טיול לאבו דאבי

טיול לאבו דאבי

חתימת הסכם השלום בין מדינת ישראל ואיחוד האמירויות, שהתרחשה לא מזמן, פתחה בפני התייר הישראלי הזדמנות פז לבקר בנסיכויות המפורסמות של המפרץ הפרסי – אבו דאבי ודובאי. מדובר ביעדים אטרקטיביים מאין כמוהם, עבורנו הישראלים – בין אם במונחי שופינג ובילויים ובין אם מבחינת מלונות יוקרה, אטרקציות מטורפות, ארכיטקטורה עוצרת נשימה ומסלולי טיול מיוחדים. אולם שנייה לפני שאתם רצים לארוז מזוודה לרגל החופשה החלומית שלכם באבו דאבי, יש כמה דברים שחשוב לדעת על טיול לאבו דאבי והדרך המומלצת להיערך אליו.

מי את, אבו דאבי?

אבו דאבי היא הגדולה בין שבע הנסיכויות המרכיבות את איחוד האמירויות והעיר אבו דאבי היא בירתה. אבו דאבי נחשבת גם לבירתן של יתר האמירויות, אף שהעיר הגדולה ביותר היא למעשה דובאי הממוקמת באמירות דובאי אבו דאבי שוכנת על הקצה של אחד מאיי המפרץ הפרסי המחובר ליבשת באמצעות גשר מוספח (Mussafah). באבו דאבי ממוקם שדה תעופה בינלאומי שמהווה נתיב מעבר אווירי מרכזי בין המזרח הרחוק ואירופה. העיר מאכלסת כמה ממלונות היוקרה המפורסמים בעולם ובהם ארמון אמירייטס, כמו גם את מסגד שייח זאיד שנחשב למסגד היקר ביותר בעולם. איסלאם היא הדת השלטת בנסיכות אבו דאבי – מה שמחייב הקפדה על כללי לבוש והתנהגות מסוימים בעת הביקור בה.

מה ניתן לראות באבו דאבי?

באבו דאבי, בדומה לדובאי, הושקעו תקציבי עתק במטרה להפוך את היעד למוקד משיכה לתיירים מכל העולם. ככלל, איחוד האמירויות מהווה פדרציה עשירה במיוחד ובהתאם לכך, יוקרה וחדשנות ניבטים מכל עבר כאשר מבקרים במרכזים התיירותיים של עיר הבירה. באבו דאבי, המלונות ואתרי הנופש מהווים אטרקציה תיירותית העומדת בזכות עצמה, הודות לעיצוב, האבזור ורמות היוקרה יוצאי הדופן המאפיינים אותם. בנוסף לכך, ניתן למצוא בה מוניומנטים אדריכליים יוצאים מן הכלל, מוזיאונים נפלאים, פארקי שעשועים אטרקטיביים, אטרקציות מדליקות לכל המשפחה וחופי ים נהדרים.

טיול לאבו דאבי

עבור מי טיול באבו דאבי יכול להתאים במיוחד?

טיול באבו דאבי הוא חוויה מיוחדת ומומלצת עבור מטיילים ישראלים ממגוון סוגים וגילאים. מחד – ניתן למצוא בה שלל אטרקציות המותאמות למשפחות עם ילדים, ומאידך – צעירים והצעירים בנפשם, ישמחו לגלות את חיי הלילה התוססים ואטרקציות הבידור המגוונות שאבו דאבי מציעה.

למה כדאי להגיע דווקא לטיול מאורגן באבו דאבי?

מאחר ושערי האמירויות נפתחו בפנינו – הישראלים, רק לקראת שנת 2021, מדובר ביעד שישראלים רבים עדיין לא מכירים היטב ונדרשת הדרכה כדי לגלות אותו וליהנות ממנו באמת, על שלל רבדיו. בנוסף לכך, חשוב לזכור כי אבו דאבי היא כאמור יעד עם רוב מוסלמי שמרני ולכן משיקולים בטיחותיים וביטחוניים, עדיף להגיע אליה מלווים במדריך טיולים מיומן שיוכל להדריך אתכם כיצד כדאי לנהוג ולתקשר עם המקומיים על מנת שניתן יהיה ליהנות מהטיול בשקט ובבטחה.

כללי ההתנהגות המומלצים באבו דאבי

היות ואבו דאבי היא בירת האמירויות הערביות שבהן מתגורר רוב מוסלמי שמרני גדול, חשוב להקפיד על כללי ההתנהגות הבאים בעת הביקור בה: ראשית, יש להתלבש באופן צנוע (בגבולות הסביר – אם כי לבוש חושף כתפיים נחשב כבלתי צנוע באמירויות) ולהתנהל באופן מתון ומאופק עד כמה שניתן. צעקנות וקולניות במקומות ציבוריים אינן מתקבלות בברכה באבו דאבי. בנוסף, גם צריכת אלכוהול וסמים איננה מקובלת ולכן חשוב שלא לנהוג לאחר ששותים (גם מטעמי בטיחות, כמובן) ולהימנע לחלוטין משימוש בסמים מכל הסוגים. בנוסף לכך, יש לגלות רגישות וטאקט, ולהימנע משיחות בעניינים דתיים ופוליטיים עד כמה שניתן.

כמובן, אין סיבה שתיתנו להנחיות הללו להרתיע אתכם מביקור ביעד הנהדר הזה. ככל שתכבדו את כללי ההתנהגות שהזכרנו לעיל ותישמעו להוראות של מדריך הטיולים שלכם, אין לנו כל ספק שתגלו בעצמכם כי אבו דאבי היא יעד נפלא, מפנק מאין כמוהו ומסביר פנים גם עבור תיירים ישראלים.

בשורה התחתונה

חולמים לגלות את הקסם המיוחד של אבו דאבי על גורדי השחקים היפהפיים שלה, חופיה המזמינים, מתחמי הבילוי, הקניות וההסעדה היוקרתיים שלה, ואתרי הנופש המפוארים בה? טיול מאורגן באבו דאבי הוא הדרך ליהנות מכל הטוב הזה במקסימום ביטחון ובראש שקט, מבלי שתידרשו לדאוג לדבר בעצמכם.

מעוניינים בפרטים נוספים על מסלולי הטיול של חברת רימון טיולים באיחוד האמירויות? לחצו כאן!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם