• תל אביב -  בודפשט נפגש בשעות הבוקר בנמל התעופה על שם בן גוריון ונטוס לבודפשט-בירת הונגריה, עיר המהווה שילוב מרתק בין ישן וחדש, אותנטי וראוותני, שמרני ומתירני. עם ההגעה נצא לסיור היכרות בעיר השוכנת משני עברי נהר הדנובה – בודה (החלק העתיק) ופשט (החלק המודרני יותר). נעלה לגבעת גלרט, ממנה נשקף נוף עיר הנחשב לאחד המרהיבים באירופה ונערוך תצפית על אתרי העיר ועל נהר הדנובה וגשריו. נראה את מצודת הדייגים וכנסיית מטיאש, על צריחיה הגותיים. נראה  את כיכר הגיבורים והאנדרטה לאבות האומה של הונגריה, את נהר הדנובה ובית הפרלמנט ההונגרי – מבנה מרשים מן המאה ה-19 המייצג את הסגנון הניאו-גותי. בתום הסיור נגיע למלון. אחה"צ  – נצא לטעום מאווירת החג השמחה והצבעונית. נבקר בשוק הוותיק בכיכר וורסמרטי.  נתרשם מהדוכנים הרבים המציעים שלל מתנות אופייניות לחג כגון עבודות יד, קישוטים, כמו גם גבינות, ממתקים, מאפים מסורתיים ועוד. נחתום את יומנו בטעימה מעוגת ה"קיורטוש", הנחשבת לקינוח המסורתי של הקולינריה ההונגרית ונחזור למלון.
  • בודפשט לאחר ארוחת הבוקר נצא רגלית לבקר בעיר היפה והמקושטת. נבקר בשוק המקורה הגדול של בודפשט - שוק צבעוני ותוסס, עמוס חנויות ודוכנים מכל הסוגים והמינים, שם נטעם  מהמשקה הלאומי הונגרי – פאלינקה. נטייל באזור מדרחוב ואצי-אוצה ומכאן נמשיך לשוק חג מולד נוסף השוכן בסמוך לכנסיית סאן סטפאן. בתום הביקורים חזרה למלון.
  • בודפשט הבוקר נמשיך  לטייל רגלית בעיר היפה ולאורך רחוב האופנה הידוע של בודפשט – רחוב דיק פרנס, שבו שלל חנויות מותגים נוצצות שבתקופת חג המולד הופך לשוק ססגוני עם דוכני עץ המציעים מתנות ומזכרות. במידה והזמן יאפשר נמשיך גם לשדרות אונדראשי, הנחשבת לשדרת הקניות הפופולארית והתוססת בעיר, שם נמצא מבחר גדול של חנויות מכל הסוגים, בתי קפה, מסעדות וברים. בתום הסיור חזרה למלון. בערב – נצא לסיור לילי בעיר המוארת, כולל שייט בנהר הדנובה.
  • בודפשט – תל אביב בוקר חופשי בכפוף לשעת הטיסה. בשעות הצהריים ולפני שנפרד מבודפשט, נשלים את ביקורינו בעיר. נראה את אנדרטת הנעליים המפורסמת שעל שפת הדנובה ונלמד על מעורבותה של הונגריה בתקופת מלחמת העולם השנייה. נותיר זמן לקניות אחרונות ונעשה את דרכנו לנמל התעופה של בודפשט, לטיסת החזרה ארצה.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם