מדריך למטייל בדרום איטליה – פוליה

נשמתה של איטליה מצויה בדרום המדינה. דרום איטליה שטופת השמש, העתיקה ועשירה בהיסטוריה ומורכבת.

היוונים והרומאים, הנורמנדים והספרדים – כולם ביקשו לשלוט בדרום איטליה וכל אבן בה, כל טירה וכל ארמון מספרים סיפור על העבר, על פלישות אכזריות ומלכים צמאי כוח ושליטה, על עבדים רומאים וגלדיאטורים.

מקדשים יוונים עתיקים יותר מרומא הבירה, עיטורים ביזנטיים וארמונות מלכותיים. בדרום איטליה יש 13 אתרי מורשת עולמית, בכל אחד מהאתרים יש סיפור מפעים על ניצחון גדול, על כישלון מפואר ולעל ההיסטוריה של האנושות.

מלבד ההיסטוריה המפוארת, תוכלו לחגוג בדרום איטליה חגיגה קולינרית של ממש! הדרום הפורה נותן שפע של מוצרים מהם מכינים מאכלים טעימים מאד מפיצות משגעות בנאפוי לסרדינים במגוון בישולים, קאנולי ומאפים שונים, פטריות מזנים מרובים, יין משובח והמון אוכל מן הים – דגים ופירות ים.

האיטלקים המתגוררים בדרום איטליה הם חמים ומסבירי פנים, שמחים ושמחים לחלוק עמך את דעותיהם. המשפחה והחבים הם ערך מקודש בעיניהם והם מבלים זמן רב בחיק המשפחה בצחוק ובארוחות משותפות – ממש כחלק מהתרבות ומאורח החיים באזור.

ההרים באזור, הרי הגעש והנופים המיוחדים מספקים כר נרחב לטיולים ולהרפתקאות מסוגים שונים. תוכלו לעשות ראפטינג במורד נהר קלאבריה, לבקר בהר הגעש הפעיל ביותר באירופה – סטורמבולי או לצלול לים ולמערות תת מימיות הלוקחות אתכם להיסטוריה הרחוקה. תוכלו לרכב על אופניים בפוליה, לשוט בחוף אמלפי או לרחוץ בבוץ וולקני.

האפשרויות רבות ומגוונות ביותר אבל דבר אחד ברור: הנוף מקסים ומגוון מאד!

חבל פוליה משתרע לאורכו של החוף המזרחי בדרומה של איטליה והוא ארוך, שמשי ומ לא בחופים קסומים. האזור פופולארי מאד בחודשי הקיץ, בזמן החופשה ורבים האיטלקים והתיירים הזרים הפוקדים את האזור.

האזור ידוע מאד בשל שמן הזית המופק בו, מאכלי הים הטעימים וכמובן אתרי המורשת העולמית אותם הזכרנו קודם.

זהו אחד האזורים המפורסמים ביותר באיטליה. יש במקום גם ערים עתיקות, בעלות עבר עשיר במיוחד,
כנסיות מפוארות שנבנו על ידי הארכיטקטים הטובים ביותר באירופה, עקבותיהם של תרבויות רבות המשולבות זו בזו ואוכל טעים טעים!

התקשרו עכשיו

03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם