לטעום את החוויה האירופית

טיולים מאורגנים למשפחות לרומניה

טיולים מאורגנים לקבוצות הם אפשרות מועדפת על רבים ליהנות מחוויית חוץ לארץ ללא טרחה וללא דאגות. חברת רימון טיולים מציעה מגוון טיולים מאורגנים למשפחות ולקבוצות לרומניה.

רומניה היא מדינה המשלבת נופים מרהיבים עם אתרים ואטרקציות המזמנות לתיירים חוויה בלתי נשכחת. בוקרשט על מגוון המוזיאונים, הארמונות והמונומטים ההיסטוריים שבה, פויאנה בראשוב המהווה את אחד מאתרי הסקי האטרקטיביים ביותר באירופה.

טיול לרומניה מהווה יעד נחשק עבור מטיילים רבים בשל השילוב שיש בה בין הרים מושלגים, מרחבי שדות, עיירות ציוריות,כרמים וגנים, אתרי מרפא מן המפורסמים והאטרקטיביים ביותר באירופה על מעיינו המים המינרליים העשירים.

האוכל הרומני, המועדונים, מרכזי  הקניות, האווירה המיוחדת בערים המודרניות שבה מזה ובכפרים הקטנים המשמרים מסורת והווי היסטוריים מזה נוסכים עליה קסם מיוחד. חברת רימון טיולים מעמידה לרשות המטיילים את מדריכי השטח הטובים ביותר שלה המוסיפים נופך מיוחד לחוויה הרומנית. טיול בקבוצה של חברים טובים או עם המשפחה מהווים חוויה מלכדת ומגבשת.

תחת הכותרת MUST ו"אסור להחמיץ" כלולים ארמון לש בסיניה, מצודת בראן (מקום משכנו של הרוזן דראקולה), העיר בראשוב על המדרחוב המרהיב שלה וכמובן, כנאמר, עיירת הנופש והסקי הסמוכה פויאנה בראשוב.

טיול מאורגן של רימון מאפשר לכם ניצול מיטבי של הזמן העומד לרשותכם. בילוי מתוכנן מבעוד מועד בערבים וייחוד זמן לקניות ולבילויים אישיים מועדפים מאפשר לכם להפיק ולמצות מהטיול המאורגן לרומניה את כל הטוב והיפה במדינה זו.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם