• תל  אביב – סאן פרנציסקו נמריא מנתב"ג מערבה לסאן פרנציסקו. נחיתה בשעות הבוקר (זמן מקומי) ויציאה לסיור שיכלול את רציף הדייגים הססגוני, "פישרמנס וורף", בו דוכני דייגים ושפע חנויות. נצפה אל האי אלקטרז - בו שוכן בית הכלא הידוע. נראה את רחוב לומבארד - הרחוב המפותל והציורי, נערוך תצפית מ"גבעת התאומות" ובהמשך מחכים לנו המרכז הכלכלי וצ'יינה טאון. נחצה את גשר שער הזהב ונבקר בסוסליטו, עיירה השוכנת לחוף האוקיינוס השקט ואשר התפרסמה כעיירת אומנים. בתום יום הסיור המקיף נגיע בשעות הערב למלון.
  • מונטריי, דרך "17 המילין" פנינו מועדות דרומה לביקור במונטריי, שהתפרסמה באומנים הרבים שהתיישבו בה. נמשיך לביקור בשמורת הטבע דרך "17 המילין", המתפתלת ליד מצוקי האוקיינוס, תוך תצפיות נופים מעניינות. נסיים את היום במלון באזור סנטה מריה.
  • סולוונג, סנטה ברברה, לוס אנג'לס בהמשך טיולנו ביום זה בקליפורניה נגיע לסולוונג, שהוקמה ב-1911 על ידי מתיישבים דנים, בה כל הבניינים נראים כאילו הביאו אותם היישר מדנמרק. לא נחמיץ ביקור בסנטה ברברה, בעלת הצביון הספרדי ונגיע ללוס אנג'לס. עם ההגעה נצא לסיור שיכלול את הוליווד, שם נראה את תיאטרון גרומן שבחזיתו טביעות הידיים של כוכבי הוליווד ואת תיאטרון "קודאק", בו מתקיים מידי שנה טקס חלוקת פרסי האוסקר. נגיע גם לאזור היוקרתי - בוורלי הילס ולא נחמיץ את "שוק האיכרים" הייחודי.
  • לוס אנג'לס, יוניברסל סטודיוז, סנטה מוניקה נתחיל את היום בביקור בממלכת תעשיית החלומות - יוניברסל סטודיוז. נסייר בין האולפנים ואתרי ההסרטה של סרטי הקולנוע ותכניות הטלוויזיה ונראה כיצד מבצעים פעלולים קולנועיים. נצעד בדרך ה"הסימפסונים", נראה את הסט מה"מתים המהלכים" ו/או פארק היורה, נבקר ב"עלם של הארי פוטר", נראה את הרובוטים של "טרמינטור" (שליחות קטלנית) ונהנה מההופעות הפעלולנים. בהמשך ניסע לביקור בסנטה מוניקה, יעד נופש פופולרי שהתפרסמה בסדרת הטלוויזיה "משמר המפרץ". נטייל במדרחוב ולאורך המזח ולקראת ערב נחזור למלון.
  • קליקו, לאס וגאס, סיור לילי ניפרד מלאס וגאס ודרך ברסטו, עיר במחוז סאן ברנדינו ומרכז תחבורתי חשוב בדרום-מזרח קליפורניה נגיע לביקור בעיירת הרפאים – קליקו, שהייתה בסוף המאה ה-19 עיירת מערב פרוע ותושביה נהנו מפריחה כלכלית בעת כריית המתכות היקרות. לקראת ערב נגיע ללאס וגאס הנוצצת, בירת הבילויים העולמית והעיר הנוצצת "ללא הפסקה". בערב – נצא סיור לילי ב"סטריפ" – הרחוב המואר המפורסם בעולם, לאורכו נמצאים בתי הקזינו, הלימוזינות המפוארות ובתי המלון המרשימים – ונציה, ניו יורק ניו יורק, סיזאר פאלאס ועוד. נראה את מגדל אייפל במלון פריס לאס וגאס, את המזרקות בחזית מלון בלאג'יו, את התפרצות הר הגעש במלון מיראז' ועוד.
  • לאס וגאס ומופע בידור, אזור סכר הובר נצא לטיול לאזור סכר הובר המרשים שעל אגם מיד, סכר שנבנה ב-5 שנים בלבד והיה הסכר ההידרואלקטרי הגדול בעולם. נערוך תצפיות נוף על הסכר, האזור ועל אגם מיד. בתום הביקור נחזור ללאס וגאס וזה הזמן לבקר באאוטלט ומרכז הקניות האטרקטיבי שבדרום הסטריפ. בהמשך זמן פנוי לטייל בין בתי המלון השונים - "סיזאר פאלאס" ובלאג'יו המרשימים, "פריס - לאס וגאס" כמיני "עיר האורות" בלב מדינת נבאדה, מלון "ונציה" הייחודי, מלון "ווין" ואחרים. בערב - נצא  ליהנות מאחד ממופעי הבידור בהם מפורסמת העיר.
  • בוסטון מנמל התעופה של לאס וגאס נטוס לבוסטון, בירת מסצ'וסטס שבחוף המזרחי - עיר אצולה אמריקאית, לה מקום של כבוד בזיכרון הלאומי האמריקאי. זוהי כמובן גם עירו של ג'ון קנדי ומוסדות כאוניברסיטת הרווארד מוסיפים לעיר נופך תרבותי. נחיתה בשעות הערב והסעה למלון באזור.
  • בוסטון יום סיור מקיף בעיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד והמרכז הכלכלי והתרבותי של האזור. נבקר בדאון טאון בוסטון, בו נמצאים בין היתר בניין העירייה ובית מושל מסצ'וסטס. בצמוד לדאון טאון, מצוי אזור הביקון היל - העתיק ביותר בבוסטון. זהו אחד האזורים היפים בעיר כולה, בו  מצפים לכם שלל מבנים היסטוריים ושכונות מגורים יוקרתיות. נגיע גם לבוסטון קומון, ליבה של העיר בו הגן הציבורי הגדול ביותר במסצ'וסטס, שהוקם ב-1634  ומאז משמש למטרות שונות ומגוונות - מחנה הצבא הבריטי בזמן המהפכה באמצע המאה ה-18 ומקום בו התקיימו עצרות חשובות, בהן נאמו אישים דגולים וביניהם ד"ר מרטין לות'ר קינג והאפיפיור יוחנן פאולוס השני. נגיע לאחת האטרקציות המרכזיות בבוסטון, “שביל החרות"' שנחנך בשנת 1951 ובדרכו עובר  ב-16 תחנות היסטוריות מהתקופה שלפני מלחמת העצמאות ובמהלכה עם הסברים כתובים בכל תחנה. נמשיך לקיימברידג', השוכנת מעברו השני של הנהר צ'רלס ובה שוכנת אוניברסיטת הרווארד והמכון הטכנולוגי MIT.
  • מונטריאול הבוקר פנינו מועדות צפונה בדרכנו לקנדה ולמונטריאול, העיר השנייה בגודלה בקנדה והעיר ה"צרפתית" השנייה בגודלה אחרי פריס. נערוך סיור במהלכו נבקר ברובע העתיק, נראה את כנסיית נוטרדאם והאצטדיון האולימפי, נערוך תצפית ממאונט רויאל על העיר והנמל ולא נחמיץ את חוויית הביקור בעיר התת קרקעית.
  • 1000 האיים, טורונטו ניסע אל שמורת "1000 האיים", הפזורים בנהר סנט לורנס. לאחר שנערוך שייט באזור בו נוכל לצפות במאות האיים הפזורים באפיק הנהר נמשיך לטורונטו. נערוך סיור בעיר השוכנת על גדות אגם אונטריו ומהווה פסיפס של תרבויות וקבוצות אתניות שונות. נראה את בית העירייה החדש בעל המבנה המיוחד, את בניין הפרלמנט של חבל אונטריו המרשים ביופיו, נצפה אל מגדל סי.אן הנודע – המגדל הקנדי הלאומי, סמלה הלא-רשמי של העיר ומתנשא לגובה של כ-550 מ'. נגיע גם למרכז איטון, קניון גדול השוכן במבנה זכוכית ובו מבחר של עשרות חנויות ומסעדות.
  • ניאגרה און דה לייק, מפלי הניאגרה פנינו מועדות לניאגרה און דה לייק, עיירה ציורית השוכנת על גדות אגם אונטריו. בהמשך נראה את שעון הפרחים ונגיע אל מפלי הניאגרה. נראה את מפלי הפרסה ונערוך שייט מיוחד אל המפלים, כשאנו לבושים במעיל גשם מיוחד ונחוש את עצמתו וכוחו של הטבע המופלא. בערב – נצא רגלית לראות את המפלים המוארים והמרשימים.
  • שמורת ווטקינס גלן, חוויה מתוקה בעולם השוקולד של הרשי נחצה את הגבול מקנדה לארה"ב (לא לארוז הדרכונים במזוודות) וניסע לאזור אגמי האצבעות בפנסילבניה. דרך נופיו המקסימים של עמק הנהר טיוגה נגיע אל ווטקינס גלן, שמורת טבע בה צמחיה טבעית עשירה טובלת במים. נטייל בשמורה ולאורך הנחל בתוך הקניון ונצפה במפלי המים השוצפים. נמשיך לחוויה מתוקה בעולם השוקולד של הרשי, בו נלמד על תהליך ייצור השוקולד האמריקאי המפורסם. לינה באזור.
  • חבל האמיש, וושינגטון נחצה את הגבול לארה"ב וניסע דרומה לחבל האמיש, אזור חקלאי הידוע בחוות של בני כת האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שווייצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים. בני הכת חיים ללא מים זורמים, חשמל ומכשירים חשמליים ועדיין נוסעים בכרכרות רתומות לסוסים. נתנסה בחוויה של נסיעה בכרכרות העץ, המשמשות אותם במקום מכוניות ונלמד על אורח חייהם המיוחד. לקראת ערב נגיע לוושינגטון - בירת ארה"ב, מרכז השלטון של הדמוקרטיה הגדולה בעולם.
  • וושינגטון נצא לסיור בוושינגטון המרשימה. נראה את גבעת הקפיטול ובה בית הנבחרים, את הסנט וספריית הקונגרס, את בית המשפט העליון וכמובן את הבית הלבן. לא נוכל להחמיץ את האובליסק לזכרו של ג'ורג' וושינגטון – נשיאה הראשון של ארה"ב, את המוזיאונים והמבנים המונומנטליים של העיר ובהם מצבת הנשיא ג'פרסון כמו גם את אנדרטת וייטנאם, המוקדשת לחללי המלחמה ארוכת השנים. נסיים את הסיור בביקור במוזיאון החלל. בתום הסיור יוכלו המעוניינים להמשיך ולבקר במוזיאונים הרבים בהם משופעת העיר כגון מוזיאון הטבע, מוזיאון השואה ועוד. בערב – נצא לסיור בין אתרי העיר המונומנטליים, המוארים והמרשימים.
  • פילדלפיה, ניו יורק ניסע לביקור בפילדלפיה, ערש החירות האמריקאית. נראה את "אולם העצמאות", בו נכתבה חוקת ארה"ב, את האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו ונמשיך לניו יורק. בערב – היכרות רגלית ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה.
  • ניו יורק סיור בוקר בניו יורק אותו נתחיל באזור התחתון של מנהטן. באזור וול סטריט נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, נעצור בגראונד זירו ונצפה אל פסל החירות וגשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן. נראה את הצ'יינה טאון, את איטליה הקטנה, את בניין האו"ם ונמשיך אל השדרה החמישית, כיכר הטיימס ומרכז רוקפלר. בהמשך נראה את מגדל טראמפ העולמי כמו גם את הסנטראל פארק המפורסם. כמו כן נערוך תצפית מאמפייר סטייט בילדינג, גורד השחקים המפורסם ואחד מסמליה של העיר. אחה"צ – בלוויית מלווה הקבוצה נמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד. בערב – אפשרות להצטרף לסיור בניו יורק המוארת, כולל תצפית על מנהטן מרובע ברוקלין.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם