• תל אביב - אמסטרדם, דיסלדורף נפגש בנמל התעופה ונצא בטיסת בוקר לאמסטרדם. עם הנחיתה נערוך סיור הכרות בעיר המתכוננת לחג המולד. רחבת המוזיאון הלאומי הופכת החל מהיום לרחבת החלקה על קרח ולצידה דוכני חג המולד המוכרים מזכרות, עבודות יד ומיני מאכלים מקומיים מעוררי תיאבון. בתום הסיור ניסע לדיסלדורף ולינה באזור.
  • קלן, העיר העתיקה של דיסלדורף ניסע לקלן, קולוניה רומית בעברה והעתיקה ביותר בערי גרמניה. נערוך סיור בעיר במהלכו נראה את מרכז העיר העתיקה וחורבות הרובע היהודי, את היצירה "מעלות" של הפסל דני קרוון ז"ל, המופיעה בין הקתדראלה הגותית המרשימה ומרכז התרבות. למרגלות הקתדראלה נמצא את יריד חג המולד הגדול שדוכניו מסודרים סביב עץ אשוח ענק. נשוטט בינות לדוכנים העמוסים בכל טוב, מתנות לחג, קישוטים, עבודות יד, מאפים מסורתיים ונחמם עצמנו ב-Gluehwein, המחמם הרשמי של שווקי חג המולד. חזרה לדיסלדורף. בערב - נצא בתחבורה ציבורית לעיר העתיקה של דיסלדורף, מרכז חיי הלילה של העיר עם עשרות פאבים ומסעדות, הזדמנות להכיר את ה"אלטביר" - הבירה המקומית .
  • דיסלדורף היום נכיר את דיסלדורף, "הכפר על נהר הדיסל". נתחיל בביקור במוזיאון המיוחד שנפתח באוניברסיטת היינריך היינה לזכר יהודי האזור. נמשיך לביקור ברובע "פלינגרן", על בתיו המצוירים. כאן התפתחו תת-תרבויות, אידיאולוגיות ואתניות. נמשיך לביקור בשווקי חג המולד התוססים, שם נכיר את הקולינריה האופיינית לעיר. לא נוותר על שתיית יין חם ובילוי ברחוב קוניגסאלה המפורסם, בו נראה חנויות אופנה, מאפיות, מסעדות ומבשלות בירה עתיקות
  • . רורמונד, מאסטריכט, בריסל - ת"א הבוקר ניפרד מגרמניה בדרכנו לביקור בשתי עיירות הולנדיות קסומות ובבריסל . נתחיל ברורמונד, השוכנת בין תעלות שם יינתן זמן פנוי לקניות ב"אאוטלט", מהגדולים באירופה. נמשיך למאסטריכט הציורית, בירת מחוז לימבורג ואחת הערים העתיקות במדינה. נסייר בעיר העתיקה, נפגוש חנות ספרים במבנה מפתיע, נבקר בשוק חג המולד המקומי ונוכל לטעום ממטעמי המקום הייחודיים. בתום הביקור נמשיך לבריסל, המהווה את עיר הבירה המנהלתית של אירופה. נראה את בניני מוסדות האיחוד, את האטומיום המפורסם, מסמליה של בריסל ונהנה מביקור בגרנד פלאס, מהכיכרות היפות באירופה שם נפגוש את רוח החג בעיטורים המיוחדים על בניני העיר. נראה את בית העיריה הגותי מהמאה ה-15, נהנה ממראה ציורי הקומיקס על קירות הבתים ואין ספק כי ריחות השוקולד המציפים את סמטאות העיר לא ישאירו אותנו אדישים. העברה לנמל התעופה חזרה לישראל.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם