פניני רומניה בוקרשט והרי הקרפטים
7
BB

פניני רומניה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - בוקרשט, בראשוב

    נמריא מנמל התעופה ע“ש בן גוריון לבוקרשט. עם הנחיתה ניסע לבראשוב – "כתר הקרפטים". נסייר בעיר, נצפה על הכנסייה השחורה ונבקר בבית הכנסת המרשים שנוסד ב-1901 ושופץ לפני מספר שנים. נמשיך לביקור בגן פרס נובל, בו נמצא דיוקנו של יצחק רבין, חתן הפרס וניסע למלון בהרי הקרפטים וארוחת ערב.
  • 2

    טירת בראן, דמבוביצ‘וארה

    ניסע לטירת בראן, הנראית למרחק על שלל מגדליה העגולים והמחודדים. לאחר שנבקר בטירה המפורסמת, נמשיך למעבר ההרים דמבוביצ‘וארה ונערוך הליכה רגלית קצרה. בהמשך אפשרות (בתשלום) לבקר בכפר מואצ'ו, כולל סיור בעגלות כפריות וארוחת צהריים באחד מבתי הכפריים במקום. חזרה למלון וארוחת ערב בופה.
  • 3

    פרדיאל, ארמון פלש

    עם בוקר ניסע לפרידאל לתצפית בוקר מ"שלושת הארזים" (בעבר וילה של צ'אוצ'סקו). נמשיך לביקור בארמון פלש – אחד היפים באירופה וונחזור למלון.

    אחה"צ – חופשי. למעוניינים אפשרות להצטרף (בתשלום) לטיול שטח מיוחד בן כ-4.5 שעות, שיערך בג'יפים 4X4. הטיול ייקחנו בנסיעה בהרים ובין היערות, כולל תצפית מגובה של כ-1700 מ'. נמשיך לאזור סכר ואגם יפה ונערוך הליכה רגלית קלה. חזרה למלון וארוחת ערב בופה.
  • 4

    סיגישוארה

    יום טיול לסיגישוארה, עירו של דרקולה. נערוך סיור במקום ונתרשם מהעיר המבוצרת, נראה את שערי ומגדלי המצודה ואת מגדל השעון. חזרה למלון וארוחת ערב בופה.
  • 5

    פויאנה בראשוב, בראשוב

    ניסע לביקור בעיירת הנופש וסקי החורף מהמפורסמות באירופה, פויאנה בראשוב. נמשיך לבראשוב, נטייל בלוויית מלווה הקבוצה וזמן פנוי לבילוי והנאה במרכז הקניות החדש Coresi Mall.

    לקראת ערב חזרה למלון וארוחת ערב בופה.

  • 6

    מכרות המלח בסלאניק, בוקרשט

    פנינו מועדות לעיירה סלאניק. נבקר במכרות המלח הייחודיים של רומניה, הנחשבים למכרות המלח הגדולים באירופה. נמשיך לבוקרשט, נערוך סיור פנורמי באתריה המרכזיים של העיר ונגיע למלון.

    בערב – אפשרות להצטרף לבילוי בערב פולקלור רומני, כולל ארוחת ערב.
  • 7

    בוקרשט - תל אביב

    נצא לסיור בוקר באתריה של בוקרשט. נראה את שער הניצחון משנת 1919. נחלוף על פני בית הממשלה, הארמון המלכותי ששימש בעבר את צ'אוצ'סקו ומולו ניצב בית הסנאט. נצפה על בית הכנסת ונראה את בית הפרלמנט. המעוניינים יוכלו (בתשלום) להיכנס לסיור מודרך במבנה המרשים. בהמשך נוכל לבלות באחד ממרכזי הקניות הגדולים באזור.

    בערב – בהתאם לשעת הטיסה הסעה לנמל התעופה וטיסה חזרה ארצה.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם