ממלכת המאיה וקוסטה ריקה מקסיקו, גואטמלה, קוסטה ריקה
20
XGMC

ממלכת המאיה וקוסטה ריקה – לשומרי מסורת

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – מקסיקו סיטי

    ניפגש בנמל התעופה בן גוריון ונטוס דרך מדריד למקסיקו סיטי. נחיתה, העברה למלון וארוחת ערב.
  • 2

    מקסיקו סיטי

    נצא ליום סיור אותו נתחיל בחלקה ההיסטורי של העיר ובסוקאלו, אחת הכיכרות הגדולות בעולם, המשמשת עד היום כלב האזור העתיק של העיר. נבקר בארמון הלאומי, בו נראה את ציורי הקיר של דייגו ריברה ובקתדראלה. נמשיך לביקור בגנים הצפים סוצ'ימילקו, מודל לפריסת העיר בתקופה האצטקית. נראה את להקות המריאצ'יס החבושים בכובעי סומבררו ומנגנים מתוך סירות קטנות ונשוט באחת הסירות. בהמשך נבקר בגנים ובמוזיאון דולורס אולמדו, שם נראה את ציוריהם של דייגו ריברה ופרידה קאלו ונחזור למלון. ארוחת ערב.

  • 3

    מקסיקו סיטי, טאוטיוואקן

    נתחיל את היום בביקור במוזיאון האנתרופולוגי, בו אוספים ארכיאולוגים ואתנוגרפיים המציגים את מגוון תרבויות מרכז אמריקה. נמשיך לסיור בעיר האלים – טאוטיוואקן. נבקר ב"פירמידת השמש", ב"פירמידות הירח ", במקדש של האל קצאלקווטאל, נחש הנוצות ובעוד מבנים מונומנטלים. אם הזמן יאפשר נמשיך לכיכר גאריבלדי ונהנה מחבורות נגני המריאצ'י.
    חזרה למלון להתארגנות לשבת קבלת שבת וסעודת שבת

  • 4

    מקסיקו סיטי

    לאחר תפילה וסעודת שבת נצא לסיור רגלי בלווי מלווה הקבוצה לאחר מכן ארוחת צהרים מאוחרת.
  • 5

    פאלנקה

    העברה לנמל התעופה וטיסה לוויה הרמוסה, בירת חבל טבסקו. נמשיך לפאלנקה ונבקר באתר שרידי עיר המאיה, המהווה את אחד האתרים החשובים של תרבות המאיה בזכות הגילויים ההיסטוריים ויופיו. נתרשם ממקדש הכתובות, נראה את מקדש Leaf Cross ומקדש השמש ניסע לביקור במפלי אקווה אזול ("מים כחולים"), פנינת נוף נהדרת בה מספר מפלים של נהר הטוליחה. ונגיע למלון ללינה וארוחת ערב.
  • 6

    סאן קריסטובל

    לאחר ארוחת הבוקר נצא בדרך הררית יפה, המתפתלת בין הרים ויערות נמשיך לסאן קריסטובל דה לאס קאסאס, הבירה התרבותית והתיירותית של חבל צ'יאפס, אחד האזורים המגוונים ביותר במכסיקו מבחינה נופית, תרבותית ואנושית ניסע לקניון סומידרו, תופעה גיאולוגית מיוחדת בו אפיק נהר הגריחלווה מתפתל בין קירות תלולים בגובה של כ- 1,000 מ'. בעת הכיבוש הספרדי העדיפו הילידים להשליך עצמם ממצוקי הקניון למעמקי התהום ולא ליפול בשבי. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 7

    סאן קריסטובל וקניון סומידרו

    את היום נקדיש לחבל הצ'יאפס, ארצם של בני המאיה שתרבותם עדיין ניכרת בטקסים, בלבוש ובאוכל. נעבור דרך שני כפרים אוטנטיים ומקסימים. סאן חואן צ'מולה ובזינקנטן נחווה חזרה אמיתית בזמן, והצצה אל חייהם של אנשים, שמבחינות רבות ממשיכים את מסורות המאיה. נראה את כנסיית סנטו דומינגו, היפה בכנסיות העיר ונטייל סביב הסוקאלו (הכיכר המרכזית), המוקפת בתים קולוניאליים. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 8

    קצאלטנאנגו (גואטמלה)

    ניסע דרומה לארץ המאיה ולמעבר הגבול בין מקסיקו וגואטמלה. נעצור לביקור על אם הדרך באחד מכפרי הקדרים באזור. נחצה את הגבול ונכנס לגואטמלה. ניסע באזור סוב-טרופי ירוק, בין מטעי קפה וכפרים מקומיים עד הגיענו לקצאלטנאנגו, השנייה בגודלה בגואטמלה. ארוחת ערב.

  • 9

    סן פרנסיסקו אל אלטו, פנאחצ'ל

    עם בוקר נבקר בסאן פרנסיסקו אל אלטו, עיירת שווקים קטנה וציורית הצופה על עמק קצאלטנאנגו. נתרשם משוק בעלי החיים, בו סוחרים בכל סוגי החיות, החל מחזירים ועד לתוכים, ושווקי הירקות והפירות – ממיטב התוצרת של האזור הכפרי (במידה ועקב אילוצי טיסות לא ניתן יהיה לבצע ביום ו' את הביקור בשוק, יתבצע ביקור בשוק חלופי). נמשיך לאגם אטיטלן, ללינה וארוחת ערב בפנאחצ'ל.
  • 10

    אגם אטיטלן

    נצא בשייט אל הכפר האינדיאני סנטיאגו דה אטיטלן. נראה את האריגים המיוחדים לכפר זה ואת הנשים היושבות בכיכר הכפר ומוכרות את הוויפיל – החולצות הרקומות פרחים וציפורים האופייניות לאזור. נמשיך בשייט לסנטה קתרינה פאלופו ונתרשם מנשות שבט הקקצ'יקל, הלבושות בבגדיהן המסורתיים הנחשבים ליפים ביותר בגואטמלה.

    ניסע למלון להתארגנות לשבת קבלת שבת וסעודת ערב שבת.

  • 11

    לאחר תפילה וסעודת שבת נצא לסיור רגלי בלווי מלווה הקבוצה לאחר מכן ארוחת צהרים מאוחרת ומנוחה
  • 12

    צ'יצ'יקאסטננגו, אנטיגואה

    נצא לעיירה צ'יצ'י, לביקור בשוק הססגוני והמיוחד שלה. נשוטט בשוק הנפלא הנשלט ע"י גווני הבד האדום, נהנה משפע הפירות הטרופיים ומתושבי צ'יצ'י הלבביים. נמשיך לאנטיגואה ונערוך סיור במהלכו נראה את הכנסייה היפהפייה גואטמלה לה מרסד, את ארמון הקפיטנים ששימש כבניין הממשל שחלש על כל מרכז אמריקה עד 1773 אם הזמן יאפשר נבקר בקאסה קוחום – מכון המחקר הפרטי והמוזיאון למוסיקה מסורתית מקומית. בתום הסיור נגיע למלון וארוחת ערב.
  • 13

    סאן חוזה, טורטוגארו

    נצא בטיסת בוקר מוקדמת מגואטמלה סיטי לסאן חוזה בקוסטה ריקה. נמשיך בשייט לשמורת טורטוגרו (בה מקננים הצבים בין יוני לספטמבר). לאחר ארוחת צהריים נערוך שייט במהלכו נתרשם ונהנה ממגוון החי והצומח הייחודי של השמורה, הכולל בין השאר קופי שאגן קפוצ'ין ועכביש, עצלנים, תנינים, צבי ים, לטאות ומינים רבים של עופות מים: שקנאי חום, נחשון, מיני אנפות ועוד. בהמשך נצא לסיור בכפר טורטוגרו הייחודי, בו אין מכוניות וכבישים והגישה מתבצעת באמצעות תעלות המים. חזרה ללודג' וארוחת ערב.
  • 14

    ארנל

    ניסע אל אזור הר הגעש ארנל בצפון המדינה, בקרבת הגבול עם ניקרגואה. ארוחת צהריים. בדרכנו נעצור לתצפית בקרבת אחד מערוצי הנהרות, שם חיה מושבת איגואנות וזה המקום הטוב ביותר לצפות באיגואנות ובאורח חייהן. בשעות אחר הצהריים נגיע אל אזור ארנל ואל אתר המעיינות החמים והספא. נתרשם מנוף הר הגעש וארוחת ערב.
  • 15

    ארנל, מונטה ורדה

    נתחיל את היום בסיור בשמורת הר הגעש ארנל, אחד מהרי הגעש הפעילים ביותר בעולם והר הגעש הפעיל ביותר בקוסטה ריקה. מכאן נמשיך אל שמורת מונטה ורדה (ה"הר הירוק")ארוחת צהריים כלולה. עם ההגעה נצא לסיור ערב רגלי במעבה יער העננים. נהלך לצד הצמחייה הסבוכה והעבותה והשעה מאפשרת לצפות בבעלי הכנף בשנתם, בעכבישים וטרנטולות, מיני חרקים, לטאות, צפרדעים, עצלנים, נחשים ועוד. בתום הסיור נחזור למלון וארוחת ערב.
  • 16

    מונטה ורדה

    הבוקר נסייר ביער העננים של מונטה ורדה. יער עננים הוא יער טרופי המצוי באזורים הררים גבוהים והגובה הממוצע של יער מונטה ורדה הוא 1500 מטרים. בין עצי השמורה הגבוהים נבנתה מערכת שבילים התלויה על גשרי חבלים בין צמרות העצים. הליכה על הגשרים התלויים מאפשרת הזדמנות  לצפייה מקרוב בחי ובצומח ולאחר טיול הגשרים נמשיך לנסיעה קצרה ברכבל העובר גם הוא בין צמרות העצים ומספק עוד הזדמנות לצפייה מקרוב בבעלי חיים ובמערכת אקולוגית מדהימה. לאחר ארוחת צהריים נמשיך אל הסרפנטריו – מרכז מבקרים לנחשי קוסטה ריקה, בו ניתן לצפות ביותר מ-40 מינים של נחשים וזוחלים שונים, חלקם ארסיים ביותר. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 17

    מנואל אנטוניו

    ניסע לכיוון האוקיינוס השקט ולשמורת מנואל אנטוניו. בדרך נעצור לתצפית מגשר נהר טרקולאס לתצפית בתנינים ממינים שונים. עם ההגעה לאזור הפארק הלאומי מנואל אנטוניו, נערוך שייט מיוחד כולל ארוחת צהריים, במהלכו נוכל לגלות את הפינות החבויות של חופי האוקיינוס השקט. עם קצת מזל מצד הטבע ננסה לראות מגוון של עופות מים, צבי ים ענקיים, לוויתנים ודולפינים שילוו אותנו בקפיצות לצד ספינתנו ולאורך מסלול השייט. הגעה למלון התארגנות לשבת קבלת שבת וארוחת ערב שבת .
  • 18

    מנואל אנטוניו

    לאחר התפילה וארוחת הבוקר נצא לסיור בשמורה וארוחת צהריים מאוחרת ומנוחת שבת
  • 19

    פואס, מפלי לה פאז, סאן חוזה – תל אביב

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע להר הגעש פואס, אשר בלועו נמצאים גייזרים מהגדולים בעולם. נמשיך לביקור במפלי לה פאז והגנים המרהיבים, שבשטחם שוכן מצפה הפרפרים הגדול בעולם, יונקי דבש, גני סחלבים ועוד. לאחר ארוחת צהריים ניסע לנמל התעופה, לטיסת הלילה דרך מדריד חזרה ארצה.
  • 20

    תל אביב

    נחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון, לסיומו של טיול מקיף וחווייתי במלכות הקריביים.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם