דרום אפריקה – לא מה שחשבתם!

הדיונות של קלאהארי, החופים החוליים של האוקיינוסים, שמי המדבר הקסומים, ההרים הגבוהים – כל זאת ועוד יוצרים את דרום אפריקה והמגוון יוצא הדופן שיש בה.

 

דרום אפריקה היא יעד נפלא לטיולי ספארי נהדרים המציעים את "חמשת הגדולים": אריות, נמרים, בופלו, פילים וקרנפים ואף יותר בשמורות הטבע ובפארקים העצומים שיש בדרום אפריקה. 

תוכלו לנסוע ישר לתוך הטבע הפראי בשמורת קרוגר, קאלאגדי ובפארקים אחרים או להצטרף לטיולי ריינג'ר בסיורים מודרכים או בהליכה מודרכת. חיי הפרא שיש בדרום אפריקה מלמדים אותנו ליהנות מהדברים הקטנים כמו למשל: נמר המתהלך לו לצד הכביש, ציפור הבונה את קינה על העץ או בחוף הים, מפגש עם אריות ים, לוויתנים וכרישים לבנים גדולים.

 

דרום אפריקה משתנה כל העת וזוהי יריעה מושלמת לציורו של טיול הרפתקני המשלב עיר וטבע, חיי פרא, שבטים וערים מודרניות. טיפוס על צוקים, גלישת גלים בחוף המזרחי, ביקור בהר השולחן המפורסם בקייפטאון או קפיצת בנג'י מגשר כלשהו בדרך הגנים. 

 

גם אם אינכם חפצים בספורט המעורר אדרנלין תוכלו לטייל במאות שבילי הליכה ומסלולי נסיעה, לצפות בחיי הפרא בשמורות השונות, לבקר בערים ובמדבריות וליהנות ממדינה מגוונת ביותר.

 

כחלק מהביקור בדרום אפריקה כדאי מאד ללמוד את ההיסטוריה של המדינה וזאת כדי לא להחמיץ חלק מאד משמעותי מהזהות שלה. ביקור במוזיאונים המתעדים את מדיניות האפרטהייד הוא ביקור חובה במהלך טיול בדרום אפריקה. זה אולי יכול להעיק טיפה אבל חשוב מאד להבנת האוכלוסייה בדרום אפריקה והערכה של השינוי הגדול שחל במדינה ולאן היא הגיעה היום. אנו ממליצים גם לבקר בעיירות הקטנות ולדבר עם מקומיים כדי ללמוד שלמרות העבר העגום יש המון גאווה המדינה ותחושת תקווה והבטחה לגבי העתיד.

 

המרחבים של דרום אפריקה מדהימים ביופים והטבע עצום ומרשים ביותר. גם החוויה האורבנית מהנה ואפילו בה יש גם טבע, כמו למשל הר השולחן בקייפטאון או כבישי החוף הקסומים לאורך קו החוף המערבי והמזרחי של המדינה. לכך ניתן להוסיף את היקבים הרבים את היערות הרבים לאורכה של דרך הגנים, את חופי הים הזהובים ואת ההרים הגבוהים ותקבלו מדינה עם מגוון רב ביותר של חוויות ומראות אותה לא תרצו להחמיץ!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם