ויטנאם הקלאסית
12
10
XVT |
לשומרי מסורת
  • ללא סיורי בחירה ללא סיורי בחירה
  • חצי פנסיון חצי פנסיון
  • ארוחות כשרות ארוחות כשרות
  • 10 תשלומים 10 תשלומים

וייטנאם לשומרי מסורת

וייטנאם לשומרי מסורת

האנוי, סאפה, הא לונג ביי, נין בין, הו צ'י מין סיטי, דלתת המקונג, מחילות קוצ'י

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 035260011

במיוחד בשבילך

  • איור של כוס קוקטיל

    חצי פנסיון כשר

  • אייקון של מזוודה

    דמי סבלות

    מזוודה אחת לאדם

  • אייקון מאויר של מלון

    בתי מלון

    אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה

  • אייקון מאויר של לוח שנה

    מפגש קבוצה

    לפני הטיסה

  • אייקון של ג'יפ

    תחבורה

    אוטובוס תיירים ממוזג

מסלול הטיול

  • 1

    ימים א'- ב' - תל-אביב, האנוי

    ניפגש בנתב"ג ונטוס דרך יעד ביניים להאנוי בירת וייטנאם לשדה התעופה הבינלאומי "נוי באי". האנוי היא בירתה הקלאסית של וייטנאם. עם ההגעה נצא לסיור ריקשות, ונחוש את העיר היפה והעשירה בבניינים רומנטיים מהתקופה הצרפתית. כבעבר הרחוק גם היום, האנוי היא המרכז הפוליטי של וייטנאם. העיר משובצת גנים ומקדשים עתיקים, אגמים, שכונות של בעלי מלאכות, שווקי עתיקות, שדרות מטופחות, קריית ממשלה. נותיר זמן לשוטט בין סמטאות הרובע העתיק לחוויה ראשונית עם האזור העתיק והשוקק של האנוי בסיום. ניסע לארוחת ערב בחב"ד ולאחריה העברה למלון וקבלת חדרים.

  • 2

    ימים א'- ב' - תל-אביב, האנוי

    ניפגש בנתב"ג ונטוס דרך יעד ביניים להאנוי בירת וייטנאם לשדה התעופה הבינלאומי "נוי באי". האנוי היא בירתה הקלאסית של וייטנאם. עם ההגעה נצא לסיור ריקשות, ונחוש את העיר היפה והעשירה בבניינים רומנטיים מהתקופה הצרפתית. כבעבר הרחוק גם היום, האנוי היא המרכז הפוליטי של וייטנאם. העיר משובצת גנים ומקדשים עתיקים, אגמים, שכונות של בעלי מלאכות, שווקי עתיקות, שדרות מטופחות, קריית ממשלה. נותיר זמן לשוטט בין סמטאות הרובע העתיק לחוויה ראשונית עם האזור העתיק והשוקק של האנוי בסיום. ניסע לארוחת ערב בחב"ד ולאחריה העברה למלון וקבלת חדרים.

  • 3

    יום ג' - נין בין

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע דרומה אל נין בין, נתחיל  בשייט סירות מהנה לאורך נהר נגו דונג, המתחיל בכפר ואן לאם ומלווה בנוף מרשים הנשלט על ידי שדות אורז והרי קארסט. המסלול כולל שייט דרך טאם קוק -שלושת המערות הטבעיות (Hang Ca, Hang Hai, והאנג Ba), הגדולה שבהן באורך 125 מ' עם תקרתה בגובה של כ-2 מ' מעל המים. את הסירות חותרות בדרך כלל נשים מקומיות המוכרות גם סחורות רקומות. אחר הצהרים נצא לטיול אופניים דרך שדות האורז למקדש Hua Lu. ששימש את בירתה של ויטנאם במאות ה10-11 בסיום יום גדוש זה נשוב אל האנוי ארוחת ערב בחב"ד וחזרה למלון.

  • 4

    יום ד' - האנוי, האלונג-ביי

    לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא בנסיעה לכיוון מפרץ האלונג – ביי שפירוש שמו הוא" המקום שבו ירד הדרקון אל הים" מקום שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. האזור התפרסם בזכות אלפי איים קטנים המתנשאים מתוך הים שצבעם ירוק טורקיז היוצרים מראה מרהיב, נערוך שייט בינות לאיים. נחזה מקרוב בפלא טבע זה, ארוחת צהרים בשייט (דגים). בדרך נעצור במערות Thien Cung בתום הביקור, נחזור להאנוי. ארוחת ערב בבית חב"ד ולינה.

  • 5

    יום ה' - האנוי -רכבת לילה – לאו קאי

    היום נבקר בהאנוי בירתה של וייטנאם נתחיל בביקור במאוזוליאום של הו צ'י מין ובביתו. נבקר בפגודת העמוד. נמשיך לביקור במקדש הספרות ובמוזיאון האתנולוגי. נטייל בסמטאות של העיר העתיקה ונקנח במופע בובות המים המקומי. ארוחת ערב בבית חב"ד. ולאחריה נצא אל תחנת הרכבת וניסע ברכבת הלילה לעבר הצפון לעיירה לאו קאי ( קרונות שינה זוגיים).

  • 6

    יום ו' - סאפה שבטי הערים

    בשעות הבוקר המוקדמות נגיע לתחנת הרכבת בלאו קאי ומשם נטפס לעבר העיירה סאפה עיירה ציורית שנבנתה על ידי צרפתיים כעיירת נופש בהרים הגבוהים של הצפון . עם ההגעה למלון נאכל ארוחת בוקר ונצא לטיול רגלי בכפריהם של שבטי ההרים נצפה ונלמד על גידול האורז בטרסות במורדות ההרים נטייל  בכפרים לאו צ'אי וטא ואן מקום מגוריהם של השבטים המונג השחור והדאו נלמד על אורחות חייהם ועל הפולקלור המקומי. בסיום נחזור למלון קבלת חדרים, והתארגנות לשבת קבלת שבת, וארוחת שבת במלון (ארוחת דגים)

  • 7

    יום שבת - סאפה

    לאחר תפילת השבת (אין ספר תורה) נצא לסיור בעיירה סאפה נבקר בשוק המקומי נכנס לשמורת הטבע של הר הדרקון. מוצ"ש ערב חופשי לשיטוט בבזאר המקומי ובסמטאות סאפה

  • 8

    יום א' - סאפה האנוי

    הבוקר נשלים את טיולנו באזור סאפה נרד ברגל לעבר הכפר  קאט קאט ובסיום נשוב להאנוי עם ההגעה להאנוי נאכל ארוחת ערב בבית חב"ד ולאחריה קבלת חדרים

  • 9

    יום ב' - האנוי הו צ'י מין, מחילות קו צ'י

    בשעות הבוקר נצא לשדה התעופה לטיסת פנים לבירת הדרום הו צ'י מין לאחר הנחיתה נצא לביקור מרתק בקו -צ'י אתר מחילות הוייטקונג.  בהם התחפרו לוחמי הגרילה נגד החיילים האמריקאים במטרה לשחרר את דרום וייטנאם ולאחד אותה עם הצפון בשלטון קומוניסטי. המחילות השתרעו על שטח של למעלה מ 200- קמ"ר והיו למעשה עיר תת קרקעית ענקית ונסתרת שכללה בתי חולים, בתי חרושת לנשק וכל הדרוש להישרדות במלחמה. הכניסה למחילות תוכל לחבר אותנו לתחושת הלוחמים בזמן המלחמה. ניסע לסייגון שעד 1975 שימשה כבירת הדרום הגדולה בערי וייטנאם ובה תערובת של מרכזי עסקים ובילוי בסגנון המערבי המשוחרר, לצד שווקים מזרחיים מסורתיים, עמוסי ריחות, צבעים, קולות והמוני אדם. בסיום העברה למלון קבלת חדרים ארוחת ערב בבית חב"ד

  • 10

    יום ג' - דלתת המקונג

    הבוקר ניסע לאזור החקלאי הפורה של דלתת המקונג. שמהווה את אסם האורז של וייטנאם. דלתת הנהר הענקית הוכרזה כאוצר ביולוגי ושמורת טבע. האזור ידוע בנופיו המיוחדים, בכפרי איכרים ודייגים ציוריים הפזורים לאורכו, כפרים צפים על גבי הנהר, שווקים ססגוניים צפים אף הם. נצא בשייט לאורך היובלים הצרים והיפהפיים של נהר המקונג. נבקר במפעל בייתי לייצור מוצרי אורז נבקר  בחוות גידול דבורים. נסייר בין הכפרים המקומיים ונסיים באירוח בחווה מקומית – נאכל את פירותיהם הטריים ונשתה תה מחלת דבש מתוקה. נחזור לסייגון. ארוחת ערב

  • 11

    יום ד' - סייגון - בנגקוק -תל אביב

    את היום נבלה בסייגון היא בירת הדרום עד לאיחוד נבקר בארמון הנשיא משם נמשיך לביקור במוזיאון לפשעי המלחמה האמריקאית נבקר בבית הדואר המרכזי שנבנה עוד בזמן השלטון הצרפתי. נצפה על קתדרלת הנוטרדאם  ביתרת הזמן נבלה בשווקים המקומיים. ארוחת ערב בבית חב"ד ומשם נצא לשדה התעופה של סייגון לטיסה דרך יעד ביניים לתל – אביב.

  • 12

    יום ה' - תל אביב

    נחיתה בשעות הבוקר בנתב"ג. תם טיול מהנה, מיוחד ואקזוטי בחבל ארץ קסום ונפלא.

  • מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום.
  • ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.
  • בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.
  • בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק
    מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.
  • הביקורים באתרים השונים מותנים בלוחות הזמנים.
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים בסוף החוברת.
  • הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות עם מלווה הקבוצה לפני יציאת הטיול. הודעה על המיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

*טיסות סדירות הלוך ושוב דרך יעד ביניים

*טיסות פנים – בהתאם לתוכנית

*בתי מלון – מדרגה ראשונה ודרגת תיירות טובה בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים.

כלכלה חצי פנסיון כשר הכולל ארוחות בוקר/ערב ע"ב מוצרים מותרים וארוחות במסעדות חב"ד + ארוחת צהרים דגים בשייט. ארוחות שבת בסאפה על בסיס דגים.

*סיורים וביקורים ודמי כניסה לאתרים בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת.

*מלווה קבוצה מנוסה לוייטנאם  ו מצוות רימון מסורת

*מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
*תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג צמוד לקבוצה לביצוע תכנית הטיול והעברות.

*טיפים לנותני השירותים השונים בחו"ל. (כולל סבלות).

*מפגש קבוצה בזום לפני הנסיעה.

המחיר אינו כולל :

אשרת כניסה לווייטנאם – 25$

תשר למדריך הטיול בסך 5$ ליום

יש להצטייד ב-4 תמונות פספורט. (עבור האשרה).

ביטוחים והוצאות אישיות

מה עושה את ההבדל

האנוי – רחבת המוזוליאום של הו-צ'י-מין, מקדש הספרות הקונפוציאני

האנוי – סיור ריקשות

סאפה- שבטי ההרים

האנוי – מופע בובות המים
האלונג-ביי – שייט במפרץ כולל ארוחת צהרים
הו צ'י מין סיטי – מחילות קוצ'י, המוזיאון לפשעי מלחמה, ארמון האיחוד

דלתת המקונג – כולל שייט וביקור בחוות גידול דבורים

נין בין שייט בשמורת הטבע. וטיול אופניים בשדות האורז

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 035260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם