החומה הגדולה סין הקלאסית
12
FH

החומה הגדולה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב-בייג'ין

    מנמל התעופה ע"ש בן גוריון נמריא דרך מוסקבה בטיסת לילה אל עיר הבירה הסינית, בייג'ין.
  • 2

    בייג'ין

    בייג'ין הינה עיר של ניגודים. מחד, עיר עתיקה בעלת עדויות רבות להיסטוריה המפוארת של המדינה ומאידך, אחת הערים המתקדמות ביותר בסין. עם הנחיתה, נערוך סיור על גבי ריקשות מסורתיות ברחובותיה הצרים והעתיקים של העיר ונתרשם מאורח החיים הסיני-עירוני. ארוחת ערב בופה והגעה למלון.
    בערב – יציאה לסיור ערב, כולל ביקור בכיכר טיאנאנמן המוארת והמרשימה ובמדרחוב וואנגפוג'ינג.

  • 3

    בייג'ין, מופע "מסכת הזהב"

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור באתרי העיר, אותו נתחיל בביקור בכיכר טיאנאנמן. הכיכר נבנתה עם בניית העיר האסורה ב-1417 בתקופת שושלת מינג ואירחה לאורך ההיסטוריה אירועים חשובים, כמו הכרזת העצמאות הסינית ע"י מאו צה טונג- מנהיגה של הרפובליקה וטקס האשכבה שלו. נמשיך לסיור בעיר האסורה – מרכז השלטון בעבר של 24 קיסרים משושלות המינג והצ'ינג והכניסה אליה ניתנה רק לבני משפחת המלוכה או לבעלי אישור מיוחד. נמשיך לביקור בארמון הקיץ- גן קיסרי רחב ידיים המשלב מדשאות מוריקות, חורשות ומבנים בעלי חשיבות היסטורית. נסיים את הסיור בביקור במקדש השמיים- מבנה מרשים בו התקיימו טקסי פולחן של קיסרי סין בעבר. נאכל ארוחת ערב בופה ונחזור למלון.
    בערב – נצא לבילוי במופע "מסכת הזהב" המפורסם, הכולל ריקודים סיניים, אקרובטיקה, אפקטים מרהיבים ועוד.

  • 4

    בייג'ין

    ניסע לסיור אל החומה הגדולה, מערכת ביצורים מלפני כ-2,200 שנה שנועדה להגנה על הקיסרות הסינית מפני פלישת אימפריות וצבאות אחרים מהצפון. בדרכנו חזרה לבייג'ין נחלוף על פני הכפר האולימפי ואצטדיון "קן הציפור" אשר שימש את האולימפיאדה שנערכה בבייג'ין ב- 2008. בהגיענו נבקר בבית חולים לרפואה סינית מסורתית. ארוחת צהריים סינית או ערב בופה.
    בערב – נצא לבילוי מהנה בו נצפה במופע קונג פו מסורתי.

  • 5

    שיאן

    הבוקר מזומנת לנו חוויה, כאשר ניסע ברכבת ה"קליע" ("בולט טריין") מבייג'ין לשיאן, בירתה העתיקה של סיןבתקופת שושלת טאנג ונקודת המוצא של "דרך המשי" המפורסמת. עם ההגעה נצא לסיור במהלכו נבקר ברובע המוסלמי- בין סמטאותיו הצבעוניות, בשוק המקומי ונכנס אל המסגד העתיק הבנוי בסגנון סיני ובחצרו.
    בערב – ארוחת ערב בופה ובילוי במופע בסגנון שושלת טאנג.
  • 6

    שיאן ואתר לוחמי ה"טרה קוטה"

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור באתר לוחמי ה"טרה קוטה", אחד האתרים הארכיאולוגים החשובים בעולם- קברו של הקיסר הראשון צ'ין שה חואנג וצבא חיילי הטרקוטה שבמתחם הקבר. מדובר באוסף פסלים מחימר בדמויות לוחמים בגודל אנושי על כלי נשקם וסוסיהם, שנקברו יחד עם הקיסר במאה ה-3 לפני הספירה לשם הגנתו בגלגולו הבא. נסייר במקום ונצפה בסרט המסביר אודות האתר ויצירת הפסלים. נמשיך לביקור בפגודת אווז הפרא הגדולה, מקור הבודהיזם בסין ובחומה העתיקה של העיר. ארוחת צהריים בופה.
    אחה"צ – ניסע לנמל התעופה ונטוס לגוילין. הסינים אומרים שזה המקום היפה בעולם (ה"עולם" הוא סין, כמובן). על כן טבעי כי שירים, סיפורים, ציורים וכתובות הנציחו את יופייה במשך דורות. הגעה בשעות הערב והסעה למלון.

  • 7

    נהר לי, יאנגשו

    נצא לשייט בנהר הלי באזור יאנגשו, המזמן מראה צוקים תלולים, סירות דייגים ואיכרים עמלים ולא נחמיץ ביקור בשוק הפופולרי של יאנגשו. בהמשך נערוך סיור במיני-וואנים בכפרים המקומיים, במהלכו נוכל להתרשם מתרבות חיי המקומיים, נראה את סגנון בתיהם כולל הריהוט העתיק והמטבחים וכיצד מעבדים הכפריים את אדמתם. ארוחת ערב סינית.
    בערב – נהנה מהמופע האורקולי המרהיב IMPRESSION, בתיאטרון הטבעי על רקע ההרים והנהר.

  • 8

    לונגשאנג

    יום טיול נפלא מצפה לנו עת ניסע לטרסות אורז שנבנו ע"י שבטי הילידים – ז'ואנג ויאהו. נתרשם מאחד ממראות הנוף היפים ביותר בגוילין ואולי אף בסין כולה. בתום הביקור נחזור לגוילין, נבקר במערת הנטיפים "חליל הסוף" ונגיע למלון. ארוחת ערב בופה כלולה.

  • 9

    ז'וג'יאג'או, סוז'ו

    נצא בטיסת בוקר מגוילין לשנגחאי. לאחר הנחיתה ניסע לעיירת תעלות המים ז'וג'יאג'או. לעיירה היסטוריה בת למעלה מ-1,700 שנים והיא נוצצת כפנינה בנוף האגמים והגבעות שמסביבה. נצא לשיט בעיירה המקסימה בספינת סמפן כשאנו חולפים על פני גנים, חנויות ובתי מגורים ומתחת לגשרים העתיקים. לקראת ערב נגיע לסוז'ו וארוחת ערב בופה.
    בערב – נחזה בשרשרת מופעי פולקלור ב"גן הדייג".

  • 10

    סוז'ו, שנגחאי

    הבוקר בסוז'ו נבקר בגן "המנהלן העניו", בגבעת הנמר ובמפעל המשי. נמשיך לשנגחאי ונתחיל בסיורנו המקיף בעיר. נבקר בגני יו, אחת מפינות החמד היפות ביותר של העיר. הגנים כוללים פגודות מקסימות, גשרים מעוצבים ומקדשים שביניהם שוחים דגי זהב בתוך אגמים מלאכותיים. נבקר גם במקדש בודהה מאבן ירקן ובבית הכנסת "אוהל משה", כיום מוזיאון לתולדות הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעבר במזרח הרחוק. נאכל ארוחת ערב בופה ונגיע למלון.
    בערב – נצא לבילוי מופע אקרובטי. 

  • 11

    שנגחאי

    נתחיל את היום בביקור ברובע הצרפתי, באזור הבילויים שין טיאן די ונעלה לתצפית פנורמית מרהיבה על מטרופולין ענק זה ממגדל ג'ין מאו. נגיע גם לגדות נהר החואנג פו ולנאנג'ינג לו, אחד מרחובות הקניות העמוסים בעולם, המשתרע מכיכר העם עד הטיילת.
    בערב – נאכל ארוחת ערב וניסע לנמל התעופה לטיסת הלילה דרך מוסקבה חזרה ארצה.
    בערב – נצא לבילוי מופע אקרובטי.

  • 12

    תל אביב

    נחיתה נמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם