פלאי סין וסצ'ואן
15
FS

פלאי סין וסצ'ואן

סין, סצ'ואן, הונג קונג, מקאו

יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות לערוך טיול לסין. הארץ העצומה אשר במשך שנים היתה רחוקה ולא מושגת הופכת בשנים האחרונות לאחד מיעדי הטיולים הנחשקים והמועדפים. הדרך הטובה והנוחה ביותר להתרשם ולו על קצה המזלג מייחודה של מדינה זו הוא באמצעות טיול מאורגן. רימון טיולים מציעה מגוון טיולים לסין המיועדים לכל חתכי האוכלוסייה – צעירים ומבוגרים, ועדי עובדים, קבוצות, משפחות וזוגות.

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

  • אייקון מאויר של מלון

    בתי מלון

    נבחרו בקפידה

  • אייקון של מזוודה

    דמי סבלות

    מזוודה אחת לאדם

  • איור של כוס קוקטיל

    9 יציאות בערבים

    כולל 5 בילויי ערב

  • אייקון של ג'יפ

    אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים

  • אייקון מאויר של לוח שנה

    מפגש קבוצה לפני הנסיעה

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב-בייג'ין

    ניפגש בשעות הערב בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא בטיסת לילה  לבייג'ין.
  • 2

    בייג'ין

    לאחר הנחיתה בבייג'ין ניסע העירה ונערוך סיור ריקשות מיוחד, במהלכו נבקר בבית סיני אופייני.
    בערב – לאחר ארוחת הערב נצא לסיור ערב כולל ביקור בכיכר טיאנאנמן המוארת והמרשימה ובשוק המזון הלילי התוסס בוואנגפוג'ינג.

  • 3

    בייג'ין, מופע "מסכת הזהב"

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור באתרי העיר. נתחיל בביקור בכיכר טיאנאנמן ונמשיך לסיור ב"עיר האסורה" – מרכז השלטון של הקיסרות הסינית בעבר, עיר פנימית מוקפת חומה. נמשיך לביקור במקדש השמיים, מקום התפילה של קיסרי סין בעבר.
    אחה"צ – נבקר בארמון הקיץ, גן קיסרי רחב ידיים כולל שייט באגם.
    בערב – לאחר ארוחת הערב נצא לבילוי במופע הייחודי אותו אסור להחמיץ – מופע "מסכת הזהב" המפורסם, הכולל ריקודים סיניים, אקרובטיקה, אפקטים מרהיבים ועוד.

  • 4

    בייג'ין, החומה הגדולה

    ניסע לחומה הסינית הגדולה, מפעל בנייה מלפני כ-2000 שנה שנועד להגן על הקיסרות הסינית מפני פולשים מהצפון. בדרכנו חזרה לבייג'ין נחלוף על פני אזור המתקנים האולימפיים אשר שימשו את האולימפיאדה המרשימה שנערכה בבייג'ין ב 2008 ונראה את האצטדיון האולימפי המיוחד – "קן הציפור". בהגיענו חזרה לבייג'ין נבקר בבית חולים לרפואה סינית מסורתית.
    בערב – נצא לבילוי מהנה בו נצפה במופע קונג פו מסורתי.

  • 5

    בייג'ין – שנגחאי

    היום מזומנת לנו חוויה, כאשר ניסע ברכבת ה"קליע" ("בולט טריין") מבייג'ין לשנגחאי. עם ההגעה נבקר ברובע הצרפתי המשוחזר וניסע למלון.
    בערב – אפשרות להצטרף לסיור לילי בעיר המוארת והמרשימה, כולל שייט בנהר החואנג פו.

  • 6

    שנגחאי

    יום סיור בשנגחאי. נבקר בגני יו, אחת מפינות החמד היפות ביותר של העיר. הגנים כוללים פגודות מקסימות, גשרים מעוצבים ומקדשים שביניהם שוחים דגי זהב בתוך אגמים מלאכותיים. נבקר גם במקדש בודהה מאבן ירקן ובבית הכנסת "אוהל משה", כיום מוזיאון לתולדות הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעבר במזרח הרחוק.
    בערב – נצא לבילוי בו נהנה ממופע אקרובטי ולאחריו נבקר באזור הבידור שין טיאן די.

  • 7

    שנגחאי - שיאן

    לפני שניפרד משנגחאי נעלה לתצפית פנורמית מרהיבה על מטרופולין ענק זה ממגדל ג'ין מאו, השני בגובהו בסין. נגיע גם לגדות נהר החואנג פו ולנאנג'ינג לו, אחד מרחובות הקניות העמוסים בעולם, המשתרע מכיכר העם עד הטיילת. בהמשך נטוס לשיאן, בירתה העתיקה של סין בתקופת שושלת טאנג ונקודת המוצא של "דרך המשי" המפורסמת.

  • 8

    שיאן

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לסיור וביקור באתר המדהים של לוחמי ה"טרה קוטה" – צבא של למעלה מ-6,000 חיילי חימר (טרה קוטה) בגודל טבעי, ערוכים לקרב על סוסיהם ועם כלי נשקם. בהמשך נבקר בחצר המסגד העתיק הבנוי בסגנון סיני ובסמטאות הרובע המוסלמי.
    בערב – נצא לבילוי ערב במופע בסגנון שושלת טאנג.

  • 9

    צ'נגדו, לשאן

    ניסע לנמל התעופה ונטוס לצ'נגדו, בירת חבל סצ'ואן. נבקר במרכז אונסקו לרביית דובי הפנדה וניסע בנופיו הפוריים של החבל אל המרכז הבודהיסטי, השוכן על גדות נהר היאנג לין. בשייט על הנהר נראה את פסל בודהה הענק החצוב במצוק בגדת הנהר ונסיים את היום במלון באמי שאן.

  • 10

    אמי שאן, גוילין

    הבוקר מועדות פנינו לביקור במרכז הבודהיסטי הקדוש, מקדש וואן ניאן (עלייה ברכבל כלולה במחיר). נטייל בין המאמינים כשאנו מנסים להבין מעט ממנהגיהם.
    בערב – נטוס לגוילין, עליה אומרים הסינים שזה המקום היפה בעולם (ה"עולם" הוא סין, כמובן). על כן טבעי כי שירים, סיפורים, ציורים וכתובות הנציחו את יופייה במשך דורות. הסעה למלון.

  • 11

    נהר לי, יאנגשו וסיור כפרים

    נצא לשייט בנהר הלי באזור יאנגשו, המזמן מראה צוקים תלולים, סירות דייגים ואיכרים עמלים ולא נחמיץ ביקור בשוק הפופולרי של יאנגשו. בהמשך מצפה לנו סיור מיוחד בו ניסע ברכבים חשמליים לסיור מעניין בכפרים המקומיים. נתרשם מתרבות חיי המקומיים, נראה את סגנון בתיהם כולל הריהוט העתיק והמטבחים וכיצד מעבדים הכפריים את אדמתם.
    בערב – נהנה מהמופע האורקולי המרהיב IMPRESSION, בתיאטרון הטבעי על רקע ההרים
    והנהר.

  • 12

    גוילין

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור במערת הנטיפים "חליל הסוף" ובפארק יושאן, השוכן בצפונה של גוילין. נעלה ברכבל לגבעת יו לתצפית על הנופים המיוחדים לאזור ובהמשך אף נבקר בגבעת  "חדק הפיל".
    בערב – נצא לצפות בדייג הנערך בעזרת ציפורי הקורמורנים.

  • 13

    שנז'ן, שייט ברחפת למקאו

    ניסע ברכבת ה"קליע" ("בולט טריין") מגוילין לשנז'ן. נחצה בשייט את המפרץ למקאו, חצי אי לחופה הדרומי של סין, שהפכה ל"לאס וגאס" של המזרח הרחוק. נערוך סיור במקאו שיכלול בין היתר את גבעת "פניה" וממנה תצפית על האזור. נגיע לשרידי מקדש סט. פול, למקדש א-מה ונבקר בכיכר ליאל סנאדו, מרכזה של מקאו במשך מאות שנים המשמשת עד היום כמרכז לאירועים ציבוריים שונים.
    בערב – סיור היכרות רגלי בלוויית מלווה הקבוצה.

  • 14

    הונג קונג

    ניפרד ממקאו, נשוט ברחפת להונג קונג ונצא לסיור מודרך. נתחיל ב"פסגת ויקטוריה" ותצפית פנורמית מרהיבה על גורדי השחקים והנמל. נמשיך למפרץ ריפולס ולכפר הדייגים אברדין, שם נשוט בספינה מיוחדת, ספינת סמפן במקלט הטייפון ונתרשם מצורת חיים יוצאת דופן. לאחר שנבקר גם בסטנלי מרקט נגיע למלון.
    בערב – נטייל ב"נתן רואד" ו"בשוק הגנבים".

  • 15

    הונג קונג – תל אביב

    בוקר אחרון בהונג קונג לשוטט ול"חרוש" את רחובה הראשי של קאולון – "נתן רואד", על שלל חנויות האופטיקה, האלקטרוניקה, ספורט, גאדג'טים ועוד.
    אחה"צ – ניסע לנמל התעופה לטיסה חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם