• תל אביב – פריס ניפגש בנתב"ג לטיסת בוקר לפריס. עם הנחיתה נצא לסיור פנורמי בו נראה נכיר חלק אתריה החשובים של העיר היפה. נגיע לכיכר הקונקורד, בה נראה את האובליסק העתיק בן אלפי השנים. נמשיך לשדרות שאנז אליזה אל כיכר הניצחון ומשם אל אזור לה דפנס והשער הגדול. זו פגישתנו הראשונה עם אחד משווקי חג המולד - שוק לה דפנס. השוק ידוע במבחר עצום של מתנות - מתכשיטים ועד מוצרי עור מדהימים ממרוקו, מבחר גדול של צעיפים ומעילים אופנתיים וכמובן מסעדות המציעות צלחות מהבילות של מנות אלזאסיות טעימות ופאייה בסגנון ספרדי. בתום הסיור נגיע למלון. בערב - נצא לסיור היכרות בעיר המוארת, כולל כיכר טרוקדרו ותצפית מרהיבה על מגדל אייפל המואר. שער הניצחון ושוק חג המולד לאורכה של השדרה המרכזית - השאנז אליזה. בשוק אפשר למצוא מתנות לכבוד החג, קישוטים צבעוניים ויפים, מאכלים מתוצרת מקומית כמו עוגות ומאפים למיניהם, יין חם והפתעות נוספות. חזרה למלון.
  • פריס, שייט בנהר הסיין הבוקר נמשיך את סיורנו בחוצות פריס. הפעם כיכר ואנדום, שדרות האוסמן - הלב המסחרי הפועם וחלונות הראווה של גלארי לה פייט והסביבה, המקושטים בקישוטי חג. פנינו מועדות אל אזור המונמרטר ואל השוק שלמרגלות כנסיית "הלב הקדוש". השוק המפורסם משרה אווירה חורפית מיוחדת וקסם נדיר. בשוק אפשר למצוא דוכנים המציעים מוצרי מזון מקומיים, כמו ריבות תוצרת בית, גבינות גורמה נחשבות, כבד אווז, נקניקים, שוקולדים בטעמים שונים, יינות טובים וכמובן מתנות לחג ומזכרות. נערוך ביקור קצר ליד הפסל "האיש בקיר", נראה את "קיר האהבה" ונגיע לשוק הבא, שוק אברס הקטן. בסיום הביקור ניסע אל נהר הסיין, לשייט בנהר החוצה את פריס. אין נעים מלשמוע הסברי באוזניות בשפה שנבחר על האתרים המפורסמים של העיר בליווי מוסיקה צרפתית נעימה.
  • פריס גם היום הוא יום של סיורים וביקורים בחוצות פריס. נתחיל ברובע הלטיני ובאזור הקתדראלה המפורסמת של פריס - הנוטר דאם, אותה ניתן לראות בלבד עקב השריפה. לידה מצוי השוק הציורי ביותר מבין שווקי חג המולד עם תפאורה ממשית של מגדלים מימי הביניים המכוסים בפיגומים. שוק זה מתמחה באומניות איכותיות ומלאכות אומנות מתוצרת צרפת, אך אם יתמזל מזלנו נזכה גם להופעות מוזיקאים ואוירה מאוד אלגנטית וכמובן יין חם וערמונים. נערוך טיול רגלי בעקבות הסדרה "אמלי בפריז", עד לפנתיאון וגני לוקסמבורג מהאזורים המרשימים והיפים של פריס. נשלים את ביקורנו ברובע לה האל, שם נראה את מרכז פומפידו ואת פורום לה האל - מרכז קניות ענק שהוקם במקומו של השוק הסיטונאי.
  • פריס – תל אביב נתחיל את היום בביקור ברובע מארה ההיסטורי, בו בתים שנשתמרו ושופצו, מוזיאונים וגלריות. נגיע לכיכר הבסטיליה ונראה את בית האופרה החדש. נמשיך לכיכר ווג' - הכיכר העתיקה משנת 1605, נראה את ביתו של הסופר ויקטור הוגו ואת אחד מארמונות הפאר שבנו אצילי פריס - הוטל דה סולי. נגיע גם אל הרובע היהודי ולאחר הפסקת צהריים והשלמת קניות, ניסע לנמל התעופה וטיסה חזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם