• תל אביב – לונדון, שייט בתמזה ניפגש בנתב"ג לטיסתנו ללונדון, עיר המערבת ישן וחדש ומתחדשת ללא הפסקה. ננחת בשעות הבוקר וניסע לאזור מצודת לונדון אשר הוקמה במאה הראשונה לספירה על ידי ויליאם הכובש. לאחר הפסקת בוקר קלה נערוך תצפית מ"גבעת המצודה" , נשמע על ההיסטוריה שלה ולמה היא משמשת היום. נרד לגדות התמזה ונעלה ל"אוטובוס המים" של לונדון לשייט קצר שייקח אותנו ל"עין של לונדון" - גלגל ענק מהגדולים בעולם. במהלך השייט נראה את אתריה המפורסמים של לונדון. נעלה לגלגל הענק לתצפית מדהימה על העיר. ברוכים הבאים ללונדון. ניכנס למרכז לונדון לסיור פנורמי, נחצה את גשר לונדון המרשים, נראה את בתי הפרלמנט ומגדל השעון, את כנסיית ווסטמיניסטר ואת ארמון בקינגהם - מקום מגורי משפחת המלוכה. נראה את כיכר טרפלגר, המנציחה את הניצחון על צרפת בקרב המפורסם בשנת 1805. נעצור להתרשם מהכיכר והסובב אותה ולהפסקת צהריים קלה בסיומה נגיע למלוננו למנוחה והתארגנות.
  • מאדאם טוסו, ריג'נט פארק, קמדן טאון עשיתם פעם סלפי עם מסי? עם מלכת אנגליה? במוזיאון השעווה בו נבקר היום תוכלו לעשות זאת. מוזיאון "מאדאם טוסו" מציג את גדולי העולם בכל תחומי החיים כבובות שעווה בגודל מקורי. לצד המפגש עם הדמויות תוכלו ללמוד על תהליך היצירה ולצאת לסיור מצמרר במונית לונדונית טיפוסית. נמשיך לביקור בפארק ריג'נט המרהיב ולא נשכח להביא איתנו בוטנים להאכלת הסנאים הרבים שנפגוש בדרך. נמשיך לקמדן טאון, שכונה שכולה שווקים מבוך של חנויות אופנה ושווקים אלטרנטיבים. פסל של אמי ויינהאוס מוצב במרכז ופה תוכלו גם למצוא את בית הקפה שמגיש את כל סוגי דגני הבוקר שבעולם. בערב - ניתן להצטרף למחזמר.
  • לונדון ומוזיאון ההיסטוריה של הטבע לונדון היא עיר של מוזיאונים רבים אך המרתק מכולם הוא מוזיאון ההיסטוריה של הטבע. כאן נוכל לקבל תשובות לשאלות: האם דינוזאורים היו קיימים באמת ? איך נראה העולם לפני אלפי שנים? ועוד. כיאה לתקופת חג המולד בחצר המוזיאון הכשירו משטח החלקה על קרח. האמיצים שביננו יוכלו להצטרף למחליקים והאחרים יוכלו לשתות תה או שוקו חם במרפסת התצפית. נמשיך בדרכנו ללב הפועם של לונדון – כיכר הפיקדילי. כל פנייה באחת מ- 6 הרחובות היוצאים ממנה תוביל אותנו לעולם אחר: רחוב ריג'נט המקושט על חנויותיו רחובות הידיים, הסוהו, צ'יינה טאון ועוד. אנו נבחר להמשיך לכיכר לסטר ולשוק הקריסמס שבמרכזה. סביב הכיכר חנויות מותג של לגו ועוד. כן, גם כאן יהיו לנו הרבה תמונות לסטורי. נמשיך לקובנט גרדן, אחת הפינות הציוריות שבעיר ונהנה מהופעות הרחוב וקישוטי החג. נמשיך ליהנות מזמן חופשי ומקניות ברחוב אוקספורד אם נרצה. חזרה עצמאית למלון
  • לונדון – תל אביב את שעות הבוקר ננצל לסידורים אחרונים ואריזות. בשעות הצהריים ניסע לנמל התעופה לטיסת החזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם