פנקייק אמריקאי ארצות הברית - החוף המזרחי
15
UFA

פנקייק אמריקאי טיולי משפחות

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – טורונטו, מפלי הניאגרה

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא בטיסת אל על הישירה לטורונטו. נחיתה בשעות הבוקר ויציאה לסיור בעיר השוכנת על גדות אגם אונטריו ומהווה פסיפס של תרבויות וקבוצות אתניות שונות. נראה את בית העירייה החדש בעל המבנה המיוחד, את בניין הפרלמנט של חבל אונטריו המרשים ביופיו, נצפה אל מגדל סי.אן הנודע – המגדל הקנדי הלאומי, סמלה הלא-רשמי של העיר המתנשא לגובה של כ-550 מ'. נגיע גם למרכז איטון, קניון גדול השוכן במבנה זכוכית ובו מבחר של עשרות חנויות ומסעדות. בתום הסיור ניסע למפלי הניאגרה ונגיע למלון.
  • 2

    מפלי הניאגרה, ניאגרה און דה לייק

    נפתח את היום בביקור במפלי הניאגרה. נראה את מפלי הפרסה ושעון הפרחים ונערוך שייט מיוחד אל המפלים  בהמשך ניסע לבקר בניאגרה און דה לייק, עיירה בה רחובות ציוריים והיסטוריים ובתים כמו בסרטים.
    בערב – בלוויית מלווה הקבוצה נצא לסיור רגלי אל המפלים המוארים.
  • 3

    מפלי ווטקינס גלן, שוקולד הרשי

    ניסע דרומה אל נופיו המקסימים של עמק הנהר טיוגה ונבקר במפלי ווטקינס גלן, שבשמורת הטבע בה צמחיה טבעית עשירה טובלת במים.  נמשיך לטעימות מתוקות בעולם השוקולד – הרשי, בו נלמד על תהליך יצור השוקולד האמריקאי המפורסם ונסיים את היום במלון באזור.
  • 4

    חבל האמיש, וושינגטון

    יום טיול נפלא בפנסילבניה מצפה לנו היום. ניסע לחבל האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שוייצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים וחיים ללא מים זורמים, חשמל ומכשירים חשמליים ועדיין נוסעים בכרכרות רתומות לסוסים. נמשיך לוושינגטון – בירת ארה"ב, מרכז השלטון של הדמוקרטיה הגדולה בעולם.
  • 5

    וושינגטון

    סיור בוושינגטון בו נראה את הבית הלבן, בניין הקפיטול, המוזיאונים והמבנים המונומנטליים של העיר. נראה גם את מצבת הנשיא ג'פרסון ויד לינקולן, נשיא ארה"ב בתקופת מלחמת האזרחים כמו גם את אנדרטת ויטנאם, המוקדשת לחללי המלחמה ארוכת השנים. כמו כן נבקר במוזיאון החלל ונצא למסע אל החלל בסרט התלת מימדי, "האבל".
    בערב – נצא לסיור בעיר המוארת, כולל רובע ג'ורג'טאון שעל גדות נהר הפוטומק.
  • 6

    אורלנדו

    נטוס לאורלנדו שבמדינת פלורידה, המהווה את מרכז השעשועים והבילויים הגדול בארה"ב.
  • 7

    דיסניוורלד - ממלכת הקסם

    יום של בילוי והנאה בדיסניוורלד – ממלכת הקסם של דיסני. נפגוש בדמויות הידועות של דיסני – מיקי מאוס, דונאלד דאק ומיני ונערוך מסע עולמי לארץ המחר וארץ ההרפתקאות, ארץ החלוצים וארץ הפנטזיות.
  • 8

    מרכז אפקוט

    יום בילוי במרכז "אפקוט". ב"עולם העתיד" נערוך מסע במרחבי הזמן, ב"ביתן התגליות" נחזה בטכנולוגיות העתיד ונבקר בביתני המדינות, כולל מופעים שונים.
    בערב – לא נרצה להחמיץ את המופע המרשים של זיקוקים, לייזרים, מזרקות ומוסיקה הנערך באגם הגדול.
  • 9

    אורלנדו

    יום חופשי ואפשרות לבלות ב"עולם הים", הפארק הגדול מסוגו בעולם לבעלי חיים ימיים, כמו גם ליהנות ממתקני השעשועים השונים והמגוונים.
  • 10

    אי ההרפתקאות ועולם הקסמים של הארי פוטר

    יום נפלא של בילוי באי ההרפתקאות. נחווה את אי גיבורי העל – רכבת ההרים של הענק הירוק, מתקן ההרפתקאות המדהימות של ספיידרמן ומתקן נפילת הפחד של דוקטור דום. באי הלגונה מצפה לנו מתקן הנפילה בסירות ומתקן הרפסודות של פופאי ופלוטו. נמשיך לפארק היורה ונצא בשייט רפטינג בין הדינוזאורים היוצאים מכלל שליטה. גם עולם הקסמים של הארי פוטר מחכה לנו ובמרכזו טירת הוגוורטס. נהנה מהמתקנים ובהם "הארי פוטר והמסע האסור", נטוס ברכבות ההרים "אתגר הדרקון" ו"מסע ההיפוגריף" ועוד. אכן יום מלא חוויות ואדרנלין.
  • 11

    אורלנדו - ניו יורק

    העברה לנמל התעופה וטיסה לניו יורק. הסעה למלון במרכז מנהטן ולאחר התארגנות נצא לסיור רגלי באזור הטיימס סקוור, שדרות ברודווי, השדרה החמישית ונעלה לתצפית מאמפייר סטייט בילדינג, גורד השחקים המפורסם ואחד מסמליה של העיר.
  • 12

    ניו יורק

    סיור בוקר בניו יורק. נתחיל באזור התחתון של מנהטן ובאזור וול סטריט נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק. נעצור בגראונד זירו ונצפה אל גשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן. ניסע בשדרה הראשונה שם נראה את בניין האו"ם ונמשיך למרכז רוקפלר ולאזור הסנטראל פארק המפורסם.
    אחה"צ – חופשי להיכרויות אישיות וקניות ומלווה הקבוצה יעזור למעוניינים בעצה ובהכוונה.
  • 13

    ניו יורק

    גם הבוקר נצא לסיור ב"תפוח הגדול". נגיע לצ'יינה טאון, ליטל איטלי (איטליה הקטנה), נבקר בסוהו בגריניץ' ווילג'. ובהמשך לא נרצה להחמיץ ביקור בחנות הנפלאה של "אפל" בשדרה החמישית.
    אחה"צ – חופשי להיכרויות אישיות וקניות ומלווה הקבוצה יעזור למעוניינים בעצה ובהכוונה.
    בערב –  נצא לארוחת ערב במסעדה מקומית לסיום הטיול.
  • 14

    ניו יורק – תל אביב

    יום נוסף ואחרון בניו יורק לסיום הביקורים, ההיכרויות והקניות. פינוי חדרים בשעות הצהריים ושמירתם במלון.
    בערב – ניסע לנמל התעופה ונמריא בטיסת לילה חזרה ארצה.

  • 15

    תל אביב

    את הלילה נבלה בטיסה עד לנחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון. תם ונשלם הטיול המשפחתי והחווייתי בארה"ב.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם