ארצות הברית החוף המזרחי וקרוז לאיי הבאהמאס
18
UFC

ארצות הברית – החוף המזרחי וקרוז לאיי הבאהמאס

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - בוסטון

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא בטיסת אל על הישירה לבוסטון, בירת מסצ'וסטס. נחיתה בשעות הבוקר המוקדמות ויציאה לסיור מקיף במהלכו נבקר בדאון טאון בוסטון, בו נמצאים בין היתר בניין העירייה, בית מושל מסצ'וסטס ובצמוד אזור הביקון היל, העתיק ביותר בבוסטון ואחד האזורים היפים בעיר, בו  מבנים היסטוריים ושכונות מגורים יוקרתיות. נמשיך לעיר קיימברידג', השוכנת מעברו השני של הנהר צ'רלס ובה שוכנת אוניברסיטת הרווארד והמכון הטכנולוגי MIT. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 2

    קייפ אן, שייט לצפייה בלווייתנים

    ניסע ליום טיול לקייפ אן, חצי אי השוכן צפון מזרחית לבוסטון. נבקר בכפר הדייגים רוקפורט, בעיירה פיג'ון קוב ונערוך שייט של מספר שעות ביאכטה בסביבות גלוסטר לצפייה בלווייתנים החיים באזור. את השייט ילוו מדריכי טבע, אשר יתנו לנו את ההסברים על יונקים ימיים מדהימים אלו.
  • 3

    פארק "6 הדגלים"

    היום מצפה לנו בילוי משפחתי בפארק "6 הדגלים". נדהר ברכבות הרים, נהנה ממופעים שונים, נערוך שייט אבובים ועוד שלל אפשרויות ומגוון רחב של אטרקציות. נסיים את היום במלון באזור אלבני.
  • 4

    מפלי הניאגרה

    ניסע למפלי הניאגרה. נראה את מפלי הפרסה ושעון הפרחים ונערוך שייט מיוחד אל המפלים בספינת "עלמת הערפל".
    בערב – בלוויית מלווה הקבוצה נצא לסיור רגלי אל המפלים המוארים.

  • 5

    אורלנדו

    נטוס לאורלנדו שבמדינת פלורידה, המהווה את מרכז השעשועים והבילויים הגדול בארה"ב.
  • 6

    דיסניוורלד - ממלכת הקסם

    יום של בילוי והנאה בדיסניוורלד – ממלכת הקסם של דיסני. נפגוש בדמויות הידועות של דיסני – מיקי מאוס, דונאלד דאק ומיני ונערוך מסע עולמי לארץ המחר וארץ ההרפתקאות, ארץ החלוצים וארץ הפנטזיות.
  • 7

    אורלנדו

    יום חופשי ואפשרות לבלות ב"עולם הים", הפארק הגדול מסוגו בעולם לבעלי חיים ימיים, כמו גם ליהנות ממתקני השעשועים השונים והמגוונים.
  • 8

    אי ההרפתקאות ועולם הקסמים של הארי פוטר

    יום נפלא של בילוי באי ההרפתקאות. נחווה את אי גיבורי העל – רכבת ההרים של הענק הירוק, מתקן ההרפתקאות המדהימות של ספיידרמן ומתקן נפילת הפחד של דוקטור דום. באי הלגונה מצפה לנו מתקן הנפילה בסירות ומתקן הרפסודות של פופאי ופלוטו. נמשיך לפארק היורה ונצא בשייט רפטינג בין הדינוזאורים היוצאים מכלל שליטה. גם עולם הקסמים של הארי פוטר מחכה לנו ובמרכזו טירת הוגוורטס. נהנה מהמתקנים ובהם "הארי פוטר והמסע האסור", נטוס ברכבות ההרים "אתגר הדרקון" ו"מסע ההיפוגריף" ועוד. אכן יום מלא חוויות ואדרנלין.
  • 9

    קרוז לאיי הבאהמאס

    ניסע לנמל פורט קנברל, נעלה לאוניה המפוארתEnchanment of the Seas  שתיקחנו לשייט של 4 ימים/3 לילות לאיי הבאהמאס באוניה, שמשקלה 81,000 טון, 11 סיפונים של פעילויות, בידור, אכילה ואפשרויות מגורים. האוניה כוללת מאפיינים רבים כגון טרמפולינת בנג'י, גשרים תלויים וסיפון בריכה מורחב שיספק אורחים הרפתקנים, קיר טיפוס בגובה כ-60 מטר מעל פני הים, מגרש מיני גולף עם 18 חורים ועוד.

    פעילות ילדים ונוער:
    סיפון משפחה חיצוני – חוף הרפתקאות, אזור הרפתקאות למשפחות, אזור לתכנית הרפתקאות האוקיינוס, תכנית פעילות לילדים ונוער תחת פיקוח והפעלה של צוות מיומן ומרכז פעילויות לילדים ונוער, כולל משחקי וידאו.
    בתאים – כספת אישית, מייבש שיער, מיני בר, טלוויזיה אינטראקטיבית בשפות שונות. טלפונים בחדרים – שיחות חוץ בחיוג ישיר (בתשלום), שיחות פנים למרכזנית לשירות חדרים ועוד.
    לפנינו ימים נפלאים להנאה, פינוק, אוכל מעולה ובשפע מדהים,  ספורט, משחקי סיפון, בילויים ומופעים, והכול באווירה האקזוטית של הבאהמאס. את היום הראשון נוכל להקדיש להיכרות עם האוניה וכמובן ארוחת ערב.
  • 10

    נסאו, באהמאס

    בשעות הצהריים נעגון בנסאו. עם העגינה זמן חופשי או אפשרות להצטרף לאחד הסיורים המוצעים (בתשלום) ע"י צוות האוניה. חזרה לאוניה ולקראת חצות המשך ההפלגה.
  • 11

    קוקו קיי, באהמאס

    נגיע לאי הפרטי קוקו קיי אשר בבאהמאס. זמן חופשי או אפשרות להצטרף לאחד הסיורים המוצעים (בתשלום) ע"י צוות האוניה. חזרה לאוניה ואחה"צ המשך ההפלגה.
  • 12

    שמורת האברגליידס ומופע תנינים, מיאמי

    עגינה בשעות הבוקר ונסיעה ליום טיול מיוחד ויוצא דופן המצפה לנו היום. ניסע לשמורת הטבע אברגליידס, בדרום מדינת פלורידה, אזור של ביצות (מלבד הכבישים והשבילים) וכל שדות העשב לצידי הכביש הם למעשה ביצות ובהם שפע יוצא דופן של בעלי חיים. הביקור בשמורה מאפשר לצפות בציפורים, עופות מים ושאר בעלי חיים החיים בסביבה מיוחדת זו. נבקר בחוות תנינים, נצפה במופע תנינים ונערוך שייט חווייתי מיוחד בסירות "אוויר" (סירות השטות על המים בעזרת פרופלור, שנמצא בגב הסירה ודוחף אויר כדי להזיז אותה קדימה). לקראת ערב נגיע למיאמי, עיר תיירות שוקקת חיים בדרום פלורידה. לאחר סיור היכרות קצר נגיע למלון.
  • 13

    מיאמי – וושינגטון

    העברה לנמל התעופה וטיסה לוושינגטון – בירת ארה"ב, מרכז השלטון של הדמוקרטיה הגדולה בעולם.
  • 14

    וושינגטון

    סיור בוושינגטון בו נראה את הבית הלבן, בניין הקפיטול, את מצבת הנשיא ג'פרסון ויד לינקולן, נשיא ארה"ב בתקופת מלחמת האזרחים כמו גם את אנדרטת ויטנאם, המוקדשת לחללי המלחמה ארוכת השנים בויטנאם. כמו כן נבקר במוזיאון החלל ונצא למסע אל החלל בסרט התלת מימדי, "האבל".
    בערב – אפשרות לצאת לסיור בעיר המוארת, כולל רובע ג'ורג'טאון שעל גדות נהר הפוטומק.

  • 15

    חבל האמיש, הרשי, ניו יורק

    ניסע לחבל האמיש, בו משמרים איכרים ממוצא שוויצרי וגרמני את אורח חייהם מזה מאות שנים. נתוודע לאורח חייהם הצנוע והסגפני ונערוך נסיעה בכרכרות. נמשיך לחוויה מתוקה בעולם השוקולד – הרשי, בו נלמד על תהליך יצור השוקולד האמריקאי המפורסם, לקראת ערב נגיע למלון בניו יורק.
    בערב – היכרות רגלית ראשונה בלוויית מלווה הקבוצה.

  • 16

    ניו יורק

    נצא לסיור אותו נתחיל באזור התחתון של מנהטן. באזור וול סטריט נראה את הבורסה המפורסמת של ניו יורק, נעצור בגראונד זירו ונצפה אל גשריה המפורסמים של ניו יורק – גשר ברוקלין וגשר מנהטן. נראה את הצ'יינה טאון, את איטליה הקטנה, את בניין האו"ם ונמשיך אל השדרה החמישית, כיכר הטיימס, מרכז רוקפלר כמו גם נראה את הסנטראל פארק המפורסם. כמו כן נעלה לתצפית מאמפייר סטייט בילדינג, גורד השחקים המפורסם ואחד מסמליה של העיר.
    אחה"צ – בלוויית מלווה הקבוצה נוכל להמשיך לטייל רגלית בטיימס סקוור, שדרות ברודווי ועוד.
    בערב –  נצא לארוחת ערב מסכמת במסעדה מקומית לסיום הטיול.

  • 17

    ניו יורק - תל אביב

    יום אחרון בניו יורק לסיום הביקורים, ההיכרויות והקניות.
    בערב – ניסע לנמל התעופה ונמריא בטיסת לילה חזרה ארצה.

  • 18

    תל אביב

    את הלילה נבלה בטיסה עד לנחיתה בנמל התעופה ע"ש בן גוריון. תם ונשלם הטיול המשפחתי והחווייתי בארה"ב.
    יתכנו שינויים בסדר הביקורים, תאריכי היציאה ובתכני הטיול בטיולים היוצאים החל מיולי 2015. תכנית הטיול המחייבת את "רימון טיולים" בטיולים אלו, תהיה בהתאם לחוברת קיץ/חגים 2015 שתפורסם במהלך מרץ/אפריל  2015, כולל לנוסעים שיירשמו עפ"י חוברת זו.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם