אקסטרה מייל הצבעים של קטלוניה - ברצלונה - אדריכלות, טאפאס וקרנבל
7

אקסטרה מייל – הצבעים של קטלוניה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – ברצלונה

    נמריא בטיסת בוקר לברצלונה, בירת חבל ארץ קטלוניה. עם הנחיתה נצא לסיור בברצלונה בו נערוך הכרות ראשונית עם העיר  ניסע אל "הר היהודים" – גבעה מדהימה ביופייה המתנשאת לגובה 173 מטר המשקיפה על הים. ההר מתאפיין בשלושה דברים: תרבות – ריכוז רב של מוזיאונים, ספורט – הזירה האולימפית מכלול מתקני הספורט, שבהם נערכה האולימפיאדה , טבע – הבא לידי ביטוי בסדרה של  גנים יפים. נתחיל את סיורנו עם תצפית על ברצלונה ממנה נוכל להבין כיצד בנויה העיר על כל חלקיה ונמשיך לביקור במוזיאון חואן מירו.  מוזיאון חואן מירו הינו מוזיאון לאמנות מודרנית המוקדש לזכרו של האמן, מגדולי האמנים המודרניים שיצאו מספרד. המוזיאון ומרבית היצירות שבו נמסרו במתנה ע"י מירו לעיר הולדתו ברצלונה עוד בחייו. בתום הסיור נגיע למלון לקבלת החדרים. ארוחת ערב במסעדה.
  • 2

    ברצלונה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור מודרך ברבעים העתיקים של ברצלונה. נתחיל מהרובע הגותי אשר נבנה בתקופת ימי הביניים, הרובע מרושת בסמטאות צרות הכוללות ריכוז של מבנים גותיים, ארמונות פאר וכנסיות. נבקר בקתדרלה המרשימה של העיר, ככר ריי והרובע היהודי אשר עד לגירוש ספרד ב1492 היה הרובע מרכז החיים של היהודים. נמשיך לרובע בורן שגם הוא נחשב לאחד הרבעים העתיקים של העיר ובשנים האחרונות הפך להיות אחד ממוקדי הבילוי של המקומיים. נראה את כנסיית סנטה מריה של מאר ונערוך ביקור במוזיאון פיקאסו. נסיים בארוחת טעימות בשוק המפורסם של ברצלונה. "לה בוקריה".
  • 3

    פיגראס, חירונה

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לפיגראס ונבקר במוזיאון הגדול ביותר ליצירותיו של האמן המפורסם סלבאדור דאלי. נמשיך לחירונה – עירו של הרמב"ן נטייל בין סמטאות של העיר ונלמד על עברם של יהודי קאטלוניה. נחזור לברצלונה. ארוחת ערב במסעדה.
  • 4

    קרנבל בסיטג'ס.

    לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום מיוחד במינו- הקרנבל בסיטג'ס. העיירה הציורית הממוקמת במרחק של 35 ק"מ מברצלונה יושבת על חוף הים ומוכרת ברחבי העולם כ"עיר הורודה" האהובה במיוחד על הקהילה הגאה. הרובע העתיק של העיר משפוע בסמטאות ציוריות ומדרחובים, חנויות קטנות ומוזיאונים לאומנות. החודש פברואר נערך בעיירה אחד הקרנבלים הצבעוניים ביותר.הקרנבל יוצא לדרך ב"יום חמישי השמן" בחגיגה ענקית וגרגרנית של מאכלים מקומיים ובימי ראשון ושלישי יוצאות קבוצות הקרנבל המקומיות לתהלוכות של כרכרות ותלבושות המעוצבות באופן מדהים. נבלה את היום בקרנבל ונחגוג עם ההמון השמח.

    ארוחת ערב במסעדת טאפאס.
  • 5

    ברצלונה

    סיור  בעקבות גאודי ואדריכלי זרם המודרניסטה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור הסוקר את המבנים שתכננו ושהקימו אדריכלי זרם המודרניסטה, בשלהי המאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20 ברחבי האישמפלה הבורגנית. נגולל את סיפורו של תפוח המחלוקת, ונראה מה מייחד את סגנונו של גאודי ומבדיל אותו משאר האדריכלים בני תקופתו.

    ניכנס למבואת בית אמטייה, נראה את בית הוצאת מונטנר אי סימון, ונמשיך לבית מילה (לה פדררה). משם נמשיך לכנסיית המשפחה הקדושה (La Sagrada Familia), נעבור בבית החולים סנט פאו (Hospital de Sant Pau), הבנוי על פי מיטב העיצוב המודרניסטי – שביתניו מזכירים מעין בתי-ממתקים שכמו יצאו מספרי אגדות. נסיים את הסיור בפארק גואל – אותה שכונת וילות שתכנן גאודי והפכהּ לפארק יפהפה. נסיים בביקור בארמון המוזיקה הקטאלנית הנחשב לאחד משיאי היצירה של המודרניסטה.  בערב נצא לבר מקומי ונסיים את הטיול בהרמת כוסית של סנגריה.
  • 6

    מונסראט , ביקור ביקב

    לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול לכיוון חבל היין באזור ברצלונה ,  נבקר ביקב CORDORNIU,  יקב משפחתי מהגדולים באזור, נבקר ביקב ונטעם מהיין המקומי.נמשיך לשמורת הטבע המרהיבה ,מנזר מונסראט המוקף בכתר פראי של הרים משוננים. שמורת טבע ייחודית המשקיפה מגובה 1236 מטר מעל פני הים על הנוף הפנוראמי המרהיב הנפרש מהרי הפירנאים ועד ים התיכון, הרי המונסראט עוטפים את המנזר כאצבעות גרומות של סלע המזדקרות בהתרסה. בערב ארוחת ערב במסעדה מקומית הנחשבת לאחת הטובות בברצלונה.
  • 7

    ברצלונה, תל אביב

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם