונגיע לקובנט גארדן (שם הוסרט הסרט "גברתי הנאווה"), עם האווירה המיוחדת שבו כולל שלל החנויות, הדוכנים הצבעוניים ומופעי הרחוב. בתום הסיור העברה למלון
  • לונדון, גלגל ענק הבוקר נמשיך את הסיור בעיר מרתקת זו. נראה את המבנים המפוארים, הרחובות השוקקים המוני אדם, את בתי כל בו הענקיים ועוד. נתרשם מאתריה המפורסמים של העיר ובהם ארמון בקינגהאם – מקום מגוריה של משפחת המלוכה הבריטית ומקום חילופי המשמר המלכותי, כיכר פיקדילי ורובע הסוהו, דאונינג 10 – מקום מושבו של ראש הממשלה וכיכר טרפלגר, המנציחה את ניצחונה של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805. נראה את עמוד נלסון - ע"ש אדמירל נלסון, מפקד הצי הבריטי בקרב טרפלגר, את בתי הפרלמנט ומגדל השעון – ה"ביג בן" ונעלה לתצפית מרהיבה מגלגל הענק, ה-London Eye. בתום הסיור נחזור למלון. בערב – בלונדון, מלכת התיאטרון, נוכל לצאת (בתשלום) לחזות בהצגת תיאטרון או מחזמר.
  • לונדון, מוזיאון הטבע הבוקר נצא לביקור במוזיאון הטבע, בו אוסף של שלדי דינוזאורים, פוחלצי בעלי חיים ועוד. נמשיך מרכז המסחר התוסס של העיר - רחובות אוקספורד וריג'נט, בו ממוקמות החנויות מרקס אנד ספנסר, סלפרידג', חנות הצעצועים המפורסמת המליס וכמובן שלא נפספס את פריימארק (חזרה עצמאית למלון בתחבורה ציבורית).
  • לונדון - פריס, סיור ערב כולל שייט בנהר הסיין לאחר ארוחת הבוקר נעשה דרכנו לתעלה המפרידה בין אנגליה ליבשת אירופה הלא היא תעלת לאמנש. בשייט מעבורת נחצה את התעלה לקלה שבצרפת ובנופיה החקלאיים של צפון צרפת נמשיך בנסיעה לפריס. בערב –נצא לסיור באתריה המרשימים של העיר כולל שייט בנהר הסיין.
  • פארק אסטריקס נצא ליום של בילוי מהנה בפארק השעשועים אסטריקס, בהשראת סדרת הקומיקס של הגיבור אסטריקס. הפארק נחלק לעולמות ובהם עולם הגאלים, עולם הויקינגים, עולם יוון העתיקה ועוד. נצפה במופעים של אקרובטיקה, פעלולים, מוזיקה, ריקודים ונצפה בסרטים בשלושה מימדים. נטוס ברכבת ההרים הגדולה בפארק - בעלת 7 לופים, נעפיל אל הסוס הטרויאני המאיים ונגלוש במגלשות השונות ובאומגה. לעת ערב נחזור למלון.
  • פריס הבוקר נצא לסיור מקיף בפריס הנפלאה. נגיע לכיכר הקונקורד, בה נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה, נראה את שער הניצחון המרשים, נצפה אל מגדל אייפל ונראה את בית האקדמיה הצבאית. נראה גם את ארמון האינווליד, בו קבור ה"קיסר" בונפרטה. נמשיך לרובע הלטיני, בו שוכנת אוניברסיטת הסורבון ונראה את הפנתיאון, את גני לוקסמבורג , את קתדראלת הנוטרדאם העתיקה (שנשרפה ב-2019) ואשר שימשה השראה לסופר ויקטור הוגו ("הגיבן מנוטרדאם"). נראה את בית עיריית העל המרשים של פריס ונמשיך לאורך נהר הסיין ורחוב ריבולי. נראה את מוזיאון הלובר, נתרשם מיופייה של כיכר ונדום ונראה את בית האופרה המפורסם. בערב - במולדת הקברט והקאן-קאן, אפשרות לצאת (בתשלום) לבילוי במועדון המפורסם "פראדי לאטין".
  • פארק דיסנילנד יום של חגיגה - דיסנילנד מצפה לנו! דמויותיו של וולט דיסני יקבלו את פנינו ליום של חוויות בלתי נשכחות. נבקר בארץ המערב הפרוע, ניסע ברכבת כורים, בארץ ההרפתקאות נשוט כמו פיראטים ונפגוש את אינדיאנה ג'ונס. נטוס לחלל ברכבת ה-Space Mountain, נבלה בארץ התגליות ובארץ החלומות, שם נפגוש את דמויותיהם של רובינזון קרוזו ומיקי מאוס, ונצפה בפסטיבל דיסני - התהלוכה המרהיבה של דמויותיו המפורסמות של וולט דיסני. חזרה למלון.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם