• תל אביב - וינה נמריא מנמל התעופה ע"ש בן גוריון לוינה. עם הנחיתה ניסע לשוק חג המולד המרכזי של העיר, המוקם מידי שנה מול בית העירייה של וינה ונחשב לשוק הגדול ביותר, ה"שווה" ביותר והמושקע ביותר בעיר. שווקי חג המולד! הגענו! לקראת חצות נגיע למלון.
  • ליבה הפועם של וינה והנקודה היהודית החגיגה מתחילה. לאחר ארוחת הבוקר נצא לטייל בליבה הפועם של העיר. נתרשם מבית הונדרטוואסר המפורסם, נטייל בגני בלוודר, נמשיך למרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי ונבקר בקתדרלת סנט סטפן, הבנויה בסגנון גותי וכן בכנסיית סן מיכאל. לקראת צהריים, נגיע למדרחוב המרכזי של וינה Kaerntnerstrasse, בו נהנה מזמן חופשי לארוחת צהריים בשוק חג המולד הקסום הפועל מידי שנה בעיר העתיקה. אחה"צ - נמשיך לעבר הרובע היהודי, נבקר ברחוב "סמטת היהודים" ונראה את האנדרטה לזכר 65,000 יהודי אוסטריה שנרצחו בשואה. נמשיך לביקור בשווקי חג מולד נוספים בהם נתוודע למנהגי החג, נהנה מהדוכנים, מהמאכלים ומאווירת החג המיוחדת, נשתה כולנו "גלוווין" – יין חם מיוחד לימי החורף ונאפשר זמן חופשי לקניית מזכרות.
  • ארמונות ושווקים לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור באטרקציה המרכזית של וינה - ארמון שיינברון המפורסם, בו מבקרים מידי שנה קרוב ל-3 מיליון תיירים. נבקר ב-22 חדרי הארמון, אשר שימשו במשך שנים רבות כמעון הקיץ של שושלת בית הבסבורג ששלטה באוסטריה. עם סיום הביקור נמשיך למופע "ORIGINAL STRUDEL SHOW" - מופע מרהיב של הכנת שטרודל תפוחים וינאי", אשר בסופו נתענג על עוגת שטרודל חמה.
  • יום טיול לברטיסלבה נצא ליום טיול לעיר המיוחדת ברטיסלבה, בירתה של סלובקיה. עם ההגעה, נראה את המצודה החולשת על העיר ונערוך תצפית על העיר. נמשיך למרכז העיר העתיקה – The Old Town Hall. במרכז העיר נתרשם מהארמון המפואר הניצב במרכזה, נראה את השער העתיק של העיר ונצטלם עם פסלי האנשים המפוזרים במרכזה. בשעות הצהריים, נבקר בשוק חג המולד המרכזי של העיר ונאפשר זמן חופשי לשוטטות בשוק ולארוחת צהריים. נסיים את ביקורנו בעיר ב"קפיצה קטנה" ל – Eurovea, הקניון המרכזי של העיר ובערב נחזור למלון בוינה.
  • טעימות אחרונות ופרידה בבוקרו של היום האחרון נצא לסיור פנורמי ברחוב הטבעת המפורסם "הרינגשטראסה". נראה את בית האופרה המפואר של וינה ונשמע אודותיו, נמשיך לבית הפרלמנט המעוצב בסגנון התחייה היוונית. נשמע על הסיבות בגינן נבנה עם מוטיבים יווניים, נתרשם מיופיו המרהיב ונבקר בשוק כריסטמס ייחודי הממוקם בסמוך לארמון. נמשיך לביקור ב- Naschmarkt, שוק האוכל המפורסם של העיר וינה, בו נטייל יחד עם תושבי העיר בין הדוכנים השונים ומגוון המסעדות ונוכל לטעום טעימה אחרונה מהמאכלים האוסטריים . העברה לנמל התעופה לטיסתנו לארץ.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם